Wat zijn de beste kite locaties in Nederland?

Door: mieco Reacties: 9 Hits: 6028
mieco 26 September / 2013 / 14:46
Ik heb wel wat in Engeland gedaan, maar nog niet in Nederland. Ik zou dat dit jaar nog graag doen als het lukt, anders volgend jaar.

Gehaktdag 26 September / 2013 / 17:50
Dat is nogal een heel ruim begrip. Wat is de beste auto? Wie is de mooiste vrouw in Nederland?

Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)

pallo 26 September / 2013 / 18:08
sowieso Paalja!!

pallo had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 9 - 15 knots op zijn Gaastra Jekyll (2009)

RobbyNitroz 27 September / 2013 / 10:21
Ook handig om te weten waar je in de buurt woont voor z'n lijstje.

Ik vind zelf Wijk aan Zee een van de mooiste spots in NL. Door de pier (mooiere condities qua golven en ook vlak net achter de pier) en de ruimte (groot stand en niet veel badgasten).

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Herrie 27 September / 2013 / 15:15
Maak eens een downwinder van een paar dagen langs de NL kust en zie voor jezelf waar je het liefste vaart
Cheers! Herrie

Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)

Djee 27 September / 2013 / 15:24
Quote: Herrie - 27 september, 2013 (17:15)
Maak eens een downwinder van een paar dagen langs de NL kust en zie voor jezelf waar je het liefste vaart
Dan merk je dat downwinders het lekkerst zijn
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

D-ice 30 September / 2013 / 13:42
Ligt er inderdaad aan wat je zoekt....
Golven, vlak, ondiep, ruimte op de spot, bereikbaarheid, bier dichtbij de spot


Persoonlijk vind ik deze wel aardig....

Ameland Paal 8.2 - 11.3
Ameland, waddenzee
Amstelmeer
Baarland
Bergen aan Zee
Bergen op Zoom
Blauwestad
Borssele
Brouwersdam
Cadzand-Bad
Callantsoog
Castricum aan Zee
Delfzijl
Den Helder
Domburg
Edam
Egmond aan Zee
Enkhuizen
Grevelingendam
Harlingen
Hindeloopen
Hoek van holland
Huizen
IJmuiden
Katwijk
Kijkduin (Zandmotor)
Kornwerderzand
Krabbendijke
Lauwersmeer - Hoek vd Bant
Lauwersoog - Waddenzee
Lemmer
Maasvlakte 2
Medemblik
Mirns
Muiderberg
Neeltje Jans
Noordwijk Noord
Noordwijk Zuid
Oostvoorne Autostrand
Oostvoornse meer
Ouddorp
Parnassia
Paulinapolder
Rilland
Rockanje
Roompot X-Beach
Schellinkhout
Scheveningen
Schiermonnikoog Noordzee
Schildmeer
Spot X
Stavoren
Strand Horst
Strand Slufter
Termunterzijl
Terschelling Groene Strand
Terschelling Paal 9-11
Texel paal 17
Texel paal 9
Vlieland Noordzee
Vrouwenpolder
Wijk aan Zee Bunker
Wijk aan zee Pier
Workum
Zandvoort The Spot
Zandvoort Zuid
Zuidlaardermeer

Icarus1984 30 September / 2013 / 14:05
Quote: D-ice - 30 september, 2013 (15:42)
Ligt er inderdaad aan wat je zoekt....Golven, vlak, ondiep, ruimte op de spot, bereikbaarheid, bier dichtbij de spot Persoonlijk vind ik deze wel aardig.... Ameland Paal 8.2 - 11.3Ameland, waddenzeeAmstelmeerBaarlandBergen aan ZeeBergen op ZoomBlauwestadBorsseleBrouwersdamCadzand-BadCallantsoogCastricum aan ZeeDelfzijlDen HelderDomburgEdamEgmond aan ZeeEnkhuizenGrevelingendamHarlingenHindeloopenHoek van hollandHuizenIJmuidenKatwijkKijkduin (Zandmotor)KornwerderzandKrabbendijkeLauwersmeer - Hoek vd BantLauwersoog - WaddenzeeLemmerMaasvlakte 2MedemblikMirnsMuiderbergNeeltje JansNoordwijk NoordNoordwijk ZuidOostvoorne AutostrandOostvoornse meerOuddorpParnassiaPaulinapolderRillandRockanjeRoompot X-BeachSchellinkhoutScheveningenSchiermonnikoog NoordzeeSchildmeerSpot XStavorenStrand HorstStrand SlufterTermunterzijlTerschelling Groene StrandTerschelling Paal 9-11Texel paal 17Texel paal 9Vlieland NoordzeeVrouwenpolderWijk aan Zee BunkerWijk aan zee PierWorkumZandvoort The SpotZandvoort ZuidZuidlaardermeer


kun je aangeven wat je zo fijn vind aan de spot, per spot een kleine motivatie zou leuk zijn
At the End of the day, life should ask us, 'Do you want to save the changes?'

Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)

Gehaktdag 30 September / 2013 / 16:22
Lekker zinloos topic dit. Kijk gewoon hier; http://www.hanglos.nl/kitespot/NL/

Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)

Yoram 30 September / 2013 / 16:41
Quote: mieco - 26 september, 2013 (16:46)
Ik heb wel wat in Engeland gedaan, maar nog niet in Nederland. Ik zou dat dit jaar nog graag doen als het lukt, anders volgend jaar.
Ehm:

- Boca Grandi en de Fisherman's hut @Aruba
Yoram

Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)