Zoek Kitemaat(jes) uit Zuid-limburg!?

Door: Dominic1989 Reacties: 3 Hits: 1363
Dominic1989 12 October / 2013 / 15:30
Beste kiters,Ik zoek nog een Kitemaat (jes) uit Zuid-Limburg, ik ben nog beginner en heb pas mijn eerste meters gevaren.Ik kom zelfs uit omgeving Gulpen en hier is niks in de beurt om te gaan kitesurfen.Naar welke spots gaan jullie? Groet Dominic

RobbyNitroz 12 October / 2013 / 16:11
Je kan bij Kessenich volgens mij ook kiten (zit aan de Maas). Das volgens mijn 50 km van Gulpen af dus redelijk te doen.

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

swiftenaar 13 October / 2013 / 19:39
2 locals komen vanuit sevenum gewoon naar mirns bij windvolle weekenden..
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

patrick043 09 January / 2014 / 00:00

Hii...

Hier meldt zich een eventueel kite maatje van zuid limburg.{#emotions_dlg.yummie.gif}

Van gulpen dominic dat is leuk om te horen! Ik kom van maastricht En ben ook nog een beginner.

ik heb altijd op het land gekite maar nu toch ook op het water. 2 jaar geleden ben ik van start gegaan met cursussen op rhodos. Eenmaal terug van vakantie hier direct verder gegaan met cursussen. afgelopen zomer nog 2 dagen privecursus genomen op de brouwersdam en kan nu zelf meters gaan maken. neem gerust contact op dan zien we wel. Lijkt me chill

Je kunt me gewoon mailen: patrickpik@hotmail.com (let niet op de mail...die is al oud haha)

Grtz ;)