Beginners afpspreken

Door: Linda.West Reacties: 22 Hits: 3823
Linda.West 14 August / 2014 / 22:34

Ik ben een beginner en wil graag met één of meerdere mensen afspreken om samen te kiten en te oefenen. Heb je interesse?

Ik woon in de provincie Utrecht.

Bas92 15 August / 2014 / 10:30

Hey, 

Ik heb interesse om samen te oefenen.

Ik ben recent begonnen met Kitesurfen. Ik heb volledige controle over de kite maar kan nog niet lang op het board blijven staan. Ik heb wel intresse om samen te oefenen. Ik woon alleen wel in Leiden.

 

 

 

Roggie 15 August / 2014 / 10:41

Hoi,

Wij hebben met een aantal mensen uit Utrecht e.o. een Whatsapp-groepje om samen af te spreken en te gaan kiten. De meesten zijn niet langer dan een jaar bezig (ik sinds maart dit jaar) maar geen beginner meer.

Laat even weten of je interesse hebt om een keer mee te gaan, dan vraag ik of de beheerder van het groepje je toe wilt voegen! Graag je nr dan per pm.

Groet,

Rogier

Jeroen_t 16 August / 2014 / 11:41

Ik ben ook geintreseerd, ik ben zelf ook beginner en kom ook uit Utrecht! Daarnaast in het bezit van een busje waar 7 mensen mee kunnen rijden en kan mijn eigen tijd met werk indelen. {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Waar kan je in (provincie) Utrecht een beetje goed kite? 

Groetjes,

 

Jeroen

Last edit by: JEROEN_T
Dream your life, Live your dream

Pim NH 17 August / 2014 / 09:47

Hoi beginners. Ja ik heb ook interesse. Zelf ben ik wel vorig jaar begonnen maar helaas nog teweinig uren gevaren.

Ik woon in Amsterdam en heb nog niet echt een uitgesproken voorkeur voor locatie. 

vinnetje 17 August / 2014 / 13:29

Hallo

 

Heb ook interesse!

Dit jaar begonnen, waterstart lukt.

Woon in Hellevoetsluis alwaar ik op korte reistijd het autostrand Oostvoorne (aanrader voor beginners) en Brouwersdam tot mijn beschikking heb. 

Ik heb geen moeite met reizen!

 

Groet

Paul

Mijn nummer stuur in een pm

yuri_michael 18 August / 2014 / 17:50

Hi,

Heb ook wat dagen les gehad, waterstart gemaakt maar verder weinig.

Een buddy of buddies in de regio Den Haag zou relaxed zijn. Woon zelf een paar minuten van het strand in Kijkduin.

Voordat ik me begeef in de drukte zou wat onderlinge hulp en stimulatie geweldig zijn. 

Laat me weten wat we voor elkaar kunnen doen via een pm.

Greets, Yuri

Iloon 18 August / 2014 / 23:11

Hoi, 

Lijkt me ook leuk om aan te haken! Ik ben ook een beginner (kan een stuk naar rechts :) dus wil nog veel oefenen.

Woon in Amsterdam, stukje rijden vind ik niet erg.

 

Bas92 19 August / 2014 / 11:24

We kunnen een keer ergens een middag afspreken? Dat we elkaar gaan helpen en tips geven enzo. Wat zou een goede centrale (beginners) spot zijn?

Rudi 19 August / 2014 / 13:15

Hallo newbies!,

Ik ben ook onlangs begonnen en ik heb ook interesse om dit/een groepje te joinen {#emotions_dlg.thumbsup.gif}.
Hebben de geinteresseerde hier al een clubje gevormd ( aangesloten bij linda of zelf met iemand hier contact gelegd? ) of heeft iedereen zich ondertussen aangemeld bij het groepje van Roggie?

Ik kom zelf uit omgeving utrecht.

 

@Bas92
Ik ben pas naar oostvoorne geweest ( les ). Dat is een leuke beginners spot, maar tegelijk ook een drukke spot.

 

Last edit by: RUDI

takkie79 19 August / 2014 / 14:48

Hi stelletje amateurs :-)

Hier nog 1!

Heb al wat les gehad en ben nu bezig met het waterstarten. Als er een clubje of ploegje is, zou ik me er ook bij willen aansluiten. Heb vrienden die niet altijd gaan kiten nl.

En wil toch graag met meerdere beginners in contact komen zodat je elkaar tips en advies kan geven en vooral helpen!

Dus ik hoor het graag hoe wat en waar :P

Spots: Brouwersdam / Grevelingen / Auto-strand oostvoorne (voorkeur..)

In bezit van eigen vervoer en kom vanaf Oudenbosch.

Thanks m8s

grt Robert

takkie79 had een 3 sterren sessie in Grevelingenmeer - Herkingen met maar liefst 20 - 29 knots op zijn Naish Pivot (2015)

elszwagemaker 24 August / 2014 / 22:55

Hoi,

Ik woon ook in utrecht en recent weer terug uit Bonaire waar ik heb leren kiten. Kan inmiddels prima varen en nu aan het oefenen op de eerste sprongetjes. Ik zou graag bij de whats app groep willen omdat het gezelliger is om met andere te gaan en ik zelf geen auto heb;)

let me know!

j0bbzz 25 August / 2014 / 15:24

Hier nog een beginner!

Ik woon in de buurt van Leiden en volgende week hoop ik mijn set compleet te hebben :P. Het vliegeren is onder de knie maar op een board blijven staan voor meer dan 40m is een flinke uitdaging.

Ik heb zowel een rijbewijs als een studenten O.V. (week)

 

 

 

 

 

 

leon verhagen 25 August / 2014 / 19:45

ik zou er ook wel bij willen ga meestal alleen ben ook bezig met mijn eerste sprongen mvg kom uit brabant reizen naar spot geen probleem

surfsuus 25 August / 2014 / 20:05

Hier nog een beginner met interesse! Kom uit Hoorn, maar heb een auto en ben dagelijks voor m'n werk in de omgeving van Utrecht en Amsterdam. Twee lessen gehad, de vlieger aardig onder controle en de eerste meters gemaakt, en wil nu graag verder! 

richardkiter 26 August / 2014 / 11:04
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

JamesK 27 August / 2014 / 20:09

Heej mede beginners 

Ik ben nog bezig om al me materiaal bij.elkaar te sprokkelen maar ik heb ook interesse om aan te haken met jullie.

Ik wil eind september al me materiaal bijelkaar hebben En vraag me af ofdat er mensen zijn die van plan zijn om door te blijven varen komende winter.

Ik beschik over een auto dus de spot maakt niet uit zolang het maar in de randstad is.

Mvg,

James

rbmace 29 August / 2014 / 19:54

Hoi

 

Ik kom uit heerhugowaard en heb eigen auto en zoek graag even een leuke groep om samen mee te kiten?

Ik zou graag bij de whatsapp groep komen :-)

Groeten

Ronald

KImbo666 29 August / 2014 / 23:12

Hallo Beginners,

 

Ik ben dan wel geen beginner meer (kite al sinds 2005), maar wil altijd wel tips geven.

Een mooie centrale plek is Strand Horst. Het is wel een vlagerige spot, maar je kan overal staan en redelijk vlak. Stuk makkelijker om te leren. Omdat het redelijk breed is, kan je makkelijk naar een stuk lopen waar er niet zoveel mensen zijn.

Andere mooie plekken zijn ook Mirns en Workem. En de plekken die al genoemd zijn.

Als je een keer mee wilt als ik ga, dan moet je het maar laten weten.

Je kan mn nummer krijgen als je effe een pm stuurt.

Ik heb ook een vriend die nu meters moet maken, dus voor hem is het ook leuk als er mensen zijn die ook lekker staan te klooie en waterhappen.

Ben je echter als wat veder en heb je hulp nodig bij je eerste sprongetjes, dan ben ik altijd wel bereid om te helpen. Er is niks zo leuk als lekker hangen in de lucht.

Ik kom uit Utrecht, heb vervoer en voor horst ook een parkeerpas.

 

Laters.

fail to get better

Thomas.p 02 September / 2014 / 21:10

Hoi allemaal,

Ik ben een beginnende kiteboarder en op zoek naar wat kitebuddies. Is er toevallig al een groep gemaakt in de regio Rotterdam? Kom zelf uit Oud-Beijerland en beschik over vervoer. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met een lesje maar het is er daarna nooit meer echt van gekomen wegens tijdgebrek. Zou het nu echter graag weer willen oppakken. Ik sta te popelen om deze maand nog ff een paar keer te gaan kiten.

Groeten Thomas.

EdKite 03 September / 2014 / 08:25

En de volgende beginner meldt zich ook.

ook ik ben net begonnen met kitesurfen. Heb vorig jaar mn beginners cursus gedaan en dit jaar nog een lesje gepakt. Helaas vaar ik veels te weinig, dus veel meters nog niet gemaakt. Ik kan waterstarten en wat meters maken.

Helaas zijn er onder mijn vrienden geen kiters, dus haak ik ook graag aan bij een groepje.

ik woon in zierikzee, dus brouwersdam, grevelingen of oostvoorne zijn voor mij prima aan te rijden.

Ben redelijk flexibel qua tijden, ook doordeweeks kan ik vaak wel een ochtend of middag vrij nemen.

Zin om samen meters te maken?

Gr. Edward

Kayen 21 April / 2015 / 23:20

Je kunt ook een oproep plaatsen op: www.facebook.com/gingerboardsports of NL kitesurfers groep: https://www.facebook.com/groups/AmsterdamKiters.

Veel plezier en groetjes!

Since 2010. Ginger kitesurfschool en more.... http://www.gingerboardsports.nl

ReneLuiten 17 May / 2015 / 14:54

Hallo, 

 

Eerste berichten al wat ouder dus sommige beginners inmiddels al enorme kitecracks, maar toch eens proberen. Ben zelf beginner, nog wat onzeker maar kan al wel wat meters varen. Heb eigen spul en wil nu vooral veel oefenen. Woon in utrecht stad en zoek naar mensen die dat ook willen. Ben een soort midlifecrisis-kiter (46) maar jong van geest. Groet.

Reneluiten@hotmail.com