Beginners afpspreken

Door: Linda.West Reacties: 22 Hits: 3823
Linda.West 14 August / 2014 / 22:34

Ik ben een beginner en wil graag met één of meerdere mensen afspreken om samen te kiten en te oefenen. Heb je interesse?

Ik woon in de provincie Utrecht.

Bas92 15 August / 2014 / 10:30

Hey, 

Ik heb interesse om samen te oefenen.

Ik ben recent begonnen met Kitesurfen. Ik heb volledige controle over de kite maar kan nog niet lang op het board blijven staan. Ik heb wel intresse om samen te oefenen. Ik woon alleen wel in Leiden.

 

 

 

Roggie 15 August / 2014 / 10:41

Hoi,

Wij hebben met een aantal mensen uit Utrecht e.o. een Whatsapp-groepje om samen af te spreken en te gaan kiten. De meesten zijn niet langer dan een jaar bezig (ik sinds maart dit jaar) maar geen beginner meer.

Laat even weten of je interesse hebt om een keer mee te gaan, dan vraag ik of de beheerder van het groepje je toe wilt voegen! Graag je nr dan per pm.

Groet,

Rogier

Jeroen_t 16 August / 2014 / 11:41

Ik ben ook geintreseerd, ik ben zelf ook beginner en kom ook uit Utrecht! Daarnaast in het bezit van een busje waar 7 mensen mee kunnen rijden en kan mijn eigen tijd met werk indelen. {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Waar kan je in (provincie) Utrecht een beetje goed kite? 

Groetjes,

 

Jeroen

Last edit by: JEROEN_T
Dream your life, Live your dream

Pim NH 17 August / 2014 / 09:47

Hoi beginners. Ja ik heb ook interesse. Zelf ben ik wel vorig jaar begonnen maar helaas nog teweinig uren gevaren.

Ik woon in Amsterdam en heb nog niet echt een uitgesproken voorkeur voor locatie. 

vinnetje 17 August / 2014 / 13:29

Hallo

 

Heb ook interesse!

Dit jaar begonnen, waterstart lukt.

Woon in Hellevoetsluis alwaar ik op korte reistijd het autostrand Oostvoorne (aanrader voor beginners) en Brouwersdam tot mijn beschikking heb. 

Ik heb geen moeite met reizen!

 

Groet

Paul

Mijn nummer stuur in een pm

yuri_michael 18 August / 2014 / 17:50

Hi,