Kite budy gezocht Zuid- Holland (omgeving Rotterdam / Den-haag)

Door: Mrsfeisty Reacties: 19 Hits: 4487
Mrsfeisty 18 August / 2016 / 14:58

Hallo!

Ik ben Lisanne, 22 jaar oud en heb sindkort een 4 daagse groepskitecursus afgerond. De eerste paar waterstartten en tientallen meters zijn gelukt. Ik heb voor in de komende week/2weeken nog 2 prive kitesurflessen gepland en wil daarna nog een les met mijn eigen gear (die zijn hier al klaar om te gaan), zodat ik een redelijk goede basis heb om van verder te leren. 

Nadat deze 2/3 weken zijn afgelopen hoop ik zelf het water op te kunnen, maar ben ik nog opzoek naar mensen die mee willen/kunnen. Dat lijkt me wat gezelliger en ook veiliger aangezien ik nog veel moet leren. ;)

Ik les nu op de Zandmotor, dat is dan ook de enige plek die ik een ken maar ik sta open voor nieuwe plekken! Ik heb een auto en eigen gear. Omdat ik continue diensten werk kan ik niet altijd in het weekend. Maar ben ik door de weeks vaak wel in de ochtenden, middag of avonden beschikbaar.

Mocht je over een paar kleine weekjes met me mee willen of als ik met jou mee mag laat het me dan weten!

 

Groetjes! 

Fear is the part where all the fun starts.

DennisRdam 18 August / 2016 / 15:16

Hey Lisanne, 

 

ik kan je toevoegen aan een app groep met wat (fanatieke) beginners uit de omgeving Rotterdam (waaronder ook twee dames). De meesten hebben in de afgelopen maanden ook een cursus gehad en de spullen aangeschaft. Er wordt tot nu toe gekite op de Zandmotor, Oostvoorne/Rockanje en Brouwersdam. Maar ook hier staat iedereen open voor mooie nieuwe spots.

Laat maar horen of je dat wat lijkt

Dennis

Mrsfeisty 18 August / 2016 / 15:28

Hoi Dennis,

Dat lijkt me helemaal top!!

 

groetjes,

 

Lisanne

Fear is the part where all the fun starts.

Faxie 19 August / 2016 / 16:32

Beter je nummer niet posten op een openbaar forum. {#emotions_dlg.spinsmile.gif}

Mrsfeisty 19 August / 2016 / 20:25

Misschien was dat inderdaad even iets te makkelijk gedacht {#emotions_dlg.schater.gif}

Fear is the part where all the fun starts.

Leonoor 13 September / 2016 / 14:11

Hallo!

Mijn naam is Leonoor, 26 jaar oud en ik woon in Rotterdam. Op dit moment zit ik in Cumbuco (Brazilië), waar ik elke dag het water op kan. In Nederland hoop ik natuurlijk weer zo veel mogelijk het water op te kunnen en het lijkt me ook leuk om in jullie app toegevoegd te worden. Ik heb eigen spullen en een auto. 

Groetjes

Last edit by: LEONOOR

luminate 13 September / 2016 / 15:15

Hee leonoor hier iemand uit dezelfde groep! Als je je nummer mailt naar het emailadres in mijn profiel zal ik je aan de groep toevoegen!

de_accountant 24 September / 2016 / 11:31

Hallo,

 

De avondsessies beginnen aardig op te raken dit seizoen en aangezien ik overdag redelijk flexibel ben als het waait en af en toe een dagje brouwersdam pak, zou ik het wel leuk vinden om aan te haken. Ben redelijk ervaren en vaar met elke omstandigheid. Mn homespot(noordwijk) is in het najaar doordeweeks en overdag altijd een verlaten gebied en wijk daarom af en toe uit.

gr coen

Marcelfacd 24 September / 2016 / 20:08

Hoi,

Zou ook graag aan de app groep toegevoegd worden. Leuk om met verschillende luitjes te gaan. Ben niet echt prille beginner maar dat maakt op het water niks uit ;-)

Werk zelfstandig dus ga als het lekker waait ;-) Meerijden met mij kan ook altijd.

 

Grtz

Marcel

renske.de.jonge 23 October / 2016 / 12:47

Hoi, 

Afgelopen zomer heb ik mijn eerste lessen gehad en zou graag verder willen gaan met wat andere beginners. Ik heb geprobeerd een paar keer alleen het water op te gaan, maar merk, dat ik nog wel wat hulp kan gebruiken... Zou ik ook toegevoegd kunnen worden aan de app groep? :-)

Groetjes,

Renske

Huub Hulscher 23 October / 2016 / 15:38

Zouden wij morgen met iemand mee kunnen rijden? Morgen willen mijn broertje en ik (17 en 19 jaar) kitesurfen bij het scheverlingenmeer (roompot). Ik heb net mijn rijbewijs, maar mijn vader vindt het te ver weg en met de vermoeiing erbij heeft hij er geen goed gevoel bij.

Wij wonen in Nijmegen, ik kan naar het vertrek adres/plek rijden. Het probleem is immers de grote afstand. Kunnen wij mee, laat het mij weten.

Mocht er iemand naar een andere plek gaan, en plek voor ons hebben dan hebben wij ook interesse.

Huub Hulscher 23 October / 2016 / 15:39

Bereikbaar via fb: Huub Hulscher uit Nijmegen of 0648224909

sthijs 26 October / 2016 / 01:25

Let wel op om je telefoonnummer te plaatsen op een forum.

Hoe is het in de app groep, gaan jullie door in de winter? Ik wil aanhaken, ben gevorderd maar heb geen vervoer naar spots (woon wel aan het strand in scheveningen) maar ik vind het leuk om beginners verder te helpen met deze mooie sport. Hoe haak ik aan in de app groep?

ErikAr 10 November / 2016 / 12:42

Zijn er nog beginners die een beetje door willen de komende tijd (in Scheveningen/Kijkduin)?
Na mijn driedaagse les heb ik materiaal aangeschaft (incl schoentjes en handschoenen) dus ik sta te trappelen om mijn waterstarten te oefenen en wat meters te maken, maar dit doe ik uiteraard liever met buddy's.

Fanny 26 February / 2017 / 12:48

Hallo, mijn naam is Fanny, ben 28 jaar en sinds vorig jaar actief op het water. In mijn nabije omgeving kite niemand en voor de gezelligheid en de veiligheid zou ik graag in contact komen met anderen die dezelfde hobby uitoefenen. Is het mogelijk om ook toegevoegd te worden aan de app-groep? Ik beschik over eigen materiaal, een auto en ben woonachtig in de omgeving van Rotterdam. 

 

TomvdL 27 February / 2017 / 11:47

Hoi, 

Mijn naam is Tom 26 jaar, woonachtig in rotterdam en ik zou ook graag aan de app toegevoegd willen worden. Ben in het bezit van een auto, eigen materiaal en werk onregelmatig waardoor ik vaak doordeweeks tijd heb.

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

richardkiter 27 February / 2017 / 12:05
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Richard2018 09 August / 2017 / 14:48

https://chat.whatsapp.com/2Z3hU2iRNLU97z5qSS3e5y

k_e_e_s 21 July / 2019 / 23:22

Hoi allemaal,

Bestaat jullie appgroep nog? 

(heb ook de 'kiters rotterdam meld u' post gezien, maar eh 3000 berichtje doorspitten, dat moet simpeler kunnen {#emotions_dlg.spinsmile.gif}).

Rijd vanuit centrum Rotterdam regelmatig naar het water, lijkt me leuk dit met een clubje te doen.

 

uffelw1 30 August / 2019 / 14:47

Hoi allemaal, 

Mijn naam is Willem (45) en woon in Berkel en Rodenrijs. heb nog 1 groepsles te gaan en ben van plan om daarna nog 1 of 2 duo lesjes nemen zodat de basis er een beetje in zit. Heb tijdens mijn 2e groepsles wel al wat meters kunnen varen en kijk er naar uit om verder te gaan met deze sport. Lijkt me gezellig om samen met andere (beginnende) kiters verder te oefenen bijv. in oostvoorne,  Kijkduin  Of een andere gave spot in de Buurt. Als er mensen zijn die dit ook leuk vinden of als er een groep is (app of Facebook) waarbij ik kan aansluiten hoor ik het graag!