Kite buddies omgeving Utrecht

Door: cooleskylos Reacties: 9 Hits: 4508
cooleskylos 08 May / 2017 / 11:59

Beste surfers,

 

Onlangs voor het eerst in Nederland gaan kiten (ja ik ben zo'n watje die eigenlijk alleen maar in warm water wil kiten) maar het beviel mij erg goed! Ik ben beginner, maar kan prima upwind varen en een klein sprongetje heb ik al geland. Ik heb een klein groepje waarmee ik af en toe ga kiten, maar de mensen in die groep zitten vaak vast aan werktijden. Gelukkig heb ik dat niet, en kan ik dus vaak doordeweeks het water op. 

Ik zoek mensen in de omgeving van Utrecht om mee af te spreken op het water, the more the merrier! Onontdekte spots voor mij zijn Strand Horst, Zandvoort, Scheveningen en eigenlijk alles wat daar in de buurt ligt.

Daarnaast ga ik binnenkort een kitereis maken. Juli, augustus, september lijken mij mooie maanden om te gaan, maar waar naartoe? Cabarete, Grenadines, Mauritius, Madagascar, Bali, Cape Verdië, Costa Rica, of zijn er plekken met prachtig weer, blauw water en gastvrijheid die ik over het hoofd zie?

Ik hoor graag van jullie en wie weet tot op het water!

 

Groeten van Thom

Gyttja 08 May / 2017 / 13:05

We hebben een groepsapp voor Midden/west NL.
Stuur even een PM met je naam en nummer en dan voeg ik je toe.

Kitecrew 't Gooi || F-One / Manera || www.dekunstvanfotografie.nl

Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)

Jerryvink 05 June / 2018 / 22:55

Is die whatsapp groep er nog ik kom uit Amersfoort.

En begin echt letterlijk net pas met kitesurfen

Nils11 09 June / 2018 / 12:39

Ho Allen,

 

Vorig jaar heb ik leren kitesurfen en zojuist mijn eerste eigen setje aangeschaft. Nu wil ik graag zo veel mogelijk het water op.  Daarvoor ben ik nog op zoek naar meer Kite buddies uit de omgeving om het water mee op te gaan. 

Zelf woon ik in Utrecht.

 

Is bovenstaande app groep nog in werking? 

 

groetjes,

Nils

AlexGo 03 February / 2019 / 13:55

Hi,

Hier nog een startende kiter vanuit Utrecht. Net een eigen set en op zoek naar wat kite buddies.

Is de app nog alive?

Grz

Alex 

kiteboardgirl 06 February / 2019 / 12:45

Check ook even de kite buddy app. Kan je eenvoudig kijken wie waar gaat kiten en met elkaar afspreken!

https://www.wanderlife.nl/nooit-alleen-op-het-water-met-de-kite-buddy-kitesurf-app/ 

Spend more time at the bar!

flyingtiger 07 March / 2019 / 08:44

Hallo,

Ik woon ook in Utrecht.
Ik heb de kitebuddy app geinstalleerd (thx voor de tip Kiteboardgirl) maar als er een app group is sluit ik me daar graag bij aan.
Anders kunnen we wellicht een nieuwe maken  :)


Robert

wouter.wolff 07 April / 2019 / 13:06

Same here. Tijdje geleden begonnen, setje aangeschaft en opzoek naar kitebuddies. Stuur me even een mailtje, mail in profiel!

 

Groet! 

Gyttja 09 April / 2019 / 23:37

Groep is zeker nog actief (Kiteboardgirl zit er zelf ook in, maar die app is ook leuk idd), je kunt de volgende link gebruiken om in de whatsapp groep te komen.
Wel even http:// ervoor zetten en de 2 spaties (achter de punten) weghalen (is tegen spam systemen die whatsapp linkjes opzoeken).
chat. whatsapp. com/HP4lpNInKmwK9EOGfS7PUO

Last edit by: GYTTJA
Kitecrew 't Gooi || F-One / Manera || www.dekunstvanfotografie.nl

Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)

kiteboardgirl 10 April / 2019 / 09:03

Yes klopt! Kom gezellig in onze whatsapp groep :-)

Spend more time at the bar!