Kite buddies omgeving Utrecht

Door: cooleskylos Reacties: 9 Hits: 4508
cooleskylos 08 May / 2017 / 11:59

Beste surfers,

 

Onlangs voor het eerst in Nederland gaan kiten (ja ik ben zo'n watje die eigenlijk alleen maar in warm water wil kiten) maar het beviel mij erg goed! Ik ben beginner, maar kan prima upwind varen en een klein sprongetje heb ik al geland. Ik heb een klein groepje waarmee ik af en toe ga kiten, maar de mensen in die groep zitten vaak vast aan werktijden. Gelukkig heb ik dat niet, en kan ik dus vaak doordeweeks het water op. 

Ik zoek mensen in de omgeving van Utrecht om mee af te spreken op het water, the more the merrier! Onontdekte spots voor mij zijn Strand Horst, Zandvoort, Scheveningen en eigenlijk alles wat daar in de buurt ligt.

Daarnaast ga ik binnenkort een kitereis maken. Juli, augustus, september lijken mij mooie maanden om te gaan, maar waar naartoe? Cabarete, Grenadines, Mauritius, Madagascar, Bali, Cape Verdië, Costa Rica, of zijn er plekken met prachtig weer, blauw water en gastvrijheid die ik over het hoofd zie?

Ik hoor graag van jullie en wie weet tot op het water!

 

Groeten van Thom

Gyttja 08 May / 2017 / 13:05

We hebben een groepsapp voor Midden/west NL.
Stuur even een PM met je naam en nummer en dan voeg ik je toe.

Kitecrew 't Gooi || F-One / Manera || www.dekunstvanfotografie.nl

Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)

Jerryvink 05 June / 2018 / 22:55

Is die whatsapp groep er nog ik kom uit Amersfoort.

En begin echt letterlijk net pas met kitesurfen

Nils11 09 June / 2018 / 12:39

Ho Allen,

 

Vorig jaar heb ik leren kitesurfen en zojuist mijn eerste eigen setje aangeschaft. Nu wil ik graag zo veel mogelijk het water op.  Daarvoor ben ik nog op zoek naar meer Kite buddies uit de omgeving om het water mee op te gaan. 

Zelf woon ik in Utrecht.

 

Is bovenstaande app groep nog in werking? 

 

groetjes,

Nils

AlexGo 03 February / 2019 / 13:55

Hi,