Kitebuddies in omgeving Den Haag

Door: angel_dh Reacties: 12 Hits: 3780
angel_dh 02 August / 2017 / 13:50

Hoi allemaal,

mijn naam is Angel 26 jaar en kom uit den haag. Sinds kort verslaafd geraakt aan kiten en vroeg mij af of er hier nog anderen enthousiastelingen rondom Den Haag met regelmaat kiten. (bijvoorbeeld Zandmotor).

Weet dat er eerder topics zijn aangemaakt voor Den Haag maar die waren van 2016. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak. :)

Groetjes!

Richard2018 08 August / 2017 / 19:42

Ik ook in den haag. vorige week cursus gedaan en echte starter dus. Gisteren een kite aangeschaft, nu alleen nog een trapeze.

heb verder geen vrienden die kiten, dus ben ook een beetje zoekende

TomvdL 09 August / 2017 / 08:13

Deze groep is lekker actief:

https://chat.whatsapp.com/invite/EcTnLpEvXfO0cxSEFqDuiq

Last edit by: TOMVDL

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

Richard2018 09 August / 2017 / 14:26

Hier een whatsapp groep voor kitesurf beginners omgeving zuid holland:

 

https://chat.whatsapp.com/2Z3hU2iRNLU97z5qSS3e5y

angel_dh 11 August / 2017 / 10:39

Dankje Tom en Richard! Zit inmiddels in de groep :) 

Escribo 16 August / 2017 / 13:57

Hoi Angel en Richard,

ik ben ook nog een beginner, nivo waterstarten en 10m varen....Sinds een week eigen set. Alleen 12m2 Switchblade, ben nog op zoek naar kleiner, 9m2 bv. Mijn favoriete spot is ook zuiderstrand, zo ongeveer bij strandtent Zuid, want geen golfbrekers, en nog voldoende afstand tot havenpier.

Ik ga op zoek naar die app groep, maar wel fijn als er nog meer mensen van ongeveer zelfde nivo in zitten.

 

groet,

 

Eric

angel_dh 18 August / 2017 / 08:44

Hoi Eric,

 

Heb je een mail gestuurd

 

Groetjes,

 

Angel

meelmaar 18 September / 2017 / 21:53

Hoi allemaal,

Ik ook net begonnen: heb eindelijk gear (F-One Bandit 11m) en nog 1 les op de Zandmotor te gaan.  Mijn doel is om zo gauw mogelijk in de golven van de noordzee te kiten in de omgeving van Kijkduin (woon op fietsafstand). Kan aardig goed zeilen en snowboarden dus heb (nog steeds) vertrouwen dat ik er wel kom ;).

Wil vooral door de week na het werk het water op, maar kan ook 's ochtends. Kan ik mij aanmelden voor een groepsapp, en voor welke kan ik mij het beste aanmelden?

Groet,

Maarten

 

angel_dh 20 September / 2017 / 09:35

Hoi Maarten als je je mobiele nr naar me PM, zal ik je toevoegen!

MattE 23 January / 2018 / 21:48

Ha mensen!

 

Afgelopen zomer zelf een cursus gedaan op de zandmotor en afgelopen weekend mijn eigen gear aangeschaft. Na de cursus kon ik consequent waterstarten en heb ik de eerste 'bochten' gemaakt.

Nu is het uiteraard het voornemen om alles zo vaak mogelijk op het water uit te laten, en daarvoor ben ik nog opzoek naar kitebuddies in de regio den Haag/Delft/Zeeland.

Zelf woon ik in Delft en heb ik een auto. Ik denk veel op de Zandmotor, Oostvoorne en andere spots in Zeeland te gaan kiten.

 

Ik ben zo vrij geweest om de groep Kite Junky's ZW-NL toe te voegen op Whatsapp. De andere groep kreeg ik nog niet toegevoegd?

Als er nog meer tips zijn hoor ik het graag!

Last edit by: MATTE

angel_dh 05 February / 2018 / 17:42

Yo Matte,

Stuur me anders effe een PM, dan voeg ik je toe in de groep!

 

Groetjes

Ruben01084 07 March / 2018 / 11:54

Dag medebeginners.

Ook ik heb afgelopen zomer mijn eerste meters op de kite gemaakt en mijn eigen (tweedehands) spullen aangeschaft. Ook heb ik nog niet veel kitende vrienden en hoop via deze weg contact te maken.

Ik kom uit Rotterdam en heb een auto en wil gaan kiten bij Oostvoorne, Kijkduin of de Brouwersdam. Hopelijk wordt de watertemperatuur snel aangenaam.

Ik ga mijn best doen om de app groep toe te voegen.

Groet Ruben

 

 

JurrianW 07 March / 2018 / 17:58

Dag allemaal!

Deze whatsappgroep is ook zeker een aanrader: https://chat.whatsapp.com/ENycQj2r8S17w6NQJqldUd

Voornamelijk jonge mensen uit regio Zuid Holland. Steden als Rotterdam, Delft, Den Haag, etc. Zelf kom ik uit Delft. Inmiddels bevat deze groep een mix tussen beginners en al wat meer gevorderden die, toen de groep werd opgericht, beginner waren.

Groeten, 

Jurrian