Ik zoek een wave board

Door: maurice.mot Reacties: 4 Hits: 1978
maurice.mot 31 October / 2017 / 12:07

Hallo ik ben Maurice , Ik ben een beginnende wave ridder ,

ik ben 13 jaar , ik weeg 58 kg en ben een 1,75 meter groot .

Mijn vraag is welk groten van bord en welk merk van bord moet ik nemen voor mijn groote en gewicht ? 

MVG Maurice Mot

geloof 31 October / 2017 / 18:05

Merk ligt ook deels aan je budget. Blijf je twintippen met harde wind of ga je alleen nog maar waven? Wil je straplees of strapped gaan varen?

http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

maurice.mot 31 October / 2017 / 22:45

Met harde wind gaat ik zeker nog twintipen maar met lichtere conditie wagen het liefst strapless 

ricardo.lageweg 30 November / 2017 / 09:07

Ik heb een Whip van North, een 5"2, Ik denk dat het voor jou leuker is om een 5"0 te nemen. Ohja! de Maten worden altijd bij directionals weergegeven in inches, dacht misschien leuk om te weten.

 

~~~ CheapKite.Shop ~~~ Voor Informatie & Shoppen ~~~ GRATIS EBOOK OVER ONDERHOUD

RobbyNitroz 30 November / 2017 / 09:44

Ik zou als eerste strapless board niet te klein gaan. Je bent licht dus iets tussen 5'0 en 5'6, waarbij een 5'6 je waarschijnlijk beter bevalt; zeker als je met licht weer wil varen.

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)