Dakhla Marokko 2018

Door: Luke Skywalker Reacties: 3 Hits: 2643
Luke Skywalker 06 February / 2018 / 12:31

Hoi, ik ben beginnende kiter en zoek een kitebuddy voor een leuke kitevakantie te Dakhla/Marocco. Ergens in April-Mei of Juni zou ideaal zijn. Ideaam is van zaterdag tot zaterdag!

Ik ben vorig jaar gestart en wil nu verder evolueren. Ben 3j geleden gestopt met triathlon en heb nu een nieuwe uitdaging gevonden. Doe verder ook aan wakeboarden (kabel en boot).

Ik heb een prijsofferte van het reisbureau maar zoek nu nog een toffe kitebuddy. Ik ben 45j en zoek iemand rond mijn leeftijdsgroep (30-50j). Kwestie van mekaar goed te begrijpen. Ik heb eigen materiaal (North Rebel).

Dahkla wordt gezien als een goede beginnersspot. Wie heeft er zin om mee te gaan kiten?

Verder kite ik vnl te Zeeland. Maar wil het eerst beter beheersen nu vandaar de stage te Dakhla.

gegroet,

Luc (Antwerpen - B) > (+32)478317999

 

kiteboardgirl 11 February / 2018 / 20:05

Ha Luke,

Ik ben vorig jaar met Girlzactive meegeweest naar Dakhla, absoluut een aanrader.
Ze hebben dit jaar ook een gemixte reis via 4windkitesurfles.nl/kitesurfvakanties/marokko, misschien is dat wat voor je?

Mijn ervaringen lees je hier: https://www.wanderlife.nl/kitesurf-paradijs-dakhla-marokko/

Spend more time at the bar!

Luke Skywalker 11 February / 2018 / 22:10

Bedankt voor je reactie. De datum voor hun trip is van 12-19mei. Laat nu juist deze week slecht uitkomen voor mij ... ik heb examen op 17/05 van een speciale cursus die ik ah volgen ben. Zal dus erna moeten. Na 28 mei zou perfect zijn. Maar toch bedankt voor de suggestie. Groeten. Luc

soupeed 08 May / 2018 / 10:30

Aloha Luc,

Ik heb wel interesse om eind Juni voor een week naar Dakhla te gaan.

Ben 46 jaar en ook een beginner met eigen materiaal (switchblade).

Ik heb afgelopen periode mijn eerste lessen gehad in Mui Ne (Vietnam), echter iets te veel golven om het echt goed te leren. Vandaar dat ik nu graag naar een vlakwater spot wil gaan.

Cheers,

Roger