Kite buddy vinden zonder Facebook ?

Door: Melanie_ Reacties: 2 Hits: 2832
Melanie_ 01 August / 2018 / 10:58

Goedemorgen iedereen,

Twee jaar geleden heb ik mijn kitesurf cursus afgerond. Helaas kreeg ik na het afronden een langdurige blessure en heb twee jaar niet kunnen kiten. Ik heb nu weer een prive les gehad en het ging me aardig af (waterstart kunnen maken). Er werd me aangeraden om nog 1 les te nemen en dan is het tijd voor het zelfstandig oefenen.

Nu zoek ik enkele dagen naar kitebuddy's in Gelderland om binnenkort samen te gaan kiten. Ik heb geen Facebook en kan niet echt topics vinden, dus het vinden daarvan is met nog niet geluk.. Strand Horst lijkt me een mooie om te beginnen. Lessen heb ik in Ijmuiden gehad en die plek is me ook goed bevallen maar dat is best ver rijden. Is er iemand in Gelderland die met een echte beginner zou willen kiten? 

 

kelvinbotter 17 August / 2018 / 12:56

Hoi Melanie, waar ergens kom je vandaan? Ikzelf ga vaak naar Oostvoorne/Maasvlakte en kom zelf uit de buurt van Nijmegen. Zelf ben ik ook op zoek naar een kitebuddy om samen te carpoolen. Gr. Kelvin

Melanie_ 20 August / 2018 / 10:15

Hi Kelvin,

Allereerst heb ik als forum noob op het verkeerde knopje gedrukt waardoor ik je nu een -1 heb gegeven. {#emotions_dlg.shutup.gif} Sorry!

Ik kom uit Duiven, bij Arnhem. Gisteren ben ik naar Horst geweest maar voor een hele dag kiten is Oostvoorne denk ik een betere optie. 

Ben je  al lang aan het kiten ?

Groetjes, Melanie