Kiten februari waar?

Door: ChrisKite12 Reacties: 5 Hits: 3053
ChrisKite12 14 January / 2019 / 09:24

Hallo,

 

ik zou graag willen weten waar ik een beginnerscursus kiten zou kunnen volgen in februari en dit combineren met vakantie. Zelf dacht ik aan de canarische eilanden, tarifa of kaapverdische eilanden. Buiten europa wordt lastig qua financien.

Ik kan wel golfsurfen (als dat wat uitmaakt).

 

ik hoor graag jullie advies. 

Ferry 14 January / 2019 / 13:26

Kaapverdië inderdaad.
Heb je al aan Dakhla gedacht?
Redelijk windzeker in feb, genoeg wind in ieder geval om te leren kiten. 

Denk aan Dakhla Attitude of PK25, die zitten op een goede plek aan de lagune. 
Je vliegt van AMS naar Dakhla (VIL) in een uur of 6 (overstappen op Casablanca).
Tickets ca. 250-350 euro

www.outboundkitetravel.nl

hiledor 16 January / 2019 / 09:11

hi ferry,

 

Ik ga er nu vannuit dat jij al een keer in dakhla ben geweest. Hoe is het daar voor de niet kiters?

Is er dan nog steeds leuke dingen te doen of kan ik dan beter naar een andere bestemming gaan?

 

richardkiter 16 January / 2019 / 19:01
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

kiteboardgirl 18 January / 2019 / 11:24

Hier een aantal bestemmingen onder elkaar, waaronder Kaapverdië:


https://www.wanderlife.nl/kitesurf-vakantie-in-februari-waar-moet-je-heen/ 

Spend more time at the bar!

Ferry 29 January / 2019 / 11:28

Hiledor,

Inderdaad ik ben al vaker in Dakhla geweest. Voor kitesurfers een perfecte plek. Voor de niet kiters, het hotel ligt midden in de sahara, je loopt niet naar een dorpje in de buurt bijvoorbeeld. 

Dus je moet goed nadenken of je het leuk vind daar te blijven, kitesurfers te kijken, een boekje te lezen, yoga te doen, of te gaan suppen, wakeboarden, etc.  Als je daar niets in ziet kan ik het afraden. 

Maar een gemiddeld all inclusive resort heeft op het resort minder te doen dan bij Dakhla Attitude. 

Mocht je interesse hebben: wij gaan van 16-23 februari met een groep die kant op. Jullie kunnen nog aansluiten!

 

www.outboundkitetravel.nl