Kite buddy's gezocht

Door: Aukeborgman Reacties: 6 Hits: 2665
Aukeborgman 13 May / 2019 / 10:59

Hoi ik ben auke en ik ben vorig jaar begonnen met kite lessen nu ben ik op zoek naar iemand die ook beginnend kiter is om samen mee te kiten. Ik kom uit Amsterdam en kite graag op Zandvoort.

 

 

Groetjes auke

Auke1980@hotmail.nl 

sjaac 14 May / 2019 / 13:21

Dag Auke, Ik weet niet hoe oud je bent...maar ik ben altijd in voor nieuwe contacten! laat maar weten als je weer gaat!?

 

grt,

Servain

KiteShallow 14 May / 2019 / 16:11

Hallo Auke,

Op FB (facebook) 'Amsterdam Kiteboarding Club' kan je ook kontakten krijgen. Ik ben beginner++ heb nog moeite als de wind pal aanlandig is om door de branding te komen. Zandvoort - reddings brigade is mijn 2e favoriete kitespot. Je kan ook kite school 'North Sea Watersports' als backup vragen. Mijn 1e favoriete kitespot is Ijmuiderslag, daar is er een zandplaat waar je praktisch geen last heb van de branding. Als je wilt kunnen wij wel afspreken.

Edit: de meeste Adam er e.o. gaan naar wijk aan zee - bunker wegens gratis parkeren ondanks tata steel negatieve effecten 

Last edit by: KITESHALLOW

KiteShallow 14 May / 2019 / 16:26

@Sjaac: ik denk geboorte jaar 1980

Aukeborgman 16 May / 2019 / 19:20

Hoi top

Dank voor jullie reacties ik ben 38 idd. Fijn want in je eentje gaan is niet veel. wanneer ga jij weer servain of is het water nog te koud misschien?  Grt auke

KiteShallow 18 May / 2019 / 02:55

Als jij mij vraagt dan zit ik nog warmpjes in Mexico. Hopelijk is er de laatste 5 dagen nog even goede wind voor Kiten. Dus op zijn vroegst 28 Mei. Jij kan ook mij een privé bericht sturen. 

sjaac 24 May / 2019 / 15:10

hoi Auke,

aanstaande zondag lijkt het goed te komen met de wind. ik kan zondag tot 16:00!