even voorstellen

Door: edd_nth_surfphoto Reacties: 2 Hits: 1232
edd_nth_surfphoto 30 May / 2020 / 16:11

Hallo ik ben Ed, en ik ben hobby fotograaf geen surfer.
Met het kitesurfen ben ik voor 't eerst op mijn vaste vakantie adres in Frankrijk in aanraking gekomen op de spot plage de l'Almenarre.
En ik moet zeggen, dat heeft me als foto onderwerp best gegrepen. 

Ik vind het een uitdaging om van het spel van licht, wind, golven, beweging, de kleurige kite's vast te leggen.
Daarnaast, niet in de laatste plaats, het vangen van de emotie (lol, concentratie, inspanning) op de gezichten van de kiters!
Ik ben ook niet vies van een stormpje. Stond tijdens storm Dennis op Wijk aan zee te fotograferen.

Mijn surf foto's plaats ik op Instagram onder de naam edd_nth_surfphoto en edd_iero en ben van plan hier ook het een en ander te plaatsen.

@admins (Ik heb dat al geprobeerd, maar is me nog niet gelukt en ik lees dat daar wat problemen mee zijn?)

Verder zie ik deze site, als een mooie plek om wat van het kiten op te steken en om te zien waar de actie is.

Dus misschien tot ziens op een spot

FeRNandeZ 30 May / 2020 / 16:57

 Leuk man!  In Nl zijn de condities en spots altijd anders, dikke stormen, mooi weer, dikke golven, vlak water, foilen, golfrijden, freestylen etc. Veelgezichten op het water van 10jaar tot 70jaar......

Je kan ontzettend veel manieren deze sport vastleggen.  Met een sideshore wind is het denk het gemakkelijkste om mooie fotos te maken.

kantje board !

edd_nth_surfphoto 30 May / 2020 / 20:13

Fernandez, bedankt voor je reactie en je tips. Ik heb al meegemaakt met on-shore wind dat m'n lenzen mat glas werden door 't zout.
En check eens mijn Insta accounts, ga je vast leuk vinden{#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Last edit by: EDD_NTH_SURFPHOTO