peugeot 106 genoeg ruimte??

Door: bartsav Reacties: 4 Hits: 2352
bartsav 19 March / 2019 / 02:11

Beste,

Ik sta op het punt een peugeot 106 te kopen, top wagen voor een student lijkt mij, nu vraag ik me alleen af of deze ruim genoeg is (als achterbank is ingeklapt) voor het liefst twee kitesets, dus twee bordjes en twee tassen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoor het graag!

Kitemen 19 March / 2019 / 08:53

Zeker met een ingeklapte achterbank moet dat zeker lukken! Maar dan idd max 2 personen een 3e wordt erg lastig!

Afhankelijk van de lengte van je board en van jezelf (hoever staat je stoel naar voren) kan je hem ook achter de voorstoelen schuin omhoog zetten. 

Last edit by: KITEMEN

keessie 19 March / 2019 / 08:55

Ik heb ook een 106. Je kan ook surfboardjes in dit auto'tje krijgen wanneer je de banken overeind laat, en de boards schuin erin steekt, met de neus onder de voorstoelen. Boardjes tot 5'9 gaan dan prima! Twee twintips kunnen ook plat mee met een gedeelde (handig!) neerklapbare achterbank. Dit autotje heeft meer ruimte van binnen dan je van buiten zou vermoeden. Met twintips krijg je 3 twintip kiters mee, als je goed in stouwen bent{#emotions_dlg.pompom.gif}

 

 

Magic_Ed 21 March / 2019 / 11:32

In sommige delen van de wereld past er, naast de familie, ook nog een koe en een schaap in: geen probleem dus.

w w w . v e r s u s s h o p . n l

Leon van Bergen 21 March / 2019 / 11:53

Whahaha lekker Ed! +1