oude slingshot bar voor nop

Door: j-jk Reacties: 4 Hits: 2010
j-jk 08 August / 2021 / 16:46

In het advertentie gedeelte krijg ik een error dus gooi ik hem maar even in een eigen topic.

Ik heb een oude slingshot bar waarvan de behuizing van de quickrelease gebartsten is (werkt nog wel)

Zelf vind ik het niet fijn om mee te varen, en ik heb er nog een zonder gebreken.

Voor mijzelf is de bar rijp voor de vuilnisbak, maar misschien word er iemand anders heel blij van als donor/decoratie/trainbar whatever.

Alleen af te halen in hendrik ido ambacht voor de 1e gegadigde.

En dit klinkt bruut arrogant maar ik gooi hem met hetzelfde gemak in de afvalbak (dus geen moeilijke vragen verzoekjes voor iets wat je gratis kan komen halen)
Bij voorbaat mijn excuses, de laatste tijd wat te veel ervaring met marktplaats idioten.

 

j-jk 08 August / 2021 / 16:47

is een 2013 compstick trouwens

harmsel 17 August / 2021 / 22:11

Ik heb er net een slingshot bar bij de vuilnisbak gevonden. De lijnen gebruikt voor een andere bar.

Lijnen van slingshot zijn prima en erg slijtvast, dus voor iedereen die een setje "nieuwe" lijnen kan gebruiken. Hop naar HKA!

Kite

j-jk 20 August / 2021 / 13:22

gisteravond naar de container gebracht.

 dus niet meer beschikbaar

harmsel 31 July / 2022 / 07:38

Ik heb die lijnen laatst getest. De stuurlijnen trok ik stuk bij 40 kg en 60kg.  Nu komt daar niet zoveel kracht op. Maar toch...

Kite