welke partij doet het meest voor bevordering van de Watersport???

Door: cees Reacties: 99 Hits: 9340
Ruud 21 November / 2006 / 22:04
Groen Links natuurlijk, de wereld gaat naar de knoppen als we zo middelmatig doorgaan, iedereen tevreden willen houdend en vooral niet aan de inkomen  van de kiezer durven komen. We kunnen natuurlijk ook gewoon doorconsumeren en verbranden dan is de koek sneller op, de opwarming van de aarde schiet lekker op en wie weet kan ik dan op m'n oude dag in m'n shorty op m'n homespot Driebergen aan zee m'n laatste rakjes varen.

RobbyNitroz 21 November / 2006 / 22:43

Al ziljoen jaar is het af en toe warm en af en toe koud op onze aarde. Dan weer een ijstijdje dan weer een paar duizend jaartjes lekker warmpjes. Net zoveel onderzoeken voor als tegen bij de vraag wie is schuldig aan global warming

 

Ik ben absoluut voor milieu in de gaten houden hoor. Maar fix dan gewoon even die waterstofmotortjes en opzouten met openbaar vervoer blaat. Om 25% van de automobilisten in de trein te krijgen moeten er 40x zoveel treinen rijden...niet haalbaar.

Een beetje milieu partij snapt toch ook wel dat er overal 3 banen bij moeten. Ik doe elke ochtend 45 minuten over 10 kilometer naar werk  (nee bussen, treinen stoppen er niet en ja zomers als ik geen afspraken heb ga ik met de racefiets).

 

Ik zweef nog een beetje

 

 

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

gjxl 21 November / 2006 / 22:59

quote: RobbyNitroz - Dinsdag 21 November, 2006(22:43)
Om 25% van de automobilisten in de trein te krijgen moeten er 40x zoveel treinen rijden

Haha, dat geloof je toch zelf niet? Wat een onzin. Laat anders het CPB het even narekenen voor je.

 

quote: RobbyNitroz - Dinsdag 21 November, 2006(22:43)
Ik doe elke ochtend 45 minuten over 10 kilometer naar werk  (nee bussen, treinen stoppen er niet en ja zomers als ik geen afspraken heb ga ik met de racefiets).    

 Oplossing: zorgen dat er wel bussen/treinen stoppen (huh, wat willen die 'groene' partijen ook al weer?)

 

Henning 21 November / 2006 / 23:11
quote: gjxl - Dinsdag 21 November, 2006(22:59)
 quote: RobbyNitroz - Dinsdag 21 November, 2006(22:43)Ik doe elke ochtend 45 minuten over 10 kilometer naar werk  (nee bussen, treinen stoppen er niet en ja zomers als ik geen afspraken heb ga ik met de racefiets).     Oplossing: zorgen dat er wel bussen/treinen stoppen (huh, wat willen die 'groene' partijen ook al weer?) 

 

De oplossing is gewoon te gaan fietsen... 10km is ong... ff denken... 25 min fietsen...

 

Voor mij geen linkse rampetampers... maar te rechts hoeft nou ook weer niet... CDA / VVD... dus denk maar CDA....

www.HOEKIPADIJK.nl - www.VERSUSSHOP.nl

Henning had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Flysurfer Speed (2011)

Slis 21 November / 2006 / 23:17

BMW brommer/scooter rob! die dingen zijn overkapt!

 

ken iemand die heeft dikke speakers achter z'n hoofd zitten en voorin een lcd scherm met dvd navigatie

BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

RobbyNitroz 21 November / 2006 / 23:17

600 km file op 3 banen tegelijk...stop jij het ff in een paar treintjes

 

doe er nou gewoon waterstofmotortjes in en paar banen erbij ipv bussen en treinen overal laten stoppen voor 3 mensen 

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Ethicus 21 November / 2006 / 23:17

Ik zit zelf te zweven tussen PVDA, SP en Groen Links. Mijn stem zal zeker niet gaan naar het CDA of de VVD omdat zij beweren dat ze de afgelopen jaren zoveel gedaan hebben terwijl de meeste mensen daar weinig van gemerkt hebben.

Natuurlijk is de economie aangetrokken maar dat komt door de hulp van de wereldeconomie die ook aangetrokken is. Mede dankzij de aangetrokken economie onstonden er meer banen maar blijkbaar is deze coalitie in staat geweest om niets met dit voordeel te doen. Zo zijn er meer burgers die niet rond kunnen komen en nog meer mensen die wel rondkomen maar voor de rest een ongelukkig bestaan leven dankzij een geldgebrek wat deze mensen dus ook eigenlijk "arm" maakt. Er zijn dus meer armen dan het CDA en de VVD doen overkomen.

De kloof tussen autochtoon en allochtoon is groter geworden mede dankzij het beleid van deze coalitie, die hier niets aan gedaan heeft. Ook worden wij er op attent gemaakt dat terroristen op de loer liggen - prima maar doe het dan niet lijken alsof we er veel controle op hebben. Als een terrorist een aanslag zou willen plegen, houdt niemand hem tegen. Een vliegtuig is zo neergehaald, Schiphol is zo platgelegd, een trein is zo gekaapt en een politicus is zo vermoord. Terrorisme pak je bij de wortels aan door te laten zien dat je vreedzaam bent en het beste met iedereen voor hebt. Zo krijg je "sympathie" van een grotere groep, maak je makkelijker contact en zal "haat" afnemen. Helemaal oplossen zal vrijwel onmogelijk zijn maar vuur ga je niet met vuur te lijf!

Verder loopt onze demissionair minister president als een hondje achter de VS aan. Een land dat volop mensenrechten schendt en het land dat onlangs nog een wet aannam die het toestaat mensen buiten de wet te plaatsen waardoor zij o.a. gemarteld kunnen worden en zonder proces kunnen worden vastgezet. Een land dat heeft gelogen over massavernietigingswapens en een land dat zijn rotzooi laat opruimen door anderen. Het is ook ĆƒĀ©ĆƒĀ©n van de landen die ons milieu het zwaarst belast en niet van plan is om dit te veranderen. Ook dit moeten anderen maar doen. Deze coalitie huppelt vrolijk mee.

Balkenende is te positief over de laatste jaren en dat is een uitgekookte strategie want positiviteit wekt positiviteit. Een prettige emotie als gevolg en daarna een steiging van het gevoel van eigenwaarde, een "vals" gevoel dat zich uit in: "Tja, het gaat eigenlijk best goed, hij heeft best gelijk".

 

Nee, ik ben niet overtuigd van het succes van deze coalitie. Wie overtuigd mij?

 

RobbyNitroz 21 November / 2006 / 23:23

ik fiets bijna de hele zomer; record staat op 16 minuten . Maar als ik overdag nog overal naar toe moet heb ik toch auto nodig.

Ga ook wel op de motor....das wel ok alleen bij afspraken wat lastig.

 

Ik heb altijd pvda gestemd....ik ga van links naar rechts geloof ik met mijn voorkeuren

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

RobbyNitroz 21 November / 2006 / 23:34

ethicus....ik kan het helemaal vinden in je terrorisme en usa stuk

 

maar steeds meer burgers die ongelukkig bestaan leven door geldgebrek dan weer niet.....alsof heel afrika ongelukkig is.

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Pedroh 21 November / 2006 / 23:40

@dave: vlaams blok is no more, is nu het vlaams belang. wegens rechtzaak ofzo. ze wouden een naam met propere lei, zonder rascistische verbintenis  mooi mislukt zou ik zo zeggen

(l) C21H23NO5 (l)

Jurrien 22 November / 2006 / 00:11

Rij ik helemaal naar scheveningen om die JP ff aan die kite te hangen en dan durft ie niet!

T waaide 1bft gvd! Maargoed... Gewoon een beetje er tussen in gaan zitten, de pijlingen wijzen uit naar een linkse meerderheid dus ik ga rechts! Balans, daar draait deze aardklomp al jaren op

---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

Morres 22 November / 2006 / 01:10

Vote Morres you scallywags!

 

ps: stomwijzer.nl (geen spelfout :P )

en

kieskompas.nl

|| www.GaastraKites.com || e-mail: morres apenreet home punt NL

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

cees 22 November / 2006 / 08:02
Stomwijzer is het meest betrouwbaar.
Gaastra

cees had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 20 - 30 knots op zijn Gaastra Jekyll (2010)

Mario 22 November / 2006 / 09:22
quote: Ethicus - Dinsdag 21 November, 2006(23:17)
. Mijn stem zal zeker niet gaan naar het CDA of de VVD omdat zij beweren dat ze de afgelopen jaren zoveel gedaan hebben terwijl de meeste mensen daar weinig van gemerkt hebben. Natuurlijk is de economie aangetrokken maar dat komt door de hulp van de wereldeconomie die ook aangetrokken is. 

 

toen het slecht ging zou het aan balkenende hebben gelegen en nu het goed gaat ligt het aan de wereldeconomie ,mooi verhaal

 

quote

Zo zijn er meer burgers die niet rond kunnen komen en nog meer mensen die wel rondkomen maar voor de rest een ongelukkig bestaan leven dankzij een geldgebrek wat deze mensen dus ook eigenlijk "arm" maakt. Er zijn dus meer armen dan het CDA en de VVD doen overkomen.

 

de helft ongeveer van de mensen die bij de voedselbanken komen kunne gewoon werken maar verdommen het ,of ze hebben zich zelf zo zwaar in de schulden gewerkt dat ze nu geen geld meer hebben om fatsoenlijk rond te komen ,die mensen verdienen geen 5 of 10% meer uitkering imo, beter zorgen dat die groep aan het werk gaat ,is beter voor iedereen,ook voor degene die echt een uitkering hebben

 

terrorisme verhaal autochtoon/allochtoonverhaal heb ik niet echt iets voor,komt waarschijnlijk omdat er weinig buitenlanders zijn waar ik woon,dus niet direkt echt ervaring mee

WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

-DAVE- 22 November / 2006 / 09:32

..Dus straks hebben we , omdat iedereen weer al dat grijze zooi opnieuw kiest.. weer gewoon met een vleugellamme regering die geen 1 voorstel of verbetering erdoor heen kan drukken. omdat oppositie alles weer neerhaalt.

 

Zitten we weer 4 jaar met die exact dezelfde gevestigde klote ruziepartijen die alleen maar elkaar bevechten ipv. wat zinnigs samen te gaan regeren en echte verbeteringen door te voeren.

 

In mijn ogen is er 12 jaar geen goede regering geweest en de afgelopen 8 jaar zijn ronduit schandalig geweest en heeft me zover gebracht dat ik me schaam om de nederlandse overheid.

En dit afgelopen kabinet was alleen maar troep, gewoon mede door die stomme trut van d66  dat het hele kabinet platlegde zodat ze met 150 man en 22 ministers 1 jaar allemaal niks meer hoefden te doen , maar wel doorbetaald krijgen.

 

Kennen we trouwens ook nog die wachttijdgelden voor  Tara Sing Farma en Die andere Philomena Bijlhout.

Ze zijn allemaal met enkele Tonnen aan euro's vertrokken zonder wat te doen!  Tara met 450.000 euro en een half miljoen aan subsidie voor haar transcedente clubjes, philomena Bijlhout met 350.000 ton per jaar voor 4 jaar lang > reken maar uit En nu hebben we Oudenallen die even 8 ton weg gaat kapen omdat ze niks meer wil alleen maar liegen...

 

Iedereen zit daar ook voor zijn salaris of om via slinkse wijze even een paar ton te scoren,

Het heeft niks maar dan ook niks meer te doen metpure POLITIEKE OVERTUIGING!  

 

Bovendien worden alle kleine partijen die daadwerkelijk dingen willen veranderen ewoon belachelijk gemaakt door de groten, omdat ze weten dat ze wel gelijk hebben , maar zelf hun fractie niet willen verkleinen , want dat scheelt enorm in de inkomsten van een partij natuurlijk.

Het is ook niet meer zetels winnen om te regeren , maar zetels winnen om hun partijbegroting sluitend te houden en extraatjes voor henzelf te kunnen houden.  En natuurlijk om elkaar te kunnen bevechten.

 

eeen Belachelijke Kutzooi is het geworden in NL.

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Mario 22 November / 2006 / 09:35
op wie stem jij dan,dave?
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

johndoe 22 November / 2006 / 09:39

De SP lijkt me sowieso een foute keuze of je nu rijk of arm bent.

Als je rijk bent uiteraard omdat je dan meer belasting gaat betalen.

 

Maar ook als je arm bent. Want als je arm bent, is het het beste voor je als je een baan kunt krijgen. Door een enorme belasting verhoging aan het bedrijfleven te geven, zullen de bedrijven in Nederland minder personeel kunnen aannemen.

Daarnaast is het op dit moment zo dat nederland een heel gunstig ondernemingsklimaat heeft, waardoor vrij veel bedrijven zich in Nederland vestigen. Als dit onder de SP veranderd zullen zich dus ook minder bedrijven in Nederland vestigen en misschien een aantal zelfs wel verkassen naar het buitenland, waardoor er nog minder banen zijn.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

-DAVE- 22 November / 2006 / 09:43

@ Ethicus: "De kloof tussen autochtoon en allochtoon is groter geworden mede dankzij het beleid van deze coalitie, die hier niets aan gedaan heeft."

 

Ik dacht toch eerder door de intolerantie en de moorden die gepleegd zijn en zouden worden,  van moslims hoor. 

 

De kloof tussen bijv. chinesen en surinamers en engelse en duitse allochtonen en autochtonen  is er bijvoorbeeld totaal niet.

Er is alleen een kloof met die geestezieken die niet willen integreren maar het liefst alle ongelovigen uitmoorden.... 

Dus noem gewoon beestje bij de naam, dat mag best. wij zijn ook varkens en hoeren namelijk die dood moeten.
Moslims moeten gewoon inbinden  en lekker meedoen en zich niet afzetten van alles en iedereen  omdat een of andere gestoorde pokk imam ze dat inprent. Niet voor niets zijn Murat D. en Mohammed Bouyeri de grootste helden van de schoolgaande moslimjeugd.


Dus ik vind wel dat enige ander kijk gewenst is. En dat die hete brei eens aangepakt moet worden en niet door al de gevestigde partijen  ontkend en vermeden dient te worden.

Maar goed zij zijn harstikke bang natuurlijk  want zodra je je Politiek verantwoord en democratisch uitspreekt over de moslimproblematiek wordt je natuurlijk neergeschoten en afgeslacht.

 

Wat is een samenleving nog waard , als alles en iedereen maar zwicht onder die dreiging?

 

-ik sprak gistor nog met een moslim (achterbuurman en gewoonnormaal), ik zei  'vind je het normaal dan dat moslims dus mensen vermoorden uit hun geloof, innaam van allah etc.?  Of als je 1 zo'n moordenaar in je moskee krijgt wordt het dan gezegd tegen hem dat hij niet mag moorden? "Nee was het antwoord , anders gaat mijn kop er ook af...

 

Dus zie daar een "geloof" dat totaal gebaseerd is op dreiging , meer niet...

 

En wees eerklijk ! Dat kan niet meer in deze tijd en zou zeker niet in NL mogen aarden dat soort idioterie.

helaas is het al volge-ettert hier  (zie de helden van de moslimjeugd bijv. )

 



 

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

justin 22 November / 2006 / 10:06
DAVE kijhard maar ja WOORD bij mij in de klas zijn 3 meisjes met verkrachting en dood bedreigd omdat ze een schoolfeest wilden organiseren maar de .......se cultuur het niet nodig vinden dat meisjes dat doen... normale mensen of christenen zie je dat niet gauw doen... gewoon asimileren die tering zooi(volledig integreren waarbij oude cultuur gebanned wordt)
Geit

-DAVE- 22 November / 2006 / 10:22

how about, gewoon helemaal afstoten , niet tolereren!      DReiging en moorden KAN NIET en MAG NIET!


Als een gristen weer eens een kerkkindje verkracht, wordt die ook flink aangepakt door justitie  en het gristendom belachelijk gemaakt.  

 

 

wanneer het dat gestoorde islam troep betreft worden er telkens miljoenen euro's uit de schatkist getrokken om de boel niet te laten escaleren of wat oook.

je ziet het toch inAmsterdam: Ze slopen een wuinkelstraat, ze voetballen met herdenkingkransen, ze dreigen met nog meet sloopakties , verjagen Homo's uit hun huizen.. en wat doet Cohen en PVDA stadsdelen? Ja ze trekken nog meer miljoenen uit van jouw en mijn centen voor dat gestoorde zooitje, er worden clubhuizen gebouwd  en daarna nog meer miljoenen voor hulpverlening en allerlei halal oplossingen.

en wat gebeurd er met al die hulp? niks het is niet geneg en het gedreig en gekloot gaat gewoon verder...

 

Pappen en nat houden, wat een superbeleid


Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Laurenss 22 November / 2006 / 10:54
daarom zeg ik: EenNL of Wilders;) en alle mensen uit de platteland gemeentes zullen het niet begrijpen, maar ik stel voor dat jullie even een paar jaar in Rotterdam Centrum ga wonen. met die mensen die zogenaamd arm zijn..bleghh, ondertussen staan voor al die kleine kut flatjes wel allemaal dikke auto's voor de deur, die een normale nederlander niet eens kan aanschaffen. En als ik vanuit de kamer van me vriendin die flatjes inkijk, hebben vele een dikke plasma aan de muur hangen, tja dan zal je ook wel naar de voedselbank moeten gaan om eten te krijgen

joo 22 November / 2006 / 11:27

Ik wordt doodziek van mensen die de maatschappij de schuld geeft van de kloof tussen autochtonen en alochtonen, er zijn genoeg alochtonen die wel intregreren (zoals Dave aangaf) dus het is mogelijk. Als je het niet bevalt ga je terug waar je vandaan komt of je gaat naar een land die wel past in je levens overtuiging. Met een links kabinet dwalen weer af naar de tijd voor Pim Fortuin "pappen en nathouden", P. Fortuin was in die tijd een spiegel van de samenleving en dat hebben we gemerkt, half nederland stemde op hem. Het gevolg was een strakker beleid en dat valt voor de alochtoon niet mee en dat zal nog wel een poosje duren voor dat dat begrepen wordt en dat zijn de gevolgen van een slapbeleid.  Als het aan Woutertje ligt moet de maatschappij zich weer aanpassen en dan zijn we weer terug bij af. Elke alochtoon die z'n best doet om nederlander te worden is welkom, laat dat duidelijk zijn. 

Laat JB het maar afmaken geef hem nog een kans.

joo 22 November / 2006 / 11:51
Met links wordt de komende 4 jaar het geld wat de afgelopen periode is bezuinigd weer opgemaakt en dan kunnen we de 4 jaar daarop weer opnieuw beginnen, en zo blijven we door modderen.

rimmert 22 November / 2006 / 16:04
Het CPB denkt heel anders over wat Joo en Gerrie zeggen...
- www.KITESTART.nl - De meest complete startpagina voor kitesurfers! -

dom 22 November / 2006 / 16:49

Wat een mooie discussie. Dave ik ben het voor het eerst sinds tijden niet eens met je. Je schreeuwt heel hard dat allochtonen het grote probleem vormen. Nu ligt er inderdaad een probleem bij de moslimcultuur in Nederland, ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Maar stel nou dat jij moslim bent en je komt hier in Nederland en je gaat hanglos lezen en je leest jou woorden.... Zijn dat dan de mensen waar je vrienden mee wil worden? Zijn dat de mensen waarvoor je je aan wilt passen? Ik zou ook zeggen, krijg de tering maar... Merk je niet om je heen dat je het helemaal niet erg vind als er mensen duits praten maar als iemand turks praat denk je ach praat eens nederlands man.... Ik heb het zelf zelfs, en denk dat dit allesbehalve motiverend werkt. Ik vind dat het beleid zoals dit er nu ligt veelste veel zegt dat je een misdadiger bent als je geen nederlands spreekt. Een voorbeeld is mijn baas, van oorsprong indo spreekt perfect nederlands, MAAAAR heeft een indonesische achternaam. Hij heeft vroeger overal geprobeerd te solliciteren maar werd nieteens op gesprek uitgenodigd. Toen hij vervolgens de achternaam van zijn moeder aan nam werd hij bij dezelfde bedrijven wel op gesprek gevraagd en zelfs aangenomen.

F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus