welke partij doet het meest voor bevordering van de Watersport???

Door: cees Reacties: 99 Hits: 9343
berent 22 November / 2006 / 17:30

Ik ben liberaal en rechts

Lijkt me echt niets als er een linkse coalitie komt, gaan ze lekker geld uit geven zonder na te denken over de lange termijn zodat daarna recht de boel weer mag gaan oplossen. Links hoort met modder te gooien, rechts hoort te regeren

Splash 22 November / 2006 / 17:36

Ik ben het met  Berent eens ...... en als je stout bent moet je het land uit 

Splash had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 19 - 23 knots op zijn SlingShot Rally (2015)

-DAVE- 22 November / 2006 / 17:37

uhhh? Dom lezen  !     en ik schreeuw niet     ik leg uit  op normale wijze...

je zou beter moeten weten wat dat betreft

 

allochtonen vormen geen probleem.... zie anderen allochtonen die gewoon wel integreeren en tolerant zijn.

 


 

Kwaadardige moslims zijhn echter wel een groot probleem ja en de mensen die hen willen paaien door miljoenen euro's uit te trekken  voor halal dingen.

 

Of je moet het normaal vinden dat er nederlandse leraren worden neergeschoten bedreigd worden of  ondergespuugd etc. en dat het moslimjeugd dat soort dingen toejuicht enb Murat D. een held vinden?

Of dat er een samir A. rondrijdt in een bmw-tje met een doorgeladen automatisch wapen erin  etc..

weet je nog wat de ouders van Murat zeiden? "Allah heeft beslist ,onsze zoon heeft goed geluisterd'  en vervolgens werdt dat ooknergens meer uitgezonden om de gemoederen maar weer te sussen en alles af te doen als -incident-   (en ja ze zeiden dat in het arabisch ,want ze konden nog geen woord nederlands na 18 jaar in holland gewoond te hebben onze kosten nota bene)

Het aandragen van kansen en cursussen is aan hen ook niet besteed.

 


 

 Of moet ik ook maar zeggen dat de islam een echte supergeloof is dat leuk is  en alle problemen van integratie oplost als je ze maar miljoenen zoniet miljarden voor ze uittrekt..

Het wordt ons immers wel opgelegd namelijk zo tolerant te zijn tegen over moordend tuig dat nergens respect voor heeft , zelfs Sinterklaas wordt op straat neergeslagen en geschopt..

Als je er wat van wil zeggen ben je gelijk racist en weet ik veel wat..

 

Sorry maar daar moet een einde aan komen! NIks kan leven met dreiging van dood en verderf!

 niemand kan als moslim zijn geloof nog top vinden als iedereen maar dood moet telkens, zelfs als je wilt stoppen met het geloof in Allah wordt je afgemnaakt of verbannen etc..

 


Er is zelfs een discriminatie loket speciaal voor moslims , waar ik niet terecht mag als ik gediscrimineerd wordt.  Als dat niet het toppunt van dicrimnatie en foute aanpak is weet ik het niet meer.

 

 

maar ik stop wel weer, politiek moet gewoon wegblijven van mij en van hanglos ,want het raakt me , zoveel oneerlijke rotmensen die de boel bepalen..



Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

dr511 22 November / 2006 / 17:51

nou dom ik vind het juist wel erg als mensen duits om me heen praten want dan staat die duitser waarschijnlijk met zijn kite op 12 uur in de weg.

 

en onze moslim broeders eten de vogeltjes waardoor wij niet overal kunnen kiten en kitende moslims zie je niet zoveel want plezier maken mag niet van het geloof en daar hebben ze zowiezo niet zoveel tijd voor als je 5 keer per dag met je hoofd het strand aan moet raken

 

hier wonen toch geen echte moslims die wonen in de woestijn hier wonen alleen maar wannabees net als een ajaxcied uit almere

 

 

nee ik stem op geert wilders die heeft een mooie wave

Ziki Ondergoed, schultenbrau

Braindead 22 November / 2006 / 17:51

Ik ben waarschijnlijk sterk beinvloed door mijn tijd bij een militair clubje in het zuiden (ten westen van Breda) waar ik mijn dienstplicht vervulde. In de buitenwereld bekend staand als op geweld belust, intern naar mijn idee een club waar ieder lid bereid is zijn leven voor vrede en democratie te geven. 

 

Vrede en democratie zijn in mijn ogen de beste omstandigheden om modern leven in te laten gedijen. 

 

Het bovenstaande brengt mij ertoe om primair te focussen op zaken die op dit moment echt een impact op vrede en democratie hebben. Een groot deel van het westerse leven wordt toch door internationale en marktomstandigheden bepaald en daar heb je als simpele burger minder vat op.

 

In mijn ogen is fundamentalisme momenteel het grootste gevaar dat vrede en democratie in Nederland bedreigt..

 

Elke partij die daar echt wat aan wil doen zonder haat en discriminatie te veroorzaken verdient mijn steun.

 

Overigens, ik hoop niet dat dit topic door sommigen wordt aangegrepen om haat en discriminatie te zaaien. Vandaag zijn het de moslims, morgen de kitesurfers.

Dogday

Braindead 22 November / 2006 / 17:56
ps: ik vind eigenlijk dat dit topic niet op hanglos thuishoort. De sport verenigd ons: van welke komaf ook. Alles wat dat kan verstoren dienen we m.i. te mijden. Politiek is wat mij betreft zo'n onderwerp. Dus wat mij betreft slot erop.
Dogday

johndoe 22 November / 2006 / 17:59
 
Rimmert,

Het CPB over het programma van de SP (zie blz 103)

"Het effect op de structurele groei is 0,1% per jaar negatief, terwijl de feitelijke groei in 2003-2006 onveranderd is. De stijging van de wig en de replacement rate leiden tot een hogere structurele werkloosheid."

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Kamo 22 November / 2006 / 18:37

Waar ik van schrik is dat mensen steeds meer spullen nodig hebben om zichzelf gelukkig te voelen, dit omdat bedrijven daar belang bij hebben en de maatschappij dat van je vraagt.

 

Ondanks dat de informatie die aangeboden word steeds efficienter verspreid word, lezen mensen steeds minder tekst, en moet alles steeds kernachtiger en in one-liners.

is internet nu werkelijk een verbetering als het gaat om betrouwbare en diepgaande informatieverstrekking?

 

Een Publieke omroep als de NPS die zijn belastinggeld voor 99% gebruikt om goede documentaires te maken, en niet voor de promotie van de eigen zaak moet van de buis omdat mensen de NPS niet kennen, terwijl een omroep als de VARA die een veel groter deel van de belastingcenten gebruikt voor promotie van het eigen merk mag blijven.

misdaad loont?

 

De Haagse hogeschool heeft sinds dit jaar een nieuwe huisstijl, samengaande met hoge kosten van de complete make-over van de school, maar de leerlingen moeten zelf betalen voor hun materiaal voor prototypes.

Onderwijsinstelling of bedrijf?

Dienstverlening of winstbejag?

 

80% van de kiezers bepaalt zijn keuze in de laatste 2 weken van 4 jaar regeren met behulp van 10 stellingen in online stemwijzers.

Objectief en doordacht?

 

Mensen ergeren zich doodziek aan de reclames over leningen, maar de leningen stijgen elke maand, en de te lenen bedragen zijn steeds groter.

 

Een sterke westerse economie zoals wij dat hebben is gebaseerd op het kopen en verkopen van goederen/diensten.

het bezitten van spullen, status, het verdienen van geld, en het bereiken van meer.

 

We doen er allemaal aan mee, het is ons met de paplepel ingegoten, Nederlanders zijn ondernemers.

En de economie en ook de afgelopen regering duwt ons met een lieve glimlach in dat hokje.

 

Als geld de drijfveer is bij beslissingen en mensen afhankelijk zijn van dat geld dan ontstaan rare situaties.

 

Geld voed de markt

De markt denkt voor de massa....    en de massa vind het wel prima!!!!!!

 

 

Een goede economie is waar alle partijen mee stunten, maar die geldgeilheid zorgt bij mij alleen voor een bang gevoel voor lemminggedrag met de grote pot goud aan een touwtje voor de neus.

 Waarom is Nederland zo vol overtuigd dat geld gelukkig maakt. terwijl toch duidelijk is dat geld op dit moment het grootste geloof is, en gelijk ook het meeste sloopt in deze wereld.

 

Het mag van mij wel wat minder met de Nederlandse economie, want in de zoektocht naar het ultieme geluk is Nederland voor mijn gevoel doorgestoten naar Amerikaanse standaarden...

 

 

geld zorgt niet voor vrede, geld heeft vanaf het moment dat het ingevoerd werd geleid tot ONvrede.

 

 

 

 

en er is godverdomme meer dan integratie!!!!!

 

 

 

en voor de mensen die de maatschappij eens vanuit een ander perspectief dan winstperspectief wensen te bekijken raad ik aan om een paar shows van Theo Maassen te bekijken en eens een kwaliteitsfilm als "good night and good luck" of  "syriana" of  "requim for a dream" in de speler te schuiven.

 

 

en @ braindead: 

"ik vind eigenlijk dat dit topic niet op hanglos thuishoort. De sport verenigd ons: van welke komaf ook. Alles wat dat kan verstoren dienen we m.i. te mijden"

 

laten we elkaar alsjeblieft niet dom houden

Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

johndoe 22 November / 2006 / 19:12
Ik heb net op Wilders gestemd 

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Braindead 22 November / 2006 / 19:20
@kamo: ik begrijp jouw aan mij gerichte opmerking niet. jouw hele post bevestigd eigenlijk wat ik bedoel. Dit is geen plaats om de markteconomie aan te vallen (en ook niet een centraal geleide economie). Wij zijn kiters. We zoeken naar oa broederschap, plezier, innerlijke rust en grenzen. Dit soort posts draagt daar echt niet aan bij. Elkaar dom  houden heeft daar niets mee te maken. Maar mijn AKA isniet voor niets Braindead.
Dogday

dom 22 November / 2006 / 19:32

Dave, ik denk dat we het stiekem behoorlijk met elkaar eens zijn, maar de manier waarop er geformuleerd word door ons beiden ligt in een andere hoek. Ik denk vanuit de goede buitenlanders, Karim en Rachid chioua om maar even een voorbeeld te nemen uit de kitesurfwereld. Simpelweg TOP gasten, maar wel buitenlands. Ik weet ZEKER dat deze groep mensen zich wel degelijk aangesproken voelt door de duidelijke doch mijn insziens HARDE woorden van jou. Je kan spreken over extreme moslim fundamentalisten en van mij part gaan ze er allemaal vandoor. Maar ik weet zeker dat in andere geloven dezelfde soort zieke geesten rondlopen. Te denken aan Ierland, de kruistochten of bijvoorbeeld Neo-nazi's die er in nederland rondlopen. Op het moment dat je moslims aanspreekt op hun gedrag vind ik dat je dat bij andere groeperingen net zo goed moet doen.

Mooi voorbeeld is afgelopen zaterdagnacht: Nietsvermoedend loop ik door het dorp met een maatje van me die ineens tegen de grond getrapt word, een vechtpartij volgde waarin alleen maar jongeren van Nederlandse afkomst betrokken waren. Gewoon trappen om te trappen, NO REASON, NO NOTHING. En zal ik je vertellen wie het hardst riepen dat die gasten moesten kappen, 1 marrokaanse kerel....  Politie stond er bij en keer ernaar terwijl uiteindelijk 50 man met elkaar op de vuist gingen... Die groepen worden NOOIT aangesproken op hun gedrag, Marrokanen daarintegen voortdurend. Trek het gelijk is mijn advies.

 

Verder kan ik mezelf best aansluiten bij Braindead, ik vind het een interresant topic en leuk om te bespreken maar aan de andere kant denk ik dat wij geen politiek nodig hebben om allemaal buddys te zijn. Straks ben je aan t surfen en denk je nog, hmm vvd-er laat maar zwemmen naar zn boardje.

F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

Zzz 22 November / 2006 / 19:45

Ik zweef nog steeds, inderdaad maximum hangtime.

Maar volgens kiteboarding 101 wordt het tijd om naar mn landingspot te gaan kijken

Braindead 22 November / 2006 / 20:00
@DOM grappig (maar niet heus) dat jij de gebroeders Chioua noemt. Daar moest ik ook aan denken bij de post van DAVE. Ik zou door het vuur gaan voor Karim (Rachid ken ik niet goed genoeg). Ik kan alleen maar hopen dat zij (of anderen) niet door enige post zijn gekwetst.
Dogday

dr511 22 November / 2006 / 20:03

ey graspol waarom ben je zo bang voor fundamentalisme ? dat ruimt zichzelf op

en op deze manier krijgen je club genoten eens wat echte actie ipv spannend kijken en bergwandelingetjes maken

 

en idd kamo das meer dan 1 line

Ziki Ondergoed, schultenbrau

Slis 22 November / 2006 / 20:07

het draait maar om 1 ding in alles wat we doen

en gaan doen en willen doen

en dat is respect, want zonder dat zijn we nergens.

 

En respect komt van 2 kanten

dus het is aan iederee om hieraan te werken

en open te staan voor "nieuwe" dingen

en dan mag ja van mij prima komen met het excuus

"vroeger was alles beter"

BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

dr511 22 November / 2006 / 20:09
ey slis ga je me nu nog wat vertellen over die torch ? want ik wacht nog steeds in spanning
Ziki Ondergoed, schultenbrau

piraat 22 November / 2006 / 20:12
anarchie !!  Piraten respecteren geen regering maaaaaashaal
Jolly Roger

-DAVE- 22 November / 2006 / 20:39

Braindead en Dom...   mijn hemel  !   

 

angst angst ! vooral niks durven zeggen ,helemaal niet over wat er  feitelijk aan de hand is of om je heen gebeurd.

 

En om deze 2 beste knapen te vergelijken met de probleemmensen waar ik het over heb, is wel erg zielig en kort door de bocht en getuigd voor jullie zelf dat er bij jullie geen verschil kan zijn. Heel erg cru jongens! waarschijnlijk weten zij zelf nog beter dan jullie dat het juist niet over hen gaat.

 

Ik heb het hier over gasten die moorden vanuit hun geloof,  die geen handen willen schudden met vrouwen, die homo's dood willen maken , die alle ongelovige varkens moeten afslachten uit naam van Allah etc.

Die jongens die je een mes door de strot duwen als je wat verkeerds zegt of naar hun vrouw kijkt.. 


 

De Chioua bros. zijn jongens van een heel ander kaliber, die gasten zijn tof. betrek ze dus even niet in deze materie waar ik juist wel mijn kritiek op heb.

Het zijn jongens die ik zeer tof vind, ze zijn altijd met een glimlach op strand , en laatst liet Karim me kite op op de slufter. En ja, ook ik kan me geen betere jongons voor de geest halen wat dat betreft.

(en trouwens vraag anders even aan Slis wat mijn dunk is over hen, heb heel gesprek gehad laatst over msn over zijn toevallige ontmoeting met de jongons) 

 

 

ik heb het hier ook over een geheel andere problematiek, maar jullie snappen dat niet erg of lezen het niet goed wat ik bedoel denk ik.




 


Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Braindead 22 November / 2006 / 21:04

Quote DAVE: "Moslims moeten gewoon inbinden  en lekker meedoen en zich niet afzetten van alles en iedereen  omdat een of andere gestoorde pokk imam ze dat inprent."

 

Jammer dat een creatieve geest achter kitecinema.com kennelijk een nogal eenzijdige kijk op de zaken heeft, vergeetachtig is, niet kan of wil lezen wat hij zelf en anderen zeggen, de intelligentie van de lezers van dit forum beledigt en een arrogantie heeft die geen enkele grondslag heeft. 

 

Misschien heb je je niet gerealiseerd dat je woorden wat ongenuanceerd waren maar spreek daar anderen dan niet op aan. Be a man.

 

Dogday

High 22 November / 2006 / 21:09

 

Ik denk aan de toekomst, ook aan de toekomst van mijn kind, daarom stem ik Geert Wilders.

 

 

NAISH...what else..

High 22 November / 2006 / 21:17

 

Maar laten we het gezellig houden, er is wind genoeg.

NAISH...what else..

-DAVE- 22 November / 2006 / 21:29

Braindead je bent echt braindead , hemeltjelief 

 

Misschien zou je je meer moeten verdiepen in de persoon die ik ben en de positieve bedoelingen die ik voor iedereen onvoorwaardelijk over heb > ALTIJD!


ipv. meteen te schofferen dat ik arrogant zou zijn of wat ook wanneer ik een feitelijke mening uitdraag en behoorlijk goed beargumenteer    -in een politiektopic nota bene - 

Wat meer fatsoenlijkheid , nadenken, goed lezen  en respect voor andermans mening en betere discussievorm aannemen zal geen kwaad kunnen, en dan zou ik ook wat eerder wat van je aan willen nemen. Nu maak je dat onmogelijk met je gewetenloze gezeik op de persoon af.

 

En als je het erg vind dat de "creatieve geest van kitecinema" gewoon een eigen mening heeft en dat niet kan accepteren , ben je niet echt klaar voor deze wereld, en heb je nooit echt naar mijn films gekeken en zeker niet naar de reden erachter gezocht waarom ik het allemaal doe...

 

OEN !  

 


 


Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Braindead 22 November / 2006 / 21:38
100x sorry dat ik je mening niet deel DAVE. Dat was echt niet mijn bedoeling. Ik ben een ware oen. Ik zal het nooit meer doen.
Dogday

Kamo 22 November / 2006 / 23:16

wat ik bedoel is dat dit soort dingen wel gezegd moeten kunnen worden...

 

Onwetendheid is NOOIT een zegen in mijn optiek.

Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

Puppananny 22 November / 2006 / 23:41

@dave  Je had je eigen partij moeten oprichten dave. Mijn stem heb je al te pakken na je eerste post in dit topic.

 

Beetje geld uitgeven aan de zwakkeren van de samenleving. Survival of de weakest!!  Omgekeerde evolutie !! Lekker geld uittrekken voor de zwakkeren van de samenleving dan planten ze zich nog sneller voort.  Maar laten we ons de komende 4 jaar lekker bezig houden met openbaar vervoer en een generaal pardon voor asielzoekers. Misschien zijn onze buurlanden slimmer en gaan die wel nadenken over de opkomst van china op de handelsmarkt bijvoorbeeld.

 

Laten we hopen dat we na 4 jaar SP/GL/PVDA nog een kwartje overhebben om een buurland te bellen voor humanitaire hulp.

 

Cabrinha Switchblade IDS 6 en 10 mtr Nobile 666-08; North Rocketfish 08