Knie

Door: dvdspeler Reacties: 29 Hits: 4924
luukie 26 May / 2011 / 07:12
Oke, op de een andere manier weet ik het niet zo goed meer.
Voetjes gewoon recht op het board of de tenen iets naar buiten wijzen.?

Ik ga wel wat vaker fietsen als hardlopen zo slecht is.

Bobv 26 May / 2011 / 07:48
Quote: Mediator - 25 mei, 2011 (22:18)
Quote: Bobv - 24 mei, 2011 (09:54)Duck stance \ / ipv | | en wijd uit elkaar staan zorgt ervoor dat er meer krachten op je knieenals I I de natuurlijke stand van je voeten in rust is.... dan heb jij keihard X-benen man... duck is natuurlijker dan 0-0testje: doe eens 10 squads met je voeten perfect recht en dan eens 10 squads met je voeten natuuurlijk (duck)... voel zelf eens wat het meeste belast, probeer het eens uit en je zal beseffen hoe hard je de bal mis slaat met je advies...


haha nou nou nou wat een felheid gelijk, ik wist niet dat je boos werd..

Ik kon helaas niet nog schuinere streepjes vinden maar wat ik bedoelde is dat je voeten TEveel duck staan of te recht,(en t moet dan ook weer in verhouding zijn met hoe wijd je voeten uit elkaar staan) dat had ik inderdaad nog iets duidelijk kunnen opschrijven.
Daarmee sloeg ik de plank misschien wat mis idd ( dus niet de bal ;))

Je tip van de squats is wel een goeie om te kijken hoe je voeten het lekkerst staan voor je knieen denk ik!

Bobv had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 22 - 32 knots op zijn Flexifoil Hadlow ID (2012)

Rolfjes 26 May / 2011 / 10:14
Wat ik in de sportschool deed om toch die specifieke spieren te trainen (rond de knie) is op de loopband in looppas 14% omhoog lopen, dit deed ik vijf minuutjes op een snelheid van 7 km/h. Doordat je loopt vallen de schokken mee, maar geloof me na vijf minuutjes voel je alles wel zitten!
Core Riot XR³ 7m² // Core Riot XR² 10m² // Core Fusion

Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)

hiledor 02 February / 2020 / 17:16

iemand ervaring met een jumpers knie? Heb na een verkeerde landing last van mn knieen.. nu komen de symptomen van een jumpersknie erg overeen(pijn onder mn knieschijf) iemand tips en of ervaring hoe ik mn knie weer goed krijg?

kajeka 02 February / 2020 / 18:11

Eerst een echo laten maken om te diagnosticeren wat het probleem is. Pijn op de apex kan meerdere redenen hebben na een traumamoment. Zodra je weet wat het is kan er zonodig behandeld worden. Het is te makkelijk om op afstand te zeggen dat je er bijvoorbeeld een braceje om moet doen.

Zonder diagnose is er niet veel zinnigs te zeggen.