inbrekers slaan slag katwijkse branding surfclub

Door: flyingpapa Reacties: 4 Hits: 2280
flyingpapa 17 October / 2014 / 15:45

Bij de Katwijkse Branding Surfclub (KBS) is woensdagnacht ingebroken. De containers op strand werden grotendeels leeggehaald. Er verdwenen tussen de 60 en 70 kitevliegers en tientallen kitesurfboards. De geschatte schade bedraagt €50.000. Het is niet de eerste keer dat de containers zijn opengebroken, maar wel dat er zo’n grote slag is geslagen. Gezien de hoeveelheid spullen, moet het langer hebben geduurd en zijn er wellicht grote transportmiddelen bij betrokken. Getuigen worden opgeroepen om met de politie contact op te nemen.

http://www.allesoverkatwijk.nl/index.php?p=nieuws&id=2342

Naish Torch 6m & 8m 2013 Naish Monarch 134/42 2015

flyingpapa had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 29 - 43 knots op zijn Naish Torch (2009)

markymarc 17 October / 2014 / 23:57

echt klote.. daarom neem ik helaas altijd slles mee naar huis... kut voor jullie gastuh!!! Sterkte

If you don't try it, you'll never make it

markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)

wazzaah 18 October / 2014 / 11:38

Misschien handig als er lijst komt met al het gestolen spul, merken, maten etc, zal wel ff duren maar toch handig om te weten als het nnog in NL opduikt.

 

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

jumpstumper 18 October / 2014 / 15:21

Ik kan zeggen dat dit niet in Nederland op de markt gaat komen. Helaas zal dit grotendeels naar oostblok gaan. Bij mij op Hoek van Holland is er in de afgelopen 3 jaar 2x de kitesurfschool leeg gehaald. Gaat gewoon op bestelling en rechtstreeks naar oostblok toe.Dus wie leest er oa russisch?

 

 

Marco B. 18 October / 2014 / 17:43

sucks