Kite reparatie

Door: Toorenburgh Reacties: 7 Hits: 1104
Toorenburgh 07 April / 2015 / 20:31

Hi There,

Ik heb een klein gaatje in mijn kite welke ik prof. wil laten maken. Heeft iemand ervaring/suggesties aan wie ik dit het beste kan uitbesteden?
Liefst een beetje in de buurt van Hilversum..

Thanks!

Windfinder

Toorenburgh had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Best TS (2015)

geloof 07 April / 2015 / 21:03

Hans Lieben kitereparatie.com

http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

thekiteboy1 07 April / 2015 / 21:28

Versus shop

thekiteboy1 had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 25 - 29 knots op zijn Best TS (2017)

Nature 08 April / 2015 / 12:37

ik repareer ook kites maar voordat we allemaal gaan roepen.

 

hoe klein is klein  misschien een foto erbij.

je kan namelijk kleine gaatjes gewoon plakken met spinakertape  en daarvoor hoef je niet naar een reperateur.  echt kleine gaatjes ga je namelijk niet naaien omdat het dan averechts werkt.

 

cheers

 

gilion - nederland-kite.nl

Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

Toorenburgh 08 April / 2015 / 18:23

Bedankt voor de reacties peeps!

Ik heb je een foto gemaild Gilion. Hoor graag je feedback.

 

 

Windfinder

Toorenburgh had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Best TS (2015)

geloof 08 April / 2015 / 20:47

Mijn ervaring is dat een reparateur een goede schatting van de kosten van de reparatie afgeeft op basis van 1 of meerdere foto's. 

http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

jitzes 09 April / 2015 / 07:47

 

Ook ik raad Hans Lieben ( www.kitereparatie.com) in Haarlem aan. Vorig jaar tijdens een pech maand naar volle tevredenheid 2 kites laten repareren

 

Nature 10 April / 2015 / 17:33

En meteen dezelfde avond gefixt {#emotions_dlg.smile.gif} stelde niks voor dus koste ook helemaal nikssss. en nog een mooi veiligheidsfluitje aan overgehouden ook nog.

{#emotions_dlg.pompom.gif} 

 

 

Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)