Kwaliteit WOO 2.0

Door: cozmo Reacties: 26 Hits: 5086
Movement 24 February / 2018 / 13:47

Mooi dat deze topic bijna een jaar na dato nog bestaat :) 

Inmiddels is gebleken dat alle WOO 2.0 er zo uitzien en het dus geen maandag morgen model is. Functionaliteit en garantie zijn top bij WOO. Zelf met de 2.0 nog geen problemen gehad, eerdere issue's zijn goed opgelost. De WOO 3.0 is wel in aantocht hoor ik en verwacht dat ze het charging/corrosie probleem getackled hebben. Maar deze zal waarschijnlijk niet goedkoper gaan worden haha.

PIQ ook goed alternatief, werkt goed voordeel je kan gelijk na een sprong zien hoe hoog je springt. Dit is echter niet een kwestie van ff naar beneden kijken zoals sommige beweren. Je moet wel ff stil liggen in het water en goed kijken maargoed toch leutig om gelijk de hoogte ff te checken. Ook zit deze in een dichte case dus van corrosie minder snel last. 

Ook zijn er dan nog de Trace en Xensr. Ongetwijfeld goede producten maar wel iets groter. De trace heeft de gps wel in orde maar hoogte meetingen zijn nog niet zuiver heb ik begrepen. De Xensr heb ik zelf nog niet gezien en gaan mixed geluiden over rond, wellicht kan iemand anders daar wat over kwijt. Wel leuk dat die beide ook GPS bijhouden zodat je op een kaartje kan zien hoeveel meter je gevaren hebt en welke routes en waar gesprongen en dergelijke. 

Niet vergeten het blijven gadgets, de stoke moet om het kitesurfen blijven gaan {#emotions_dlg.coool.gif}

Movement Sports // Groepsactiviteiten, Kitesurflessen en winkel

Leon van Bergen 24 February / 2018 / 21:50

Zojuist heeft Woo Sports beelden vrij gegeven van de nieuwe Woo 3.0...

als ik het zo zie in het filmpje nog steeds geen display en gps waar ik wel op gehoopt had dus ik zie nog geen reden om over te stappen.