Nicaragua en Costa Rica

Door: Archie Reacties: 3 Hits: 469
Archie 24 February / 2018 / 12:15

Mogge luitjes, 

Ik ga volgende week voor 3 weken naar Nicaragua en Costa Rica. De kitespullen gaan mee, waarschijnlijk de 7 en de 10 meter. 

Vraag is of mensen hier eerder hebben gesurft en of jullie tips hebben wat betreft goeie spots en accomodatie. 

Ik hoor het graag. 

KiteShallow 24 February / 2018 / 23:40

2 jr geleden in Maart was ik Costa Rica - Bahia de Salinas, tegen Nicaragua aan http://www.kiteboardingcostarica.com/.

Hoeveel weeg je? Daar kan hard waaien, af en toe verbieden ze op het water te gaan muv de cracks. Een beetje vlagerig door de bergen van Nicaragua. Ik weeg 56 kg, had een 6 nodig en af en toe een 5. Verblijf in Kitehouse. Max. 5 personen. Mooi uitzicht en het waait dus geen last van muggen zoals als je verder van het water gaat. Iets middel of no where. Voor boodschappen ga je met de bus zo 1 1/2 uur door hobbelige weg, 30-45 min boodschap doen dan weer terug. Er zijn wel enkele eetgelegenheden.

Archie 26 February / 2018 / 19:29

Hi Kiteshallow, 

Bedankt voor je reactie en goed te horen dat het er hard waait. Ik weeg 78 kilo, dus ik denk dat de 7 met de hardere wind wel mooi is. 

We zijn van plan te overnachten bij Costakite... Heb je daar toevallig iets van gezien of gehoord?

Grtz

KiteShallow 27 February / 2018 / 10:24

Hoi Archie,

Ik ken Costakite niet. Het is niet pal aan het strand. Op de site werd niet aangegeven of je gratis vervoer heb naar de kitespot. Vast veel plezier en laat horen hoe je ervaring is