Woo 3.0 Informatie

Door: Leon van Bergen Reacties: 163 Hits: 26050
Leon van Bergen 27 February / 2018 / 14:50

Voor zover ik het zie helaas niet waar vele op gehoopt en verwacht hadden gezien GPS en display niet genoemd worden.
Ik bedoel, GPS heeft de Xensr al jaren en een display zit al enige tijd op de Piq... dan verwacht je bij de nieuwe Woo toch zeker dat die beide kan bieden?
voor mij zelf zeker geen reden om te upgraden maar wellicht volgen er nog leuke features voor de release in April.

Robbert014 27 February / 2018 / 15:24

En de genoemde features voor apple watch en samsung gear zijn ook niet fantastisch, aangezien bijna alle smartwatches helemaal niet geschikt zijn voor kiten/wakeboarden. Valt allemaal wel wat tegen inderdaad! Een waterdichte mount was er al. Betere sprongdetectie en batterijduur zijn natuurlijk wel welkom!

Leon van Bergen 27 February / 2018 / 16:55

Sprongdetectie zeker maar kon dat niet verbeterd worden met een firmware update bij de 2.0?

De batterijduur van de latere 2.0's zijn al stukken beter dus vraag me af of mensen echt op nog langere accuduur zitten te wachten, ik heb een 2 maanden oude 2.0 waarmee ik 14 uur gekite heb en hij staat nog steeds op 48% batterij terwijl Woo Sport 8 uur opgeeft.

tsteen1980 26 March / 2018 / 20:14

Kortingscode WOO 3.0 ?

 

Is er iemand die een code heeft voor de WOO 3.0 en hem niet gaat gebruiken?

 

Dank alvast.

 

gr

T

Naish Park 10m 2014, Nobile 555 128 2009

de Wijs 26 March / 2018 / 23:42

Je kan nog tot 1 april via de Woosports website met korting een pre-order plaatsen, momenteel €119 +€15 verzendkosten meen ik.

de Wijs had een 1 sterren sessie in Boa Vista - Buccaneers Beach met maar liefst 10 - 12 knots op zijn Naish Pivot (2017)

richardkiter 27 March / 2018 / 08:09

Kortingscode WOO 3.0 ?

 Is er iemand die een code heeft voor de WOO 3.0 en hem niet gaat gebruiken?

 Dank alvast.

 

Ja, Die heb ik. Wat geef je er voor ? (Volgende week kost de Woo 3  250 euro) met mijn code komt hij op 104 euro (89  euro voor de Woo en 15 euro opsturen)

En dan mag je het geld overmaken naar deze actie voor de hartstichting

Komende zomer ga ik meedoen aan een kite marathon van Hoek van Holland naar Den Helder.
Hiervoor zoek ik sponsors, samen kiten we geld bij elkaar voor de Hartstichting.

Het is totaal 130 KM van Hoek van Holland naar Den Helder, een zeer zware uitdaging.
Mijn Personal en Mental Coach hiervoor is Edwin Ooievaar van de Loop school stap voor stap


http://loopschoolstapvoorstap.nl/


https://www.hoektothelder.nl/actie/richard-brandsma

Als er iemand hoger bied dan jou, vind ik het ook goed, als het geld maar naar de hartstichting gaat

 

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

ESComputers 31 March / 2018 / 10:41

Ik zie nu net dat er een 3.0 klaar staat in TestFlight, weet niet of iemand anders zich daar ook voor had aangemeld ?

En er is ook een firmware update voor de WOO, net ook even gechecked zonder TestFlight op een 2e iphone. Dan toch maar updaten want dan is het zowieso geen beta, het is beta 2 trouwens voor de testflight app geen 1 gezien die zal wel niet publieklelijk zijn geweest. Ze hebben de App al wel helemaal veranderd.

 

 

Saaie video:

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

richardkiter 31 March / 2018 / 13:37

 

Laatste dag voor de kortingscode, iemand nog interesse ?

Geld mag dan overgemaakt worden voor onderstaande actie van de Hartstichting

https://www.hoektothelder.nl/actie/richard-brandsma

 

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Fokke 01 April / 2018 / 09:17

Kortingscode werkt nog gewoon kan ik uit ervaring melden {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

repete 01 April / 2018 / 09:25

01 april {#emotions_dlg.wink.gif}

repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)

wazzaah 01 April / 2018 / 10:58

Actie is 2 dagen verlengd

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Leon van Bergen 02 April / 2018 / 10:45

Firmware update lukt niet bij mij, blijft hangen op 1%...

is er bekend wat er veranderd door de update? 

ESComputers 02 April / 2018 / 22:55

Hier staat wel wat er allemaal zoal aan de app veranderd is. https://docs.woosports.com/blog

Ze zullen dan ook vast lijstjes bijhouden wat er veranderd aan de firmware.

Ohja Mark van der Horst klinkt Nederlands!

Last edit by: ESCOMPUTERS

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

Kitemen 05 April / 2018 / 11:41

Iemand al een idee wanneer de WOO 3.0 geleverd gaat worden? Stond 1e week April maar heb nog niets gehoord.

TomvdL 05 April / 2018 / 18:47

Heb net een mailtje gestuurd naar de support. Ook met de vraag of ik bericht krijg wanneer hij op de post is gedaan.

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

TomvdL 05 April / 2018 / 19:59

Antwoord:

 

The WOO 3.0 will ship the second week of April, this was noted on the order form. We will send you a tracking number once the WOO ships! Let me know if you have anymore questions.

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

Kitemen 06 April / 2018 / 08:41

Hi Tom thanks voor het navragen, ben vrij zeker dat toen ik m bestelde t nog de eerste week van April was maar zie nu voor nieuwe orders idd 2e week staan. Krijgen iig bericht zodra die onderweg is...en voorlopig toch geen wind {#emotions_dlg.nopompom.gif}

Leon van Bergen 06 April / 2018 / 09:20

Klopt, ik heb hetzelfde gevraagd en kreeg ook precies hetzelfde antwoord gister als TomVDL...

Ik weet ook zeker dat er stond dat hij de eerste week April verzonden zou worden maar helaas zullen we toch langer moeten wachten...

joshuavd 09 April / 2018 / 20:14

Toevallig keek ik vandaag in mijn spam folder. Hierin stond een e-mail van woo, waarin werd gevraagd opnieuw mijn adres op te geven. Ze hadden namelijk veel verkeerde adressen ontvangen. Het adres wat ik eerst opgegeven had was in mijn ogen wel gewoon juist.

Wellicht hebben jullie ook deze e-mail in de spam ontvangen.

kiteruithoorn 10 April / 2018 / 10:54

Idd bij mij ook in de spam mail. Adres klopt dus invullen lijkt me niet nodig

kiteruithoorn

KiteMarco 10 April / 2018 / 11:00

Kreeg antwoord dat de verzending aankomende vrijdag gaat starten, dus hopenlijk volgende week binnen.

Kitemen 10 April / 2018 / 11:35

duurt lang...{#emotions_dlg.nopompom.gif}

Djee 10 April / 2018 / 17:20

Wachten duurt altijd lang.

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Kitemen 10 April / 2018 / 19:18

Schijnt te komen door de vele orders (hadden ze niet verwacht zeiden ze) daardoor had de leverancier uit China meer tijd nodig om te produceren. Om geen shortcuts te nemen is de release dus uitgesteld. Verwachte verzendtijd is zoals vermeld hierboven eind week 2 van april.

Enige communicatie had wel gemogen maar duurt niet heel lang meer als t goed is.

richardkiter 10 April / 2018 / 22:58

Wachten duurt altijd lang.

Als je niet kan wachten ? {#emotions_dlg.clown.gif}

Deze heb ik nog liggen, van een oud mannetje geweest en altijd binnen gelegen

Woo Sports 2.0 om met kiten je hoogte te meten en tricks bij te houden.

Januari gekocht en een paar sessies gebruikt, dus bijna nieuw

Deze is speciaal gemaakt met Sjoemel software. Spring je nog hoger. Als je voor jezelf denk dat je 10 meter spring dan komt er door die Sjoemel software zomaar 3 meter bij, echt waar.

Ook is hij niet ge eikt, wat ook weer een meter scheelt

Eigenlijk hoef je helemaal niet te kunnen springen, dusss

laatste  update met software dat je gewoon thuis kan blijven en zelf je hoogte kan invullen.

Scheelt je weer een nat pak en een endje rijden en je heb altijd de hoogste sprong omdat je dat gewoon thuis kan invullen

Doe een goed bod en hij is van jou.

https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1265268649.html?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

 

 

 

Last edit by: RICHARDKITER
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us