Woo 3.0 Informatie

Door: Leon van Bergen Reacties: 163 Hits: 26004
Kitemen 11 April / 2018 / 08:29

Hi Richard...als jij m niet kan verkopen kan niemand t :P Maar waar ga je zelf dan mee rijden? Je hebt de 3.0 niet aangeschaft toch? Of heb je met je sjoemelsoftware al je sprongen voor komend jaar al gemaakt.

richardkiter 11 April / 2018 / 12:13

Ik heb de 3.0 niet aangeschaft omdat ik met deze topperrr nog in mijn maagzit{#emotions_dlg.bonk.gif}

Ik heb hem voor de komende 3 jaar geprogameerd met de hoogste sprongen. Ondertussen heb ik mij opgegeven bij de plaatselijke damclub voor 58 plussers  {#emotions_dlg.clown.gif}  .

 

 

 

Wachten duurt altijd lang.

Als je niet kan wachten ? {#emotions_dlg.clown.gif}

Deze heb ik nog liggen, van een oud mannetje geweest en altijd binnen gelegen

Woo Sports 2.0 om met kiten je hoogte te meten en tricks bij te houden.

Januari gekocht en een paar sessies gebruikt, dus bijna nieuw

Deze is speciaal gemaakt met Sjoemel software. Spring je nog hoger. Als je voor jezelf denk dat je 10 meter spring dan komt er door die Sjoemel software zomaar 3 meter bij, echt waar.

Ook is hij niet ge eikt, wat ook weer een meter scheelt

Eigenlijk hoef je helemaal niet te kunnen springen, dusss

laatste  update met software dat je gewoon thuis kan blijven en zelf je hoogte kan invullen.

Scheelt je weer een nat pak en een endje rijden en je heb altijd de hoogste sprong omdat je dat gewoon thuis kan invullen

Doe een goed bod en hij is van jou.

https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1265268649.html?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

 

Last edit by: RICHARDKITER
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Leon van Bergen 13 April / 2018 / 14:05

Hey there,

The first WOO 3.0s started shipping today! We're over here at our factory watching them come to life and we're super excited about the finished product - we can't wait to get them in your hands. 

Here's what you need to know: We will be shipping WOOs on a first in first out basis over the next 5 days as they are built, so the earlier your order was placed, the sooner your WOO will ship. Once you receive a shipment notification expect to receive your WOO within 6-9 days. 

You will receive tracking info and updates as soon as your WOO goes out the door. If you received an email requesting more order information please fill out the form! Your order may not get delivered if we do not have a phone number to contact you in the event of a delivery exception.

We apologize for the slight delay in getting WOOs shipped - we know we had originally hoped for the first week of April but the preorder campaign was so successful we had to ramp up our manufacturing capacity to accommodate all the orders. Thanks for your patience and support along the way!

Cheers,
WOO H.Q.

Kitemen 13 April / 2018 / 14:27

Als je massel hebt dus eind April binnen...nu nog een lekker windje want die ontbreekt voorlopig nog

Kitemen 16 April / 2018 / 14:38

Iemand al een shipment notifcation gehad? Bijv iemand die een code had omdat hij/zij al in het bezit waren van een WOO dus voor de pre-orders op de site? Ik was er aardig vroeg bij maar tot op heden nog niets. Denk niet dat er iets voor eind april binnen is.

Leon van Bergen 16 April / 2018 / 16:24

Nope ook nog niets vernomen terwijl ik verwacht dat ik bij de eerste geplaatste orders zat. Wachten duurt lang maar ze komen ook hun belofte niet na...

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Kitemen 16 April / 2018 / 16:38

Ja dat idee heb ik dus ook...gewoon weer een trucje om wat tijd te rekken :( Scheelt dat de wind zo goed als niets is de afgelopen en komende tijd

ESComputers 17 April / 2018 / 18:56

Kreeg vanochtend een notificatie dat v3 van de app uit is, alhoewel ik nog op V2 zit. Miscchien ff update

Maar waar blijven de Woo’s ?

 

Hmmm compatibel met v3 units ?

Last edit by: ESCOMPUTERS

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

Leon van Bergen 18 April / 2018 / 14:08

Ja klopt ik heb hem meteen geupdate en moet zeggen dat het er wel weer nog een heel stuk beter, duidelijker en mooier uit ziet.

Deze zal je ook zeker moeten updaten wil je met de 3.0 kunnen connecten.

Inderdaad WAAR BLIJVEN DE 3.0'S ?! {#emotions_dlg.frown.gif}

Kitemen 18 April / 2018 / 20:17

Bericht van WOO gehad: “The first shipments of the WOO 3.0 began shipping last Friday! We anticipate on having all preorders shipped by this upcoming Thursday the 20th. We will send you a tracking number once the WOO ships!”

Ze zullen wel vrijdag de 20ste bedoelen maar alle pre-orders zouden dus deze week verstuurd moeten worden. 

We komn dichterbij...to be continued

Leon van Bergen 18 April / 2018 / 22:24

Zij wel.... Tieten hebben helpt toch altijd he...

Slecht filmpje hoor maar wel al begin April gepost.

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Kitemen 19 April / 2018 / 08:29

mmm...tieten? ik zie niets! Ze zal wel gevraagd zijn voor een video ofzo, aangezien ze afgelopen vrijdag pas de preorders zijn gaan shippen. Verder is t daadwerkelijk een unboxing niets meer...schieten we weinig mee op.

TomvdL 20 April / 2018 / 08:05

Duurt allemaal maar lang....

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

Kitemen 22 April / 2018 / 08:49

We zijn niet de enige...op kiteforum beginnen mensen zich ook af te vragen hoe t zit. Volgens mij heeft nog niemand wat gekregen (niet eens een verzendbevestiging). Als er oponthoud is OK maar communiceer dan iig duidelijk en stuur geen valse berichten uit dat de eerste shipments 8 dagen geleden er al uitgegaan zouden zijn , wat dus niet zo is. Ook de laatste reactie naar mij dat alle pre-orders uiterlijk de 20e gestuurd zouden worden is wederom niet waar gemaakt!

Leon van Bergen 22 April / 2018 / 18:55

Reactie op mijn redelijk pissige mail;

 

Hey Leon,

Thanks for reaching out. Unfortunately we experienced some delays in production and had to push back the ship date of the WOO 3.0. This was noted on the order form that shipment date was subject to change. As of the moment we anticipate on having all orders shipped by this upcoming Monday the 23rd. I apologize for the inconvenience. We will send you tracking as soon as your order ships out.

Cheers,
Kevin

--

Kevin from WOO Sports

de Wijs 23 April / 2018 / 07:20

Ik kreeg iets later (22:20) precies dezelfde mail, alleen is bij mij de vermelde datum al weer verschoven naar dinsdag de 24e...

de Wijs had een 1 sterren sessie in Boa Vista - Buccaneers Beach met maar liefst 10 - 12 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Kitemen 23 April / 2018 / 08:31

Ja en ik had bijna dezelfde mail met donderdag de 20e {#emotions_dlg.puh2.gif} ze nemen t niet zo nauw! Gewoon de boel n btj aan t lijntje houden! Ben erg benieuwd wanneer ze zich nu echt aan hun woord houden! En eerst gekocht eerst geshipped is ook BS want mensen die in new zealand op 29maart hadden besteld hebben al n tracking code! 

Jelle_Hilbers 23 April / 2018 / 09:09

Ik heb net een tracking nummer gekregen in mijn mail de mijne is onderweg. Er staat ook bij dat hij eerder is verstuurd (18 april) maar ik heb pas vandaag het tracking nummer gekregen. Ik had hem wel besteld op 12 maart{#emotions_dlg.yummie.gif}

Last edit by: JELLE_HILBERS

Kitemen 24 April / 2018 / 09:46

Ik had mijne ook 12 maart besteld...maar had niet zo'n code van als je zelf al een WOO had misschien maakt dat ook nog wel uit. Vandaag of morgen zou de rest ook een T&T moeten krijgen we gaan t mee maken, ze hebben vaker dingen gezegd. @Jelle kan je dan ook volgen waar die is en wat de verwachte leverdatum is?

Leon van Bergen 24 April / 2018 / 13:46

Jahoor zojuist een mail ontvangen dat de Woo onderweg is incl. een t&t code van een of andere vage koerier die vanuit Hong Kong onderweg is! EAT 27-04...

 

P.S. had hem 13 Maart besteld.

Kitemen 24 April / 2018 / 14:31

Zooow das dan wel weer snel...ik heb nog niets mogen ontvangen! jij had al een WOO toch misschien kregen die mensen toch voorrang. Ben benieuwd wanneer die binnen is.

Leon van Bergen 24 April / 2018 / 15:40

Ja ik had al een 2.0 dus wellicht maken ze daar onderscheid in. Levering de 27e kan ik me nog niet helemaal voorstellen gezien het uit Hong Kong moet komen maar we gaan het zien..

Last edit by: LEON VAN BERGEN

ESComputers 24 April / 2018 / 16:08

Ik heb hetzelfde maar de 27e. Dat is Koningsdag werkt de post hier dan wel en ga jij dan heel de dag thuis zitten wachten ?

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

TomvdL 24 April / 2018 / 19:01

Die van mij is ook onderweg EAT 27-04

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

Leon van Bergen 24 April / 2018 / 19:28

Nee ESCOMPUTERS natuurlijk niet hij komt ook niet de 27e maar denk je dat ze dat in Hong Kong weten?