Woo 3.0 Informatie

Door: Leon van Bergen Reacties: 163 Hits: 26040
berry2607 24 April / 2018 / 19:50

Ik heb hem 21 maart besteld. Hier ook de t&t code :).

ESComputers 25 April / 2018 / 10:30

SCHEDULED: 28 APR

20 Maart besteld

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

kiteboardgirl 25 April / 2018 / 13:11

Yes, trackingcode ook binnen. 

Besteld op 10 maart.

Spend more time at the bar!

Kitemen 26 April / 2018 / 08:43

Iedereen zn T&T ontvangen? ik heb 12 maart besteld (zonder code) maar nog steeds niets vernomen, verder ook geen communicatie vernomen over wanneer ze t nu wel verwachten.

Robbert014 26 April / 2018 / 09:51

Ik heb hem ook zonder code op 12 maart besteld en zit ook nog op m'n T&T-code te wachten. Ik zou me dus nog geen zorgen maken. Heb afgelopen maandag wel een e-mail ontvangen waarin ze hun excuses aanboden voor de vertraging en aangaven dat ze de laatste units 'dinsdag of woensdag op z'n laatst' gingen versturen. Dat is blijkbaar niet gelukt. Nog even wachten dus.

Kitemen 26 April / 2018 / 11:04

Niet zo zeer zorgen...meer frustraties! Nog geen enkele belofte richting mij is waar gemaakt:

- levering eerste week april

- levering 2e week april

- Shipped on first in first out

- Uiterlijk woensdag 25/4 verstuurd

- Weinig tot geen communicatie

Erg jammer dit...als je de orders niet aan kan begrijp ik dat ook wel maar wees iig duidelijk in wat je kan waar maken en maak geen loze beloftes of informeer de mensen dan iig die daar buiten vallen.

Leon van Bergen 26 April / 2018 / 19:18

Helemaal mee eens Kitemen, zo kan je echt niet met je klanten om gaan, heb wel vaker ergens op moeten wachten maar niet op deze amaturistische manier..

Fokke 26 April / 2018 / 20:03

Oeps ik heb hem 1 april pas besteld, wel T&T binnen..

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Robbert014 28 April / 2018 / 12:42

Update: na een e-mailtje naar Woo heb ik nu ook mijn tracking code binnen! Op 12 maart besteld.

Leon van Bergen 28 April / 2018 / 16:37

Ik heb mn track code al vanaf Maandag en EAT staat nog steeeds op de 28e (vandaag) ben benieuwd wanneer hij echt komt..

Kitemen 28 April / 2018 / 19:58

Heb ook een track and trace code gehad maar hij is nog niet verzonden...{#emotions_dlg.bonk.gif} kan dus ook nog niets zien! Weer een maniertje om mensen tevreden te houden! Hoop dat hun hoogtemeting nauwkeuriger is dan hun service! {#emotions_dlg.sbatje.gif}

harryNaish 28 April / 2018 / 22:50

Me too, wel een track and trace code ontvangen maar het ding staat al 4 dagen stil. Denk dat ze hem vanuit Hong Kong op de fiets komen brengen. Heel slecht dit WOO, shame shame

daantjes 30 April / 2018 / 14:53

Die van mij staat sinds 25 april ook stil in HK. Erg vreemd. De zgn T&T is een pagina met een Woo url. Zou het een truc zijn van Woo om meer tijd te kopen?

robert1102 30 April / 2018 / 15:23

Ook hetzelfde betreft de T&T, na 24 april niks meer gehoord en zou er de 27e zijn. Maar misschien morgen meer geluk als PostNL weer aan de pakketjes begint. Zou vrij raar zijn als dit de volgende truck zou zijn

robert1102 had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

Fokke 30 April / 2018 / 20:03

Ik verwacht binnen 48 uur een melding uitstel van betaling.... hebben zich met 1000 bestellingen á 70 euro nog 4 weken in de lucht kunnen houden {#emotions_dlg.pompom.gif}

 

Overigens werkt de website van de transporteur wel hè: https://app.smoothparcel.com/listshipment/trackmyparcel

Geeft alleen zelfde niet-kloppende info. Maar ze kennen daar kings-day natuurlijk niet..

Last edit by: FOKKE
NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

harryNaish 01 May / 2018 / 07:07

Reactie van WOO ontvangen...ding schijnt nog eens niet te zijn vervoerd. Dat T&T is dus bullshit!

Thanks for reaching out. Unfortunately we are still in the process of getting your order shipped out, it appears as if it is currently a holiday in China and businesses are not open. We plan on having your order shipped by this upcoming Wednesday. I can understand your frustration with the situation, we are working as fast as possible to get all the orders out. We appreciate your patience and cooperation as we get these last orders out.

Kitemen 01 May / 2018 / 07:26

Exact hetzelfde ontvangen...dat ie nog niet echt verstuurd was had ik wel door! Maar n echte verklaring oid heb ik nog nooit gehad! Alleen maar copy paste! Wat een service maar wat kan je nu echt doen...weinig ben ik bang! Misschien je order cancellen maar daar zit ik ook niet echt op te wachten...zou graag dat ding voor de zomer hebben haha

Djee 01 May / 2018 / 07:51

Hebben het lekker op de rit daar {#emotions_dlg.bonk.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

dapee2 01 May / 2018 / 09:51

dat je 4-5-6 weken of langer op je bestelling moet wachten is nog tot daarantoe.

Het is alleen te hopen dat dat ding wel verbeterd is en niet dat je weer eerst 5x een "error dowload" melding krijgt en pas na een uur je sessie op je telefoon hebt kunnen downloaden.   fingers crossed

dapee2 had een 3 sterren sessie in Vrouwenpolder met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Naish Pivot (2020)

VinsB 01 May / 2018 / 13:31

Ik heb een bericht dat er een pakketje uit het buitenland klaar ligt bij mn lokale postnl agentschap... moet alleen nog wat invoerrechten aftikken{#emotions_dlg.bonk.gif}hopelijk is dat de woo, zo eerst nog ff bunker om wat wind mee te pakken en dan op hoop van zegen naar de postnl

 

**Edit: jammerrrr geen woo {#emotions_dlg.bonk.gif} ***

Last edit by: VINSB

Djee 02 May / 2018 / 07:07

Track&trace waarschijnlijk net zo accuraat als de woo zelf {#emotions_dlg.shutup.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

richardkiter 02 May / 2018 / 08:42

Misschien je order cancellen maar daar zit ik ook niet echt op te wachten...zou graag dat ding voor de zomer hebben haha

Ik zou gaan cancellen en dan  het zekere voor het onzekere nemen en onderstaande Woo nemen. Is van een oud mannetje geweest en heeft (bijna) altijd binnen gelegen  Grin


https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1265268649.html

Woo Sports 2.0 om met kiten je hoogte te meten en tricks bij te houden.

Januari gekocht en een paar sessies gebruikt, dus bijna nieuw

Deze is speciaal gemaakt met Sjoemel software. Spring je nog hoger. Als je voor jezelf denk dat je 10 meter spring dan komt er door die Sjoemel software zomaar 3 meter bij, echt waar.

Ook is hij niet ge eikt, wat ook weer een meter scheelt

Eigenlijk hoef je helemaal niet te kunnen springen, dusss

O ja, ben ik nog vergeten te vertellen. Deze Woo is zo gemaakt met de vernieuwde Sjoemel Soft Ware up date, dat je je eigen sessies thuis al zelf kan in vullen, Duuuuuuusssss !

Altijd de hoogste sprongen omdat je dat zelf invul op alle spots en nooit meer een nadt pak omdat je lekker thuis mag bloife  Grin
Zo blijven je kite spullen lekker nieuw en kan je andere leukere dingen gaan doen dan kite surfen  

Doe een goed bod en hij is van jou.

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Kitemen 02 May / 2018 / 09:11

ouwe sjacheraar...{#emotions_dlg.yummie.gif}...ergste is nog dat het als een optie in me op komt! Maja de service van WOO word er niet beter van en met dit mooie weer komende weken wacht ik liever in de zon! Kan ik alvast wat bruinen voor de foto van mn WOO account {#emotions_dlg.bonk.gif}

Leon van Bergen 02 May / 2018 / 10:29

Helaas krijgt iedereen het zelfde antwoord, zo kreeg ik deze na mijn pissige mail of ze misschien eens echte informatie willen geven ipv smoesjes om ons aan het lijntje te houden:


''Hey Leon,

Thanks for reaching out. Unfortunately we are still in the process of getting your order shipped out, it appears as if it is currently a holiday in China and businesses are not open. We plan on having your order shipped by this upcoming Wednesday. I can understand your frustration with the situation, we are working as fast as possible to get all the orders out. We appreciate your patience and cooperation as we get these last orders out.

Kevin from WOO Sports  ''

 

Ook ik heb nu het idee dat de hele Track&Trace mail voor geen kant klopt en er nog niets bij de bezorgers is afgegeven en er puur alleen een trackingnummer aangemaakt is. Ik heb een hoop mee gemaakt maar zo onprofessioneel als Woo doet nog niet, alleen maar uitstellen met smoesjes en niet zeggen wat er echt niet goed gaat.
Überhaupt krijg ik steeds minder vertrouwen in ze en ook in het product zelf, als ze er hier al zo'n zootje van maken hoop ik niet dat ze de Woo's aan het afraffelen zijn...

Jelle_Hilbers 02 May / 2018 / 10:55

Ik heb net gekeken en ik heb gezien dan mijn bestelling nu pas is opgehaald. Hier kun je het bekijken: 

https://trackmyitem.whistl.co.uk

Hiervoor moet je gewoon de code invoeren die je hebt gekregen in de mail.