Woo 3.0 Informatie

Door: Leon van Bergen Reacties: 163 Hits: 26053
robert1102 02 May / 2018 / 11:26

Hmm, die van mij zegt daar alleen "Item Data Received", dus dat ziet er ook niet al te goed uit.. {#emotions_dlg.shutup.gif}

robert1102 had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

Jelle_Hilbers 02 May / 2018 / 11:53

Die van mij is een snapje verder er staat "Your parcel has been collected from your requested address." 

Kitemen 02 May / 2018 / 13:49

@ROBERT1102 same here ik heb vandaag ook pas officieel bericht gehad van WOO met het tracking nummer (ze hadden de T&T code bijna een week geleden al gegeven). Mij ETA is 3 mei (morgen dus) maar dat wordt m niet. Een ding is duidelijk, snel zijn ze niet en qua service en communicatie hoef je ook al weinig te verwachten. Maar aan de andere kant hoor ik ook niet al te beste verhalen van Xensr...zal wel aan de business liggen

Mnr_Afwas 02 May / 2018 / 14:44

Het kiten zou maar afhangen van zo'n apparaatje.. 

Roderick 03 May / 2018 / 07:38

Bij mij (21 maart besteld) stonder ook 3 mei en sinds ze gisteravond ook daadwerkelijk een pakje gescanned hebben in Hong Kong staat er nu 8 mei...

Er lijkt dus daadwerkelijk iets onderweg te zijn... 

Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)

Kitemen 03 May / 2018 / 08:13

OK ja dat heb ik idd ook. 8 mei klinkt wat realistischer dus ook ik heb betere hoop! Ben benieuwd of de mensen die eerst 27 april hadden nu ook een geupdate leveringsdatum hebben.

Panharing 03 May / 2018 / 09:10

Hallo luitjes,

Ik heb mijn Woo al 4 weken geleden ontvangen. Ik spring hoger (55m) en verder (133m) dan met de 2.0 Wat een ding zeg. Kan niet meer zonder.....{#emotions_dlg.coool.gif}

 

Groetjes 

Panharing

richardkiter 03 May / 2018 / 11:15

Ik spring hoger (55m) en verder (133m) dan met de 2.0 Wat een ding zeg. Kan niet meer zonder.....{#emotions_dlg.coool.gif}

Is dit die speciale Woo 4 versie met sjoemel software , aller aller aller nieuwste editie ?

Onderstaande Woo sjoemel soft ware heb ik en die gaat maar tot 54,99 meter (hoog) en ver 132,99 meter, wat een ellende ! {#emotions_dlg.bonk.gif}

Waar kan ik ze bestellen V&D, Beun de Haas software ???

 

Woo 2 Sjoemel  Software Edion

Deze is speciaal gemaakt met Sjoemel software. Spring je nog hoger. Als je voor jezelf denk dat je 10 meter spring dan komt er door die Sjoemel software zomaar 3 meter bij, echt waar.

Ook is hij niet ge eikt, wat ook weer een meter scheelt

Eigenlijk hoef je helemaal niet te kunnen springen, dusss

O ja, ben ik nog vergeten te vertellen. Deze Woo is zo gemaakt met de vernieuwde Sjoemel Soft Ware up date, dat je je eigen sessies thuis al zelf kan in vullen,

Altijd de hoogste sprongen omdat je dat zelf invul op alle spots en nooit meer een nadt pak omdat je lekker thuis mag bloife  Grin
Zo blijven je kite spullen lekker nieuw en kan je andere leukere dingen gaan doen dan kite surfen 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Leon van Bergen 03 May / 2018 / 14:15

Ik zie zojuist dat mijn Woo 3.0 over is gedragen aan post NL en hem morgen ontvang, ben benieuwd!

daantjes 03 May / 2018 / 16:42

Die 1000 stuks klopte ook al niet. Een vriend van me bestelde toen er nog 69 stuks waren. Ik heb een halve dag later besteld en toen waren er ook nog 69. Schaarste creeren is een oude truc om te verkopen. Het heeft waarschijnlijk wel gewerkt en wellicht kunnen ze de productie niet bijbenen...

Roderick 04 May / 2018 / 19:13

@leon: heb je hem inmiddels?

Hoe veel tijd zat er tussen de eerste scan in Hong Kong en het moment dat je hem in handen had? (of postnl als jij hem nog niet hebt) 

Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)

Gyttja 04 May / 2018 / 23:13

Die van mij is ook binnen intussen.

iemand nog een woo 2.0 kopen {#emotions_dlg.bonk.gif}

Kitecrew 't Gooi || F-One / Manera || www.dekunstvanfotografie.nl

Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)

Leon van Bergen 05 May / 2018 / 13:21

@Roderick.. gister niet binnen gekregen maar vandaag komt hij wel want PostNL is nu onderweg. Een vriend van me die 20m verderop woont heeft hem gister ontvangen. Er zat 2 dagen tussen de scan in HK en PostNL, dar is dan weer erg snel!

Denise1987 05 May / 2018 / 15:29

Hoi! 

Ik wil mijn vriend graag de woo voor zijn verjaardag geven en nu zie ik dat er een nieuwe versie is (dan maar gelijk de nieuwste versie). Enige probleem: ik kan hem nergens kopen; is hij nog niet beschikbaar? Hebben jullie een link voor mij? Ik hoop hem voor donderdag binnen te hebben, maar als ik jullie topic zo zie, is dat een illusie...

groetjes Denise 

Leon van Bergen 05 May / 2018 / 17:30

Leuk cadeau Denise!

je kan hem bestellen op woosports.com

wellicht komt hij voor donderdag binnen maar ben bang van niet.

je zou ook kitemana.nl kunnen contacten..

Robbert014 06 May / 2018 / 20:54

Er staan ook vrij veel nieuwe 3.0’s op marktplaats van mensen die hem ge-preordered hebben, maar (toch) niet zelf willen gebruiken. Misschien is dat een optie?

 

Kitemen 07 May / 2018 / 08:26

He Leon is die inmiddels binnen? Hoe kreeg jij je zending in een keer via T&T van PostNL? Via de app ofzo? Mijne is nog steeds onderweg...ETA 4 mei :S hopelijk deze week...voorlopig toch geen wind {#emotions_dlg.nopompom.gif}

TomvdL 07 May / 2018 / 08:37

Volgens de track en trace is die van mij: delivered. Echter nog steeds geen woo te vinden hier...ik hoop vandaag.

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

Kitemen 07 May / 2018 / 08:55

{#emotions_dlg.sbatje.gif} moet niet gekker worden met die gasten...vandaag word er volgens mij niet veel bezorgd door POSTNL dinsdag meer geluk voor je hoop ik.

kiteboardgirl 07 May / 2018 / 09:16

Mijne afgelopen zaterdag ontvangen!

Spend more time at the bar!

Leon van Bergen 07 May / 2018 / 18:37

Hè kitemen, ja zaterdag daadwerkelijk binnen gekregen, ik kreeg donderdag een t&t van PostNL via de app inderdaad. Hij zou vrijdag binnen komen maar er kwam niks, zaterdag middag wel. Ik duim voor de andere die hem nog moeten krijgen!{#emotions_dlg.thumbsup.gif}

 

 

harryNaish 07 May / 2018 / 19:08

Ja hoor, zaterdag ontvangen! Nu nog wind....harde wind aub!

Roderick 08 May / 2018 / 14:52

Hmm. Bij mij nog steeds niet binnen. Staat nu op de track and trace dat hij in Manchester ligt... 

Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)

TomvdL 08 May / 2018 / 18:09

Achteraf is die van mij op vrijdag al geleverd. Hij lag alleen onder een andere naam bij de buren...

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

Kitemen 08 May / 2018 / 18:20

Ok naja hij is binnen zullen we maar zeggen! {#emotions_dlg.thumbsup.gif} Mijne is nu ook geupdate naar manchester eta morgen...we gaan t weer zien! Volgende week weer wat meer wind dus zou fijn zijn