Woo 3.0 Informatie

Door: Leon van Bergen Reacties: 163 Hits: 26005
pimpoldi 10 May / 2018 / 00:13

Heb hem ook binnen. Wat ik me wel afvraag. Kan hij nog tegen water zonder de waterdichte mount? Ik heb een oude mount op een board zitten. En ik vraag me af of ik dan deze waterdichte mount op mijn andere board kan doen om toch nog te kunnen wisselen.. Iemand daar meer info over? De waterdichte mount zit er naar mijn idee niet voor niks omheen. 

,,, born with a hangloose,,,

pimpoldi had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 21 - 26 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2012)

Leon van Bergen 10 May / 2018 / 18:40

Die vraag is al veel vaker gesteld; ja hij is nóg beter waterproof dan de 2.0 zonder behuizing, de behuizing die erbij geleverd wordt is echter nog beter bestand tegen de elementen maar hij kan nog steeds op de oude mount...

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Robbert014 10 May / 2018 / 19:57

@Pimpoldi ik kwam van de week een paar gasten van Woo tegen op de kabelbaan en zij hadden hem gewoon op de oude mount zitten. Kan dus prima.

richardkiter 11 May / 2018 / 09:28

Ik hoorde in de wandelgangen dat de Woo 3  zo is afgesteld dat hij ongeveer 3 meter hoger springt dan de Woo 2  en de Woo 1


De Woo 3 zit standaard besjoemeld met Sjoemel software

Als je kijk naar de resultaten van gisteren waarbij het niet heel hard heeft gewaaid, kloppen de resultaten volgens de betrouwbare bron niet.
Sommige (Badt) gastuh sprongen 10 meter of hoger, met amper windt ?

Degene met de Woo 3 moet dus eigenlijk 3 meter van zijn resultaat afhalen

En Zo Is Dat !!!  Grin

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

kiteruithoorn 11 May / 2018 / 10:53

Kan er wel altijd over discuseren . Maar beter gewoon kijken wie er hoog gaat en lekker gaan kiten. 

kiteruithoorn

Leon van Bergen 11 May / 2018 / 21:59

Vooral Richard met zn rare berichten maakt zich er behoorlijk druk om..

richardkiter 12 May / 2018 / 00:11

Vooral Richard met zn rare berichten maakt zich er behoorlijk druk om..

Dat meen je niet {#emotions_dlg.clown.gif} , gelukkig waait het niet, dusss {#emotions_dlg.bonk.gif}

Zondag gaan we weer los {#emotions_dlg.pompom.gif} met of zonder Woo {#emotions_dlg.clown.gif}

 

Last edit by: RICHARDKITER
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Kitemen 14 May / 2018 / 10:44

Ongelovelijk...hij is nog steeds niet binnen...week geleden zou die in Manchester zijn...had ik hem nog op de fiets kunnen halen en was ie hier sneller {#emotions_dlg.bonk.gif}

Mnr_Afwas 14 May / 2018 / 16:53

Hebben jullie wel door dat er al 5 pagina's volgeluld zijn over de levering van een Woo?

markymarc 14 May / 2018 / 21:41

Met zn allen tegelijk de krachten bundelen en een claim wegens misleiding o.i.d. indienen?

 

Radar zou hiervan smullen... {#emotions_dlg.sbatje.gif}

If you don't try it, you'll never make it

markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)

TomvdL 14 May / 2018 / 23:30

Vandaag voor eerst gebruikt! Hij werkt in ieder geval wel. Ieder golfje waar ik overheen moest was een meter. Dus toch 100 jumps in 45 minuten tijd.

TomvdL had een 4 sterren sessie in La Ballena Alegre Costa Brava met maar liefst 15 - 18 knots op zijn Naish Dash (2017)

Kitemen 15 May / 2018 / 10:51

WOO word vandaag geleverd met POSTNL net op tijd om hem morgen in te kunnen springen :D

iets anders:

Met WOO 3.0 is het dus mogelijk om realtime je sprongen te zien via een smart watch...maar zou t ook mogelijk zijn dit realtime op een telefoon te zien. Met BLE Bluetooth zou t bereik buiten max 400m zijn...het zou in principe dan mogelijk moeten zijn voor de mensen aan de kant je spronghoogte te zien..zou cool zijn! Iemand meer info?

EDIT:

feedback van WOO op bovenstaande vraag:

"you're absolutely right, the technology used in the Watch can also work on the phone. Actually right now we're developing a solution to go even further than the 400m. Note that those 400m are in ideal conditions, stuff like water, people, and anything else between the WOO and the receiver will affect the signal. Therefore we're looking into a slightly different solution to fix this problem. 

However, we completely agree it would be a really nice feature! We're on it and are pretty confident you'll hear more about it this summer!

cheers,
Mark"

DM2008 15 May / 2018 / 14:28

Heb'm sinds vorige week binnen, 1x mee gevaren en hij doet wat'ie moet doen. Ook geen heel vreemde resultaten vergeleken met de 2 die ik hiervoor had (heb). 

ESComputers 15 May / 2018 / 22:52

De WOO 3.0 doet een firmware update ook een heel stuk sneller en duidelijker als een oudere WOO, scheelt toch ongeveer weer 2 minuten.

Zou mooi zijn als je ook de spronghoogtes in real time op je telefoon kunt krijgen in de toekomst.

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

Leon van Bergen 16 May / 2018 / 12:13

ES, is er bekend waarvoor de firmware update was?

Djee 16 May / 2018 / 12:27

De Woo3

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Kitemen 16 May / 2018 / 13:56

De firmware update was volgens mij om enkele problemen op te lossen met de WOO3 waarbij de WOO uitviel tijdens sessies omdat hij dacht dat ie volledig opgeladen was...

Leon van Bergen 17 May / 2018 / 08:52

Ah das goed nieuw thanx Kitemen!

@DJEE; ik begeep dat het om de Woo3.0 ging ja dat was mijn vraag niet

Leon van Bergen 18 May / 2018 / 08:57

Gister avond vroeg hij weer om een firmware update, weet jij nu ook waarvoor die was @Kitemen?

Kitemen 18 May / 2018 / 10:58

Wish I knew...ik hoop dat ze wat aanpassingen hebben gedaan om de verschillen tussen de WOOs te verkleinen...maar blijft voor mij ook gissen.

Staat er nergens wat de nieuwe software changes inhouden?

Faxie 18 May / 2018 / 13:05

Misschien heeft het te maken met die laatste update die niet helemaal goed ging? Mijn Woo wilde gisteren niet aan terwijl hij helemaal vol geweest moet zijn aangezien ik 'm net uit de lader had gehaald. Nadat ik de Woo weer even terug in de oplader had gedaan, kreeg ik 'm weer wel gewoon aan.

Kitemen 18 May / 2018 / 15:33

Ohw dat had ik ook precies...dacht dat t aan mij lag!

Faxie 18 May / 2018 / 17:02

Ik was al bang dat hij kapot gegaan was. Dacht eerst dat het de knop op de behuizing was, maar uitgehaald en deed het nog niet.

 

Misschien is die nieuwe update daar dan wel voor. Is wel erg snel na de vorige update verschenen.

Leon van Bergen 22 May / 2018 / 16:03

Robbert014 23 May / 2018 / 10:17

Woo heeft een filmpje gemaakt (te vinden op https://www.facebook.com/pg/wookiteboarding/posts/) als reactie op de verschillende berichten dat de Woo 3.0 hoger springt dan de vorige versies. Hun antwoord: het komt door de nieuwe hardware die pieken beter kan oppikken en dat stelt ze in staat 'meer hoogte uit de data te halen'. Beetje non-antwoord als je het mij vraagt: want er is toch maar één juiste hoogte? En de hamvraag is: welke hoogte klopt (beter)? Die van de 1.0, 2.0 of 3.0?