Woo 3.0 Informatie

Door: Leon van Bergen Reacties: 163 Hits: 26048
DM2008 24 May / 2018 / 08:23

Die test van wetestkites klopt voor geen meter, ze trekken conclusies die ze op basis van zo weinig data niet kunnen trekken omdat de kans dat ze die verschillen toevallig gevonden hebben veel te groot is. 

 

Wel jammer want in de basis zijn ze op de goede weg, ze moeten alleen veel meer sprongen verzamelen en vergelijken. 

davedej 24 May / 2018 / 22:09

Mooi gezegd DM2008 " voor geen meter"  hihi.

Nou ja voor geen meter, er zitten per vergelijking meer dan 70 sprongen boven de 5 meter in.

We hebben inmiddels ook de data van ene Evan - ja die ja- geanalyseerd. Hij heeft minder sprongen, maar genoeg om iets over te zeggen. Overigens heeft hij ze overgetypt en wij hebben een file binnen geharkt. Als je gaat overtypen dan wordt het tricky om sprongen te vergelijken want je hebt dan geen info meer over de seconden. 

In het kort over zijn data: Hij heeft veel hogere correlaties (dus beter te vergelijken), maar hij was juist op een hydrofoil. Precies, waarvan WOO zegt dat ze twijfelen of die werkt. Wij denken dus dat het prima gaat.

Zijn WOO 2.0 was op een paar procent na gelijk aan die van de 3.0

Zijn WOO 1.0 was -30% van WOO3. Dat zagen wij ook.

Verder zijn er wel software versie verschillen tussen zijn test en die van ons. 

Dat er wat puntjes genunceerder liggen dan dat wij hebben geconstateerd is mogelijk, maar het is meer dan redelijk zeker dat je jezelf erg tekort doet met een WOO1.0....

(Hadden we nu Richard maar meteen moeten geloven he! en zijn 2.0 staat nog steeds op marktplaats te koop... {#emotions_dlg.schater.gif})

Dave

We Test Kites

wetestkites.com

richardkiter 24 May / 2018 / 22:57

Hadden we nu Richard maar meteen moeten geloven he! en zijn 2.0 staat nog steeds op marktplaats te koop...

En Zo is Dat !! {#emotions_dlg.clown.gif}  {#emotions_dlg.bonk.gif}

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Leon van Bergen 11 June / 2018 / 08:56

Vrienden, vraagje:

Mijn maatje heeft een Android telefoon en die lijkt een stuk minder te kunnen met de Woo app dan ik met mijn Iphone, hij kan bij het opslaan van een sessie geen vrienden taggen, hij kan niet meerdere sessies van 1 dag samenvoegen tot 1 sessie en niemand krijgt een pust melding wanneer hij een sessie bewaard, komt dat meerdere bekend voor? we hebben biede de 3.0 Woo...

richardkiter 11 June / 2018 / 13:52

 

Vanmorgen mijn woo 2 in de USB oplader van de computer. Vervolgens doet mijn computer helemaal niks meer ?

Ik heb windows 10.

Systeemherstel doet ook helemaal niks meer ?

Aanvulling, hij blijft dus na een onverwachte opstart in de herstelmode en blijft direct hangen in het scherm; Kies de toetsenbordindeling, en dan reageert hij nergens meer op.

 

 

iemand een oplossing ?

Last edit by: RICHARDKITER
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Kitemen 11 June / 2018 / 15:32

Zal die sjoemelsoftware wel zijn...lijkt me eerder een computer probleem dan door de WOO but who know...

richardkiter 11 June / 2018 / 16:04

Zal die sjoemelsoftware wel zijn...lijkt me eerder een computer probleem dan door de WOO but who know...

Tja......... Heb eigenlijk nooit geen problemen met de computer, todat ik die Woo wilde opladen ?  {#emotions_dlg.bonk.gif}

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Djee 11 June / 2018 / 19:55

Toeval. Of een hint om gewoon lekker te gaan kiten en de woo meters te vergeten {#emotions_dlg.bonk.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

richardkiter 11 June / 2018 / 20:24

 

Toeval, gelukkig heeft een handige buurjongen computer neurd het probleem inmiddels opgelost, gelukkig. {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

 

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Leon van Bergen 12 June / 2018 / 08:26

Vrienden, vraagje:

Mijn maatje heeft een Android telefoon en die lijkt een stuk minder te kunnen met de Woo app dan ik met mijn Iphone, hij kan bij het opslaan van een sessie geen vrienden taggen, hij kan niet meerdere sessies van 1 dag samenvoegen tot 1 sessie en niemand krijgt een pust melding wanneer hij een sessie bewaard, komt dat meerdere bekend voor? we hebben biede de 3.0 Woo...

Leon van Bergen 25 June / 2018 / 16:44

Vraagje, vriend van me heeft een mega sprong gemaakt volgens de Woo 3.0 maar klopt niet, weet iemand of en hoe je die kan verwijderen in de app als je een androit telefoon hebt? ik heb een Iphone en kan elke sprong verwijderen maar lukte bij hem niet..

robert1102 25 June / 2018 / 16:54

Haha, weinig Hanglossers met een adroid zo te zien {#emotions_dlg.swhip.gif}

robert1102 had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

Kitemen 26 June / 2018 / 08:59

Log je toch even voor hem in...elke keer als je die app opstart moet je weer bevestigen dat jij t bent...(beetje irritant) maja nu kan je er gebruik van maken en log je ff voor hem in en verwijder je de sprong...

dapee2 26 June / 2018 / 10:07

@Leon.

jij kan op je telefoon sprongen van anderen rapporteren, naar iemand zn sessie gaan, sprong opzoeken en opzij swipen.

Dan is het aan het WOO team of ze m er uit halen ofniet.

dapee2 had een 3 sterren sessie in Vrouwenpolder met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Naish Pivot (2020)

Leon van Bergen 26 June / 2018 / 13:38

Ah thanx allen voor de tips, zoals Kitemen omschreef hebben we het van het weekend gedaan inderdaad op mijn iphone, toch apart dat er zo veel verschil in de apps zit...

richardkiter 07 July / 2018 / 13:45

 

Nieuwe Woo 3 vanmiddag geïnstalleerd met sjoemelsoftware,

Thuis achter de computer zit ik al op een sprong van 1.4 meter, ongelofelijk maar waar. ! Wat moet het dan straks worden als het echt gaat waaien ???

 

 

Last edit by: RICHARDKITER
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Panharing 07 July / 2018 / 22:11

Ik heb mij al ingeschreven voor de Woo 5.0, die gaat richting Mont Blanc + 4808 meter....dus....lalalalala.

Pagina 7 komt eraan

Kitemen 09 July / 2018 / 09:15

Haha Richard...kon je t toch niet laten de 3.0? Je hebt er zo hard tegen gevochten maar uiteindelijk toch plat gegaan?

richardkiter 09 July / 2018 / 15:54

k heb mij al ingeschreven voor de Woo 5.0, die gaat richting Mont Blanc + 4808 meter....dus....lalalalala.

ha ha, geweldig  {#emotions_dlg.worshippy.gif}

 

Haha Richard...kon je t toch niet laten de 3.0? Je hebt er zo hard tegen gevochten maar uiteindelijk toch plat gegaan?

Gevochten ? Vecht alleen met mijn kat als zij voor me voeten loopt, maar dat gaat ook niet meer want ze is vorige week overleden, had je het condeleance register al getekendt ? {#emotions_dlg.bonk.gif}

 

En Plat gegaan ?

Heel lang verhaal maar in het kort, ik heb geen Woo 2 meer maar de Woo 3.

ik ben benieuwd welke avonturen ik hier weer mee ga beleven na het eerste avontuur achter de computer met een sprong van 1,4 meter  {#emotions_dlg.clown.gif}

 

 

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Panharing 09 July / 2018 / 16:44

Hoi  richardkiter,

Leuk dat je de humor van de Woo's begrijpt, ondanks dat niet iedereen het kan waarderen. Het is volgens mij een grote marketingtruc. Geeft niet: lachen is voor mij een onderdeel van het kiten. Ben nog steeds een leerling en het gaat elk jaar beter....beter 1 Woo in mijn broek dan tien in de lucht {#emotions_dlg.coool.gif}

 

Hopelijk zien wij elkaar nog eens in de branding van de Noordzee.....{#emotions_dlg.pompom.gif}{#emotions_dlg.bye.gif}

 

Adios

Monsieur Panharing

richardkiter 11 July / 2018 / 11:41

Hoi  richardkiter,Leuk dat je de humor van de Woo's begrijpt, ondanks dat niet iedereen het kan waarderen. Het is volgens mij een grote marketingtruc. Geeft niet: lachen is voor mij een onderdeel van het kiten.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd  {#emotions_dlg.clown.gif}

 

beter 1 Woo in mijn broek dan tien in de lucht

En zo is dat !  {#emotions_dlg.bonk.gif}

 

Hopelijk zien wij elkaar nog eens in de branding van de Noordzee...

Hoop ik ook, ergens zijn we verre familie leden i.v.m. de naam haring, waar vaar je normaal gesproken ?

Last edit by: RICHARDKITER
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Fokke 29 July / 2018 / 09:47

Holy shit! Gisteren voor het eerst de Woo3 "uitgelaten". Sowieso mijn eerste sessie dit jaar, dus beetje rustig aan. Wel meteen dikke 6bft op Scheveningen, korte sessie gedaan en paar rustige sprongen gedaan. Met mijn oude Woo (der eins) had ik een record van11.7 meter. Dat was ook wel met een harde poeierwind een serieuze sprong. Gisteren heb ik 3 rustige sprongen gedaan, wel mooie schansjes met de opkomende golven. 

Woo3 zegt:

Sprong 1: 7 meter 4 sec

Sprong 2: 6.5 meter 4.5 sec

Sprong 3: 10.7 meter 4.6 sec

Die laatste klopt echt niet hoor. Meten ze tegenwoordig je neushoogte? Hebben ze de spronghoogte van de Woo1 ook opnieuw gecalibreerd? Spring je daar nu ook hoger bij dezelfde sprong? Heeft WOO zelf al een reactie gegeven?

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

kiteboardgirl 31 July / 2018 / 09:05

Man man, wat een gedoe om die Woo 3.0. 
Verkoop 'm gewoon als je niet blij bent... ;-)

Spend more time at the bar!

djeverest 02 August / 2018 / 11:18

Ik ben wél happy met de Woo 3 (niet altijd met m'n sprongen) en omdat ik 'm met m'n Apple watch heb gekoppeld krijg ik directe feedback. Mijn eigen sensor, onderbuikgevoel, zegt dat ie wel nauwkeurig is en ik heb geen gekke afwijkingen meegemaakt. Bij de Woo 1 had ik al wel eens het idee dat een bepaalde sprong feitelijk hoger zou moeten zijn geweest dan de Woo soms aangaf.

Onlangs ben ik Woo béta tester geworden en dan mag je als eerste nieuwe versies van de app en wellicht ook firmware testen, waarbij je wat aandachtspunten meekrijgt van de ontwikkelaars. Ik beloof hier m'n best te doen om zoveel mogelijk bugs eruit te vissen zodat jullie je straks niet ook béta tester gaan voelen ;-)

djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

davedej 02 August / 2018 / 13:35

béta tester geworden -> of een uitnodiging om je aan te melden (wat volgens mij iedereen heeft ontvangen).

Of heb je een "echte" aanmelding?

Dave

wetestkites.com