Woo 3.0 Informatie

Door: Leon van Bergen Reacties: 163 Hits: 26033
djeverest 02 August / 2018 / 15:49

Moet je effe op marktplaats zoeken ;-)

Ik ben de uitnodiging voorbij, zit in de testpool.

djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

ESComputers 04 August / 2018 / 13:42

https://woosports.com/wp-content/uploads/2018/03/FullSpecTableWOOs.pdf

 

Ik zou bv de piq er wel naast willen zien, die heeft iig 13 axis motion sensor en arm 4 processor wat ik uit het youtube filmpje op kan maken.

De woo 2 heeft er 9 https://docs.woosports.com/v2.19/docs/getting-started

Batterij van de woo 2 is ook wel goed

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

Leon van Bergen 10 August / 2018 / 08:16

De Woo 3.0 kost nu €169,- op hun eigen website, geen actie ofzo, gewoon forse prijsverlaging, nooit een goed teken volgens mij...

Djee 10 August / 2018 / 09:04

Tja, als je deze eerst voor 125 aanbied, en daarna een stuk duurder, moet je het niet raar vinden dat mensen zich genept voelen en niet meer willen betalen.

Ze kunnen wel een beetje marketing advies gebruiken.

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Leon van Bergen 18 September / 2018 / 18:12

Zojuist een top sessie gehad op wijk maar toen ben ik de clip van mijn Woo3 mount kwijt geraakt. Gelukkig zat het klepje nog wel een soort van vast gezogen dus ik heb m’n woo nog wel.
Nu kom ik er achter na een rondje bellen dat Woo gestopt is met tussenleveranciers want geen één kite shop heeft nog Woo artikelen te koop. Op de website zelf hebben ze echter bijna geen accessoires meer te koop en ook de Woo mount is niet meer te koop. Ze verkopen de complete woo nu voor veel minder en firmware updates heb ik ook al maanden niet meer gezien, zullen ze failliet gaan binnenkort?

wazzaah 18 September / 2018 / 20:24

Is WOO gestopt met dealers of zijn de dealers gestopt met WOO?

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Leon van Bergen 19 September / 2018 / 08:18

Nee dat eerste, Kitemana bijvoorbeeld vond het ook echt jammer omdat ze die dingen goed verkochten..

Kitemen 19 September / 2018 / 08:32

Ja beetje aparte zaak he...Ik zag idd dat de extra mounts uitverkocht zijn op hun site. Ik zag ook al andere of FB die het klepje missen. Ik heb bij mn bestelling al een extra mount gekocht was toen maar een 10tje! {#emotions_dlg.yummie.gif} dus ik ben voorbereid. Zag op FB dat er nog wel mensen zijn die een extra mount verkopen voor 15 euro misschien dat een optie! Een maat van mij heeft van de week wel een WOO nog gekocht dat was geen probleem volgens mij. Ook hebben ze vorige week nog een bericht en een correctie uitgestuurd van die Braziliaan die 30+m sprong. Ook op mijn mail over een bug werd vorige week nog gereageerd...afwachten!

hiledor 01 May / 2019 / 11:48

Iemand die nog een woo 3 te koop heeft? 

Jelle_Hilbers 05 May / 2019 / 22:19

Dit moet echt inmiddels de langste topic zijn volgensmij

ariepietkanarie 06 May / 2019 / 09:46

stap1 : koop een garmin horloge 

 

stap 2 : koop  de kitesurf widget voor je garmin watch

 

stap3 : checkalledata  https://www.jeanmichelgruber.com/applications-garmin-garmin-apps/

 

Stap 4 : is zekerzo accuraat en geeft veel meer info   en je hebt een sporthorloge   check die link dan koekwaus

 

Stap 5 :  tot straks op het water

 

 

Last edit by: ARIEPIETKANARIE

arnhemkiter 07 May / 2019 / 16:43

@ariepietkanarie hoe weet je dat die net zo accuraat is?

ggiesberts 08 May / 2019 / 20:37

Welke Garmins zijn geschikt?

GJ

ggiesberts had een 4 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Flysurfer Speed5 (2017)

Djee 08 May / 2019 / 20:40

@ Arnhemkiter; hoe weet je dat de woo accuraat is? 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)