Tarifa: kiteles en oppas?

Door: jitzes Reacties: 2 Hits: 1285
jitzes 20 April / 2018 / 08:24

Binnenkort gaan wij met het gezin voor een lange vakantie naar Tarifa.

Mijn vriendin gaat ook leren kiten. Graag horen wij tips over goede kite instructeurs, Engelstalig of Nederlands.

Een andere vraag is of iemand een goede/betrouwbare (liefst Nederlandstalige) oppas kent in Tarifa voor onze kinderen van bijna 1 en 2,5 jaar.

Cheers,

Jitzes

Jolijn 21 April / 2018 / 19:28

Vincent B 16 May / 2018 / 15:20

Beste Jitzes,

 

Leuk dat jullie deze top kitevakantie bestemming hebben gekozen! Wij zijn een nieuwe school in Tarifa met spik-splinter nieuwe kites en materialen. Onze missie is om ieder kitedoel te realiseren dat de student in gedachte heeft, daarom houden wij graag voor een cursus start een orienterend gesprek over de verwachtingen van de student. Ik ben zelf instructeur en dit is mijn tweede seizoen dat ik les geef. Ik vind het gewelding om iedere dag weer mijn passie te delen met beginnende kiters! Wellicht kan ik ook jouw vriendin infecteren met het kitevirus ;-) Voor meer informatie over school zie http://lostelementos.com/ en ook onze reviews op Tripadvisor. Wanneer je de lessen via mij boekt kan ik ook nog een mooie korting regelen.

 

Daarnaast werk ik op dit moment samen met een bedrijf in Tarifa die een gigantisch netwerk heeft hier. Zo heb ik een oppasser kunnen vinden die Nederlands spreekt en bij jullie in het appartement/ huis in tarifa kan oppassen. Natuurlijk snap ik dat je eerst persoonlijk contact willen hebben met haar. Ik zou haar naam en nummer kunnen delen met jou, als je interesse hebt.

 

Je kunt mij een persoonlijke email sturen via vbraakman@hotmail.com of bereiken op mijn mobiele nummer 0612366220 (WhatsApp of bellen). Ik help jullie graag verder om jullie een geweldige vakantie te bezorgen. Ook tips voor restaurants, gezellige (strand) barretjes, trips en activiteiten kan ik met jullie delen.

Groetjes,

Vincent