Woo 3 en Woo 2 bijna een verschil van 3 meter ?

Door: richardkiter Reacties: 5 Hits: 2053
richardkiter 11 May / 2018 / 10:39

Ik hoorde in de wandelgangen dat de Woo 3  zo is afgesteld dat hij ongeveer 3 meter hoger springt dan de Woo 2  en de Woo 1

De Woo 3 zit standaard besjoemeld met Sjoemel software

Als je kijk naar de resultaten van gisteren waarbij het niet heel hard heeft gewaaid, kloppen de resultaten volgens de betrouwbare bron niet.
Sommige (Badt) gastuh sprongen 10 meter of hoger, met amper windt ?

Mijn zeer betrouwbare bron was gisteren op Wijk aan Zee aan het varen en had een verschil van 2.80 meter tussen de Woo 3 en Woo 2 ? 

Degene met de Woo 3 moet dus eigenlijk 3 meter van zijn resultaat afhalen

En Zo Is Dat !!!  Grin

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Dobbelsteen 11 May / 2018 / 10:53

Klopten de hoogtes bij de vorige eigenlijk? Die 20+ meter sprongen, zijn die eigenlijk ooit eens nagemeten?

Want als er bijvoorbeeld een 20% afwijking op zit ga je dat niet snel merken. Het verschil tussen 5 meter en 6 meter ga je niet snel merken en 20 meter en 24 meter eigenlijk ook niet.

Dobbelsteen had een 3 sterren sessie in Oostduinkerke met maar liefst 12 - 16 knots op zijn North Rebel (2009)

Djee 11 May / 2018 / 11:43

Dingen zijn bij mijn weten nog nooit echt (wetenschappenlijk) getest, dus is blijft een gok hoe hoog je (of een ander) sprint, maar mensen geven er graag veel geld aan uit.

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Kitemen 18 June / 2018 / 08:43

Een maand verder en er is geen haan die er meer na kraait dat de WOOs een vertraging hadden van 1 maand zonder enige degelijke communicatie en ook de gemeten verschillen hoor ik niemand meer over! {#emotions_dlg.schater.gif}

Grappig om te zien hoe makkelijk mensen gewoon weer doorgaan en geen wonder dat WOO er niets aan doet...1 maand en het is al over gewaaid! Precies hetzelfde als met de intro van WOO 2.

Aangezien WOO2 vs WOO3 nagenoeg hetzelfde is maak ik me niet zo druk maar toch grappig om te zien hoe iedereen in de rats is vlak na release...er een paar matige (lees niet groot genoeg) testen worden gedaan die flinke verschillen laten zien. Maar 1 maand later komt er geen vervolg op en is alles weer terug bij het oude!

Leon van Bergen 18 June / 2018 / 08:52

Ja ik dacht precies hetzelfde, heb regelmatig nog op forum gekeken of iemand nog iets schreef over de nieuwe Woo maar inderdaad helemaal niets meer {#emotions_dlg.bonk.gif}

Ook ik heb een tijdje met de 2.0 gevaren en nu een aantal maanden met de 3.0 maar moet zeggen dat ik geen verschil merk.

dom 19 June / 2018 / 16:43

Ik denk dat Woo het wel degelijk merkt in hun verkoopaantallen na de introductiekortingen. Als shop eigenaar kan ik in ieder geval vertellen dat de vraag binnen shops naar de WOO 3.0 nogal gekelderd is t.o.v. de vorige WOO en  het feit dat ze vorige week weer sales promo's aan t pushen waren op FB geeft op zn minst een vreemd onderbuik gevoel...

F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus