Depower line vervangen Cabrinha Overdrive bar 2014

Door: DonSimon Reacties: 3 Hits: 1442
DonSimon 11 May / 2018 / 13:09

De plastic tube over de mainline / depower van mijn Cabrinha overdrive bar uit 2014 (https://www.thekiteboarder.com/2014/02/tkb-review-2014-cabrinha-vector/) is aan het slijten. Het plastic is namelijk door op de plek waar in de foto de bar zit. Het lastige aan die tube is dat ik niet kan zien of mijn lijnen ook aan het slijten zijn. Nu lijkt het me, correct me if i'm wrong, dat je de tube niet eens los kan vervangen. 

Heeft iemand ervaring met het vervangen van deze lijnen? Kom alleen reparatie setjes tegen voor de barren van 2015> . 

DonSimon had een 3 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 17 - 26 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2014)

rubiecoe 14 May / 2018 / 22:34

tot nu toe heb ik deze alleen vervangen met tube en de binnen lijn, zoals hieronder.  lijkt me lastig om alleen de tube te vervangen, veel gedoe vooral. ook nog nooit alleen die tube tekoop gezien.

Wanneer ik m open snij is vaak mijn lijn zelf ook beschadigd, al zou hij vast nog langer door kunnen, vind ik t toch wel een prettig idee het maar gelijk helemaal te vervangen.

Het gebeurt bij mij best snel trouwens +- 80 sessies is tie wel klaar.. is dat bij jou ook zo?

Afbeeldingsresultaat voor cabrinha bar depower tube

 

rubiecoe had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Cabrinha FX (2015)

DonSimon 17 May / 2018 / 22:01

Ja denk dat dat bij mij ook wel het geval is, 80 sessies. Lijkt mij ook dat ik dat hele ding moet vervangen, waar heb jij het gehaald? Ik kan het onderdeel nergens vinden.

DonSimon had een 3 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 17 - 26 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2014)

rubiecoe 18 May / 2018 / 19:21

rubiecoe had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Cabrinha FX (2015)