Egypte september

Door: 2ndlife Reacties: 3 Hits: 1616
2ndlife 31 May / 2018 / 19:40

boys en girls HELLUUUUP

ik heb jullie hulp nodig met een lixe probleem. we willen graag in september naar egypte om te zonnen en voor mij om te kiten. Nu bn ik in el gouna geweest en ik ben ook in Soma bay geweest. Soma bay was top met een hotel direct aan de kitespot. Nu wil ik grag weer terug naar egypte omdat het wel heel windzekeris in de tijd van het jaar.

 

nu mijn vraag weet er iemand een goed luxe hotel waar je kan kiten vanaf het hotel. Omdat ik samen met mijn vrouw ga wil ik ook dat zij zich goed kan vermaken en wat luxe om zich heen heeft.

 

please heluuuuuup

richardkiter 31 May / 2018 / 20:06

 Marsa Alam Golden Tulip Hotel aan de spot , lopend van je hotel kamer naar de spot, ook een kite school aanwezig

Bij geen wind prachtige lange steiger waar je mooi kan snorkelen, ook leuk voor je vrouw. Ik kan kiters die gaan er al jaren heen, sommige 2 keer per jaar, ongelofelijk

 

 

 

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

kiteboardgirl 01 June / 2018 / 10:35

Movenpick hotel in El Gouna heeft een eigen spot toch? 
En op spots als Elements is het ook goed vertoeven voor een niet-kiter... ook sup's e.d. te huren. 
Als je in Three Corners hotels verblijft kan je ook bij hun strand kiten (vlakbij KBC). Op het strand staat een restaurantje waar je gebruik kunt maken van je all-in formule. Echter is er verder minder te doen dan bijvoorbeeld bij Elements.

Wij gaan in september ook weer die kant op met Apex Adventures. 

Hier nog wat meer info maar als Egypte kenner weet je dat vast al...
https://www.wanderlife.nl/kitesurfen-luxe-el-gouna-it-is/ 

 

Spend more time at the bar!

wazzaah 01 June / 2018 / 12:28

Marsa Alam is wel top als er wind staat, veel meer dan kiten, duiken en bij het zwembad liggen is er eigenlijk niet te doen.

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)