SportHorloge kiten

Door: Leon van Bergen Reacties: 4 Hits: 2196
Leon van Bergen 15 June / 2018 / 13:22

Sportgenoten,

Ben benieuwd of iemand een Watersport horloge aan te raden heeft.

Vind een horloge waar je de Woo mee kan koppelen te duur maar wil er wel graag één waar bijvoorbeeld gps op zit zodat je een foto kan krijgen met lijnen waar je gekite hebt. verder hoeft er niet veel op te zitten maar de tijd aflezen zou ook wel lekker zijn :D

POM 15 June / 2018 / 13:32

Ik gebruik zelf met plezier een Polar M600.

Doet wat jij vraagt en geen problemen mee op zee

Dexter81 16 June / 2018 / 08:23

Ik heb de Garmin Forerunner 220 en gebruik deze al 2 jaar naar volle tevredenheid. Zeer duidelijk scherm om op het water af te lezen, bijvoorbeeld tijd en snelheid. Na de sessie via Bluetooth uploaden naar de Garmin app, en deze app staat online weer gekoppeld aan m’n strava app. In Strava heb ik dan m’n activiteiten staan van wielrennen, hardlopen en kiten. In Strava zie je de lijnen die je gevaren hebt, en een grafiek met je snelheid. Hoogte meten van je sprongen kan helaas niet op deze manier. Je kunt via de website van Strava zelfs je sessie op “play” zetten en je sessie tot op de meter volgen.

Xirix 16 June / 2018 / 21:26

Ik gebruik al een tijdje de Tomtom Runner 3 voor kiten, hardlopen etc.. werkt prima en de Tomtom App is de laatste tijd ook goed te pruimen. Veel stats etc..aanrader.

Leon van Bergen 17 June / 2018 / 10:07

Bedankt voor de tips allen, ik ben net als Xirix geslaagd voor de Tomtom Runner 3, erg vet wat die allemaal kan en was op Bol.com nu maar €101!