Batterij WOO 3.0

Door: Kitemen Reacties: 5 Hits: 1131
Kitemen 27 July / 2018 / 10:34

Hi guys/girls,

Ik heb nu een aantal sessies met mn WOO 3.0 gehad...ging allemaal prima. En met de nieuwe batterij zou die 20 uur +/- mee moeten gaan. Met de nieuwe case dacht ik, ik laat hem er lekker in zitten maar bij sessie 5 wilde die niet meer aan...blijkt ie leeg te zijn (na ongeveer 8 uur kiten). Hoe zit dat, iemand een idee? Na de sessie stop ik de sessie waarna die groen gaat knipperen dat laat ik zo want na een paar minuten gaat ie automatisch uit. Of is dit juist waar ik fout ga?

Ben benieuwd of jullie hetzelfde hebben..thanks voor de feedback! {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Stevie 27 July / 2018 / 10:47

Tracer kopen dat werkt tenminste

Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen

Kitemen 27 July / 2018 / 11:48

Thanks voor de nuttige bijdrage...en dan verkoop je zelf de tracer niet eens (alleen de ge-recallde WOO 1.0 mounts) {#emotions_dlg.bonk.gif}

davedej 27 July / 2018 / 15:10

Ik weet niet hoeveel tijd tussen je sessies zat, maar ook bij niet gebruik loopt de batterij langzaam leeg. Dat hebben volgens mij nagenoeg alle batterijen...

Dave

We Test Kites

wetestkites.com

Leon van Bergen 27 July / 2018 / 15:13

De Woo3 accu gaat inderdaad minder lang mee dan de 20 uur maar 8 uur is wel erg kort ja.

Wat Dave zegt klopt ook zeker maar zou wel weken in beslag nemen wil hij echt afnemen in power.

Ik had een late productie van de Woo2 die op papier maar 8 uur mee zou moeten gaan maar die was echt niet leeg te krijgen, na 14 uur kiten had hij nog 53% over...

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Kitemen 27 July / 2018 / 15:34

Naja deze "mooie" zomer helpt niet echt mee...tel daar 2 kids en een trouwerij bij op en je hebt soms wat moeite om een mogelijkheid te vinden. Batterijen lopen idd leeg naarmate de tijd maar zou wel snel zijn. Ik ga het in de gate houden na mn eerste sessie van ruim 2 uur had ik nog 98% over bij de tweede sessie was dat in een keer gedaald naar 68% (ook 2 uur kiten) en denk ik 1 week tussen. Naja ik ga het nog eens bij houden net weer volledig opgeladen, let's see! Thanks voor jullie reacties.