Wat zijn nu de beste bindingen twitip anno 2018 ?

Door: FeRNandeZ Reacties: 5 Hits: 2163
FeRNandeZ 29 July / 2018 / 22:56

Heb ff een nieuwe set nodig voor mijn tip, allesbegint los te laten,  graag ff wat het beste is en waarom.

Heb nu al jaren liquid force, naddel van die ik nu heb als ik erg hard land wil ik de pad nog wel eens indrukken en schuift mijn voet naar voren, mijn voet zit dan vast als een huis en moet ik hem wrikken om hem los tekrijgen....

Daarvoor had ik hardere bindingen, maar had soms een beurse voetzool van harde landingen dat was ook niet fijn.....

 

 

 

 

kantje board !

Leon van Bergen 30 July / 2018 / 04:27

Volgens mij zijn de Apex van Naish vaak als best genoemd.

ik heb zelf onlangs de F-one platiniums gekocht, mega comfortabel en enorm veel grip!

Nature 30 July / 2018 / 13:02

blijft heel erg persoonlijk.  Zelf ben ik voorstander van zacht en strakke pads / straps.
Fluid Featherlite zijn mijn favoriet.  Zelfs in onze eigen line up en maar 80 euro :D


Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

Leon van Bergen 30 July / 2018 / 16:48

Huh zijn Fluid pads jouw favoriet? Echt niet verwacht! {#emotions_dlg.frusty.gif}

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Djee 31 July / 2018 / 06:00

Bindingen zijn idd zeer persoonlijk, ik vaar met Dakine op de twintip met f-one pads eronder en die zitten mij als gegoten. Gisteren op een huur boardje (north) en meteen last van mijn voeten.

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Nature 31 July / 2018 / 14:45

@leon van bergen :) 
Wij hebben 2 modellen  een duurdere versie en een betaalbare versie.  De featherlite (goedkoper)  zijn mijn favoriet van de 2 ja.


Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)