Ligt het aan mij of... Doet bijna heel de wereld aan kitesurfen?

Door: Lisannevd Reacties: 8 Hits: 1473
Lisannevd 27 August / 2018 / 08:34

Hoi iedereen,

Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lijkt wel of tegenwoordig (bijna) iedereen aan kitesurfen doet (of net begonnen is)...

Het kan natuurlijk ook een gevalletje - ik wil een gele auto en zie opeens overal gele auto's rijden - zijn...

 

Dus... wat is jullie mening hierover :-)

isomis 27 August / 2018 / 08:46

Een gevalletje: in mijn omgeving rookt er niemand.....

Kortom, je gaat om met mensen die hetzelfde zijn als jezelf. 

zucht...

Lisannevd 27 August / 2018 / 09:29

Maar ook meer omdat ik het tegenwoordig veel op tv zie en dat bijvoorbeeld de Zandmotor helemaal vol staat met lessers (meer als vroeger had ik het idee). Maar inderdaad, misschien heb je gelijk - het zijn de mensen met wie je omgaat en dat het dan zo lijkt. 

RobbyNitroz 27 August / 2018 / 12:43

Volgens mij zijn er ook echt wel heel wat meer kiters nu dan 10 jaar terug. Lang niet allemaal even actief er zijn er ook heel wat die lang geleden hebben leren kiten en nu net als veel oud windsurfers een 5-10 keer per jaar gaan ktien. 

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Kitemen 27 August / 2018 / 15:50

Denk ook veel mensen die een keer een lesje gevolgd hebben en t heel interessant vinden op een verjaardag om t zeggen dat ze OOK kiten {#emotions_dlg.bonk.gif} maar feit is zelfs in de 7 jaar dat ik kite is t n stuk drukker geworden op de spots! Gelukkig is t bijna winter {#emotions_dlg.yummie.gif}

KiteShallow 27 August / 2018 / 15:56

Dan wordt in de winter kiten in buitenland of landboarden / kitebuggy.

Faxie 27 August / 2018 / 22:23

Heb het idee dat het de laatste jaren wel stabiel is op de spots waar ik kom (ZW NL)

janilex 28 August / 2018 / 16:51

{#emotions_dlg.coool.gif}Aloha,

Ik kom (bijna op het punt van kwam) regelmatig op de zandmotor maar het is in de vakantieperiode bijna onmogelijk om 's middags nog lekker te varen. Heel veel nog niet eens gele/ oranje/ rode hesjes maar gewoon mega druk en voorrangs- en gedragregels {#emotions_dlg.confused.gif}....daar hebben we nog nooit van gehoord. {#emotions_dlg.sadley.gif}

Zelf kijk ik nu al uit naar de herfst en wat kouder weer maar nu als de wind het toe laat lekker vroeg

Houston we have lift off

dude1 28 August / 2018 / 20:48

Op dat binnenplasje van de ZM is er weinig aan, gelukkig voldoende ruimte op zee. Er kunnen nog wel een paar kitesurfers bij.

Cheers