Last van knieholte

Door: karel80 Reacties: 8 Hits: 488
karel80 10 September / 2018 / 20:01

Hallo,

Na een sessie krijg ik de laatste tijd last van mijn knieholte. Het lijkt zich met name te ontwikkelen tijdens upwind varen.

Nu kite ik al een jaartje of 10 en het is pas van het laatste half jaar. Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand hoe je dit kan voorkomen?

Waarschijnlijk iets met mn houding maar wel vreemd dat ik er nu pas last van hebt...

Thanx

Sitting on the dock of the bay ...... after a wicked session!!

wazzaah 10 September / 2018 / 21:01

Ouderdom, slijtage?

Met upwind varen staat de boel natuurlijk onder spanning dus zal je er meer last van hebben. En in choppy water waarschijnlijk nog meer.

kitestart.nl - kitesurfschoolterschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

karel80 10 September / 2018 / 22:04

Haha ...... ouderdom en slijtage.

Bedankt voor je eerlijkheid. Choppy water zal het wel zijn. Vaar alleen op zee.

Sitting on the dock of the bay ...... after a wicked session!!

wazzaah 11 September / 2018 / 21:33

Vraag iedereen die al 10-15 jaar kite naar waar hij/zij t meeste last van heeft en de meerderheid zal knieen zeggen.

Misschie dat een fysio er wat mee kan.

kitestart.nl - kitesurfschoolterschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

richardkiter 12 September / 2018 / 08:54

Vraag iedereen die al 10-15 jaar kite naar waar hij/zij t meeste last van heeft en de meerderheid zal knieen zeggen.

Vaar nu 15 jaar, heb het meeste last van de weinige wind van het afgelopen jaar, het lijkt wel of het vroeger veel meer waaide dan de afgelopen jaren. Het voor jaar en de zomer is nog nooit zo slecht geweest volgens mij {#emotions_dlg.clown.gif}

oja, heb (nog) geen last van mijn kieen {#emotions_dlg.clown.gif}

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Djee 12 September / 2018 / 11:20

Wat ook veel scheelt is strapless varen {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 4 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 18 - 30 knots op zijn Ozone Reo (2016)

MarioH 14 September / 2018 / 19:29
MarioH

Icarus1984 15 September / 2018 / 00:07

misschien kan de lievedes dokter je wel hebben iemand heeft vast zijn nummer {#emotions_dlg.redface.gif}

ow en eet geregeld een familie bak kibbeling, lijkt voor Richard te helpen iig gezien zijn 130km avontuur wat er nog aan zit te komen {#emotions_dlg.yummie.gif}

At the End of the day, life should ask us, 'Do you want to save the changes?'

Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)

richardkiter 16 September / 2018 / 10:03

ow en eet geregeld een familie bak kibbeling, lijkt voor Richard te helpen iig gezien zijn 130km avontuur wat er nog aan zit te komen {#emotions_dlg.yummie.gif}

En zo is dat en tussendoor eeen haringkie is ook niet verkeerd {#emotions_dlg.clown.gif}

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us