Garantie

Door: surfernorth Reacties: 5 Hits: 823
surfernorth 20 September / 2018 / 07:56

hey allemaal, heeft een van jullie ervaring met garantie op je vlieger? ben benieuwd welk merk daar fatsoenlijk in is.

Magic_Ed 20 September / 2018 / 09:25

Garantie verloopt via je verkoper, niet via het merk. Dus ongeacht het merk is de vraag welke verkoper fatsoenlijk met garantie omgaat.

w w w . v e r s u s s h o p . n l

Lars_023 20 September / 2018 / 22:26

Mwah Ed, de nederlandse distributeur heeft natuurlijk wel invloed en vervolgens ook het merk.

Het is alleen niet zo generiek aan te geven wie de beste of slechtste garantie geeft. 

Lars_023 had een 4 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 20 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

sanneh 21 September / 2018 / 10:33

FeRNandeZ 21 September / 2018 / 22:12

Garantie betekend dat er aantoonbaar en duidelijk grove productie fout in zit.

Dus normale wear en tear etc uitgesloten. Ook als je kite in 2-en ligt hoeft het geen garantie te zijn, mischien heb je hem hard gecrashed.

 

laten er naden los,gaatje safety niet open etc dat soort zaken is garantie lijkt mij dat alle merken dealers dit goed regelen. enzo niet stuur je mail naar je brand?

kantje board !

Magic_Ed 21 September / 2018 / 22:27

Om even aan te haken ivm Sanneh: productiefouten hoeven niet grof te zijn, sterker nog, het gaat om wat je mag verwachten van het product bij aankoop. Als de verwachting en de werking uit elkaar lopen, dan kan je de verkoper daar voor aansprakelijk stellen. Dus bijvoorbeeld voortijdige slijtage mag je zeker ter discussie stellen.

w w w . v e r s u s s h o p . n l