Middel om de Go Pro lens watervrij te houden.

Door: Vliegbanaan Reacties: 8 Hits: 1009
Vliegbanaan 21 September / 2018 / 10:38

Wat de titel zegt, weet iemand wat je kan gebruiken om de Go Pro lens schoon te houden?

Fear causes hesitaiton, and hesitation will cause your worst fears to come true

Leon van Bergen 21 September / 2018 / 12:06

Glassex?

Nee even serieus, als je hem in het water gebruikt komen er druppels op toch of mis ik iets?

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Vliegbanaan 21 September / 2018 / 12:17

waar ik op doel is de druppel die blijft hangen op de lens tijdens het surfen, ik zie soms wat video's waarop de druppel niet blijft hangen / plakken.

Fear causes hesitaiton, and hesitation will cause your worst fears to come true

Kitemen 21 September / 2018 / 12:59

Even over je lens likken schijnt te helpen. Ook heb je van die doekjes met nanodeeltjes die je op je lens kan wrijven ook dit schijnt te helpen...echter houd ik t tot nu toe bij likken al zit er bij mij ook regelmatig een druppeltje voor t beeld

butcherke 21 September / 2018 / 17:39

likken werkt hier ook best.

Je hebt zo'n product voor autoruiten maar heb dit nog nooit getest.

wazzaah 22 September / 2018 / 17:41

Rain-x voor autoruiten. Appel door midden snijden en daar lens op wrijven helpt ook maar dat effect is na uur wel verdwenen.

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

gunsurfer 23 September / 2018 / 10:57

Hoi

 

al enkele jaren gebruik ik een stick die zwemmers gebruiken om de condensatie uit hun brilletje te houden.

werkt perfect .

je vindt dit in de decathlon voor 5€

https://www.decathlon.be/nl/p/anti-condens-stick-voor-zwembril/_/R-p-182931

 

 

HBX 25 September / 2018 / 08:15

Beetje afwasmiddel

Have Fun and Hang Loose

Ferry 25 September / 2018 / 10:37

Om de druppels van je lens af te laten glijden moet het oppervlak brandschoon zijn.
Je hebt alcohol sprays voor cameras, die gebruik ik. Beetje op de lens, beetje op de daarvoor bestemde doekjes en dan goed boenen. Daarna ervoor zorgen dat de lens met zo min mogelijk in aanraking komt. 

Condens is natuurlijk een ander verhaal.

www.outboundkitetravel.nl