opslag kite spullen

Door: hiledor Reacties: 5 Hits: 1340
hiledor 17 October / 2018 / 15:38

beste iedereen,

Ik ben woonachtig in amsterdam(en vaar normaal gesproken in Bergen aan Zee) en ben eigenlijk opzoek naar een garagebox/ ruimte of uberhaupt ergens waar ik mijn kite spullen kan opbergen. Omdat elke keer op en neer rijden naar bergen  nogal tijd in beslag neemt en lang rijden is ben ik opzoek naar een ruimte in zandvoort/wijk aan zee en bloemendaal. Iemand die misschien ruimte vrij heeft waar ik mijn spullen ook kan bergen(tegen betaling natuurlijk) of misschien een garage box heeft waarbij er misschien interesse is om het te delen!?

Hoor het graag!

RobbyNitroz 17 October / 2018 / 16:11

Bij The Spot in Zandvoort kan je zomers lockers huren. Bij de Watersport vereniging in Zandvoort hebben ze kitelockers maar daar is momenteel een stop op het aannemen van kiters.

Daarnaast hebben ze bij Bloemendaal ook opslag ruimte volgens mij bij de kite/catamaran club.

Castricum komt ook nog wel voor je in aanmerking denk ik; daar is ook een kiteclub met opslag ruimte.

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

asluis 17 October / 2018 / 19:08

Op de boulevard in Zandvoort, pal achter The Spot, is of komt een nieuwe jaarrond kitestalling.
Hangt een banner aan 1 van die ronde huisjes/winkels aan de boulevard Noord
Weet geen prijs of ....................

hiledor 18 October / 2018 / 09:05

Top bedankt voor de info, Asluis heb jij daar toevallig een nummer van? ben aan het zoeken op internet maar kan er niks over vinden nog(komt denk ook omdat je al aangaf dat het nieuw is). Maar als je meer weet hoor ik het graag!! Ook ben ik aan het zoeken geweest voor een garage box zijn er misschien mensen die interesse hebben in het delen van een garage box? 

Last edit by: HILEDOR

asluis 21 October / 2018 / 12:45

Hiledor, ff gekeken. Het is www.pepsports.com voor info

hiledor 22 October / 2018 / 15:32

ASLUIS, super thanks!!