strapless freestyle/wave board

Door: Jolijn Reacties: 3 Hits: 1304
Jolijn 03 February / 2019 / 12:54

hallo iedereen

ik ben op zoek naar een strapless freestyle/wave boardje

ben paar jaar geleden begonnen met een oud onbreekbaar en zwaar 2dehands directional en zou nu graag meer gaan oefenen op freestyle strapless.

heel veel keuze op de markt ,,, ben wilson ,, north,,  ik hoor het graag :) 

ESComputers 03 February / 2019 / 18:54

Zouden deze wat zijn https://gongsupshop.com/epages/box1707.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/box1707/Categories/KITE/%22Kitesurf%20Boards%22 ?

En zou een 5"6 te groot zijn om proberen mee te springen of kan je beter voor 5"2 gaan of kleiner ofzo ? Ik bedoel de 5"6 weegt 4,5 kg en heeft een volume van 30 Liter bij 167,6 x 51 x 5,7 cm, de 5"2 weegt 4 kg en heeft een volume van 24 Liter bij 157,5 x 49 x 5 cm. Kan je met de grotere ook nog makkelijk springen want dan kun je het boardje ook mooi gebruiken als licht weer board. Zelf zeggen ze dat je vanaf 75 kg met 3 knopen minder kan varen. en ik weeg wel meer.

Last edit by: ESCOMPUTERS

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

nayy 06 March / 2019 / 21:54

Ik heb een gong plank... wel geen freestyle maar hun onshore-wave model (Alu).
Vaar er nu 2 jaar op, prima plank voor heel weinig geld...

Alleen nu veranderd en wel voor de volgende reden: hele sterke plank, maar aan de zware kant. Ook heel weinig (geen) flex... voor strapless freestyle heb je die 2 dingen wel nodig :-)

Maar prijs-kwaliteit zijn ze moelijk te verslaan en hun service is ook heel goed...

 

groeten,

 

Nayy

nayy

Magic_Ed 07 March / 2019 / 09:05

Ga is bij Versusshop praten, hebben boards van de grote merken en ook hun eigen board: Ten Root. Prima board en nog in de aanbieding ook.

w w w . v e r s u s s h o p . n l