Woo meet alleen de rechtstreekse sprong ?

Door: richardkiter Reacties: 9 Hits: 1738
richardkiter 08 March / 2019 / 16:57

Vraag ;

Maandag gevaren, 30 knopen, 9 meter, persoonlijk record gesprongen bijna 14 meter.

Gisteren voor mijn gevoel met 45 knopen plus 7 meter, nog (veel) hoger gesprongen, Woo geeft 12 meter aan.

Bij de sprongen van gister had ik een paar keer na een sprong dat ik met een grote windvlaag nog hoger werd op getild.

Meet de Woo dit niet na een windvlaag dat je nog hoger wordt opgetild ?
Meet de Woo alleen een rechtstreekse sprong ?

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Kriske 15 March / 2019 / 16:15

Woo geeft maar wat aan. Of het resultaat echt klopt heb je het raden naar. 

wazzaah 15 March / 2019 / 17:26

Je moet ook niet met de software sjoemelen.

 

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

markymarc 15 March / 2019 / 21:53

Geen idee, maar op kiteforum was een discussie dat de WOO 2.0 inmiddels weer hoger springt dan de 3.0, dus ik zou die weer gebruiken...{#emotions_dlg.smile.gif}

If you don't try it, you'll never make it

markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)

ad 18 March / 2019 / 12:37

Je kunt je afvragen wat hij meet : de hoogte van je sprong, en dan meet hij waarschijnlijk inderdaad alleen het eerste stuk van je sprong ( hij berekent als hoogste punt waar hij uitgerekend heeft dat je snelheid 0 is ), in dit geval zal het tweede deel van je sprong niet meegerekend worden, of meet de WOO de diepte van je afdaling.

 

hiledor 19 March / 2019 / 11:23

Is er nog iemand die een woo 3 te koop heeft?

Mnr_Afwas 19 March / 2019 / 13:51

De Woo meet vooral het negatieve banksaldo na een aankoop. Daar geven ze je onbetrouwbare resultaten voor terug. Super deal. Beetje als een zak verse spinazie. 

berg 19 March / 2019 / 13:58

zijn die dingen van VW  {#emotions_dlg.schater.gif} 

Last edit by: BERG
Kitesurfing, Because golf and football only require one ball

FeRNandeZ 20 March / 2019 / 21:11

Waarschijnlijk meten ze versnellingen in 3 assen, door dubbel integreren vertaald zich dit van snelheid naar afstand, de vector geprojecteerd/in lijn met zwaartekracht as, is je sprong hoogte. Daar zal dan nog een filter overheen zitten zodat alleen " echte " sprongen doorkomen.

Hele langzame versnellingen, zal mogelijk niet goed geregistreerd worden, zoals floaty loft, uplift, agressieve POP wel.

De goedkope MEMS sensors zijn niet in staat om heel nauwkeurig temeten.

Ik verwacht dat in de toekomst nieuwe systemen zullen komen, Ublox heeft nu RTK GPS receivers, die cm nauwkeurig meten die betaalbaar worden, die zou je dan op je helm etc kunnen plakken.

 

Echter heb zelf geen WOO, dus allemaal speculatie.

kantje board !

richardkiter 24 March / 2019 / 10:41

Je kunt je afvragen wat hij meet : de hoogte van je sprong, en dan meet hij waarschijnlijk inderdaad alleen het eerste stuk van je sprong ( hij berekent als hoogste punt waar hij uitgerekend heeft dat je snelheid 0 is ), in dit geval zal het tweede deel van je sprong niet meegerekend worde

 

Dit denk ik ook namelijk, en dan zegt je gevoel en je weet dat hij nog hoger gaat en dit niet meegerekend wordt.

Jammer dan maar, het is niet anders {#emotions_dlg.clown.gif} 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us