Kitesurf vakantie met les voor kids

Door: peeteja Reacties: 4 Hits: 820
peeteja 19 March / 2019 / 12:57

Hallo, 

Begin April zoeken ik een kitelocatie om de kids (en evt echtgenote) te leren kitesurfen (bij een kiteschool).

Zelf ben ik ook nog niet heel gevorderd, maar wil de kite microbe laten overgaan op de rest van het gezin {#emotions_dlg.coool.gif}

Vooral een locatie met Nederlandstalige lesgevers lijkt me, gezien de leeftijd van kids, aangeraden (10 en 12 jaar)

Momenteel denken we aan Sicilië door de nog aanvaardbare prijs voor de vlucht etc (Cabo verde met 4 personen is redelijk over the top qua prijs) alsook door het feit dat er op Sicilië nog andere zaken te doen zijn als de zin / het weer niet mee zit. (op Sal - cabo verde) is er niet veel te doen als je niet gaat kiten.

Heeft er iemand ideëen / aanbevelingen voor Nederlandstalige les op vakantie, en dus meer bepaald in Sicilië.

Alvast bedankt.

Jack

Djee 19 March / 2019 / 20:48

Terschelling {#emotions_dlg.pompom.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

peeteja 20 March / 2019 / 08:35

hmmmmmmm -  {#emotions_dlg.bonk.gif} - we hadden toch net iets zonniger / warmer in gedachten {#emotions_dlg.coool.gif}{#emotions_dlg.puh2.gif}

maar toch bedankt voor de tip ... denk ik {#emotions_dlg.smile.gif}

bce 20 March / 2019 / 09:18

Egypte Hurghada of El Gouna. Lekker warm, ideaal voor starters want niet te diep. 

wazzaah 20 March / 2019 / 10:20

Terschelling is nog te koud voor een goede les voor kinderen. Volwassenen kan prima maar de koters moeten nog ff wachten tot mei.

 

Sicilie/Lo Stagnone zijn stuk of 10 kitescholen aanwezig, en er zal er vast wel 1 zijn met NL sprekende instructeur. Maar zal je even moeten mailen.

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)