Stopzetting hobby

Door: Stevie Reacties: 17 Hits: 2471
Stevie 24 April / 2019 / 21:48

J

 

voor iedereen weer begint te roepen, gebruik de 2de hands sectie.

Ik zal dit zeker doen!

Bij deze verkoop ik al mijn kite materiaal wegens stopzetting ( geen tijd meer en erger de zin is weg :()

- core gts 5 9m 1 maal gebruikt  ( verkocht )

- core impact 2 11m in zeer goede staat

- Core impact 2 15m in zeer goede staat

- 3 x core sensor 2 pro bar in zeer goede staat ( 1 bar reeds verkocht )

- carved tantrum custom 143 wake edition in perfecte staat

- carved imperator 6 139 nieuw

- slingshot rad bindings size 9 ( 41-43)

- Obrien gtx bindings size 8-10

 

Mail me bij interesse Steve@carved.be. Doe een redelijk bod.  Versturen is gratis.

Dank je

Ps: moderators Gelieve dit topic niet te verwijderen 

Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen

Kitemen 25 April / 2019 / 04:59

Vage motivatie...ipv dat je vermeld waarom je je hobby beëindigt en dit topic gebruikt! Misschien handig om er richtprijzen bij te zetten ook zie in een belgisch email adres dus moet de koper naar belgie komen?

Stevie 25 April / 2019 / 06:21

@kitemen ik heb je advies gevolgd en topic aangepast.  Thx

Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen

Magic_Ed 25 April / 2019 / 10:12

Tja, jammer Stevie, en ook wel verrassend. Snap dat de motivatie in de loop der jaren minder wordt (heb ik ook last van), maar de mooie dagen blijven toch wel erg mooi...

w w w . v e r s u s s h o p . n l

Stevie 25 April / 2019 / 12:47

'T dubbel Ed.

1) ik kan 't moeilijk opbrengen om naar de kust te rijden 

2) heb 't moeilijk dat ik nooit meer 't niveau haal dat ik had.  Ja, ik word ouder en moet dat accepteren maar lukt niet

3) heb meer voldoening om aan de kabel te gaan hangen 

 

Spijtig vind in het ook maar aan alles komt een einde toch.

 

 

Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen

RobbyNitroz 25 April / 2019 / 13:22

Ik begin het steeds leuker te vinden {#emotions_dlg.shiny.gif} 

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Magic_Ed 25 April / 2019 / 14:23

{#emotions_dlg.coool.gif}{#emotions_dlg.worshippy.gif}{#emotions_dlg.thumbsup.gif}

 

Dat foilen...

w w w . v e r s u s s h o p . n l

Stevie 25 April / 2019 / 14:31

Foilen heb ik ook geprobeerd.  Ik vind er niks aan... Sorry ik vind saai 

 

Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen

RobbyNitroz 25 April / 2019 / 16:54

Ja tis ook even doorzetten Stevie dan gaat saai over in LSD-achtige trance-belevingen {#emotions_dlg.marrysmile.gif}   De meeste freestyle kanonnen kunnen niet meer van de foil-verslaving afblijven.

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

richardkiter 25 April / 2019 / 17:34

snap dat de motivatie in de loop der jaren minder wordt (heb ik ook last van),

jij  toch niet ?, ongelofelijk {#emotions_dlg.clown.gif}

 

Ik begin het steeds leuker te vinden

Ik ook, en ik foil geen eens. Vooral nu met die Woo, nieuwe dimensie, letten op je sprongen en springen met techniek, prachtig.

Ook heb ik het steeds met 40 plus wind dat ik al in de auto zit en de adreline door me heen giert, gaat nooit over.{#emotions_dlg.clown.gif} 

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

FeRNandeZ 25 April / 2019 / 18:49

Das juist het mooie aan kiten erzijn zoveel disiplines die mooi zijn. 

Dat competative en showerige hoeft voor mij juist weer niet, ik spring hoger dan jij, ik ben beter, ik vaar harder, kijk eens wat ik kan, das leuk voor 16-30jaar.Gaat mij om de feeling een lekker move of spong etcof lange waveride dat voelje geeft en kick etc.

Ik vind het ook lekker als iets na veel proberen uiteindelijk lukt.

Verder ook prima om een downwinder te varen met een groep waar van alles bij zit, als je maar allemaal een big smile hebt en geniet!

 

Soms denkje wel eens zal ik gaan?  maar als je dan van het water komt, heb ik zelden dat ik niet happy thuiskom....

 

kantje board !

isomis 25 April / 2019 / 19:34

Ik kitesurf nu bijna 20 jaar en ik moet zeggen dat ik ook niet meer zo fanatiek ben hoor!

zucht...

berg 25 April / 2019 / 19:50

Ik had het na ca. 25 jaar windsurfen ook, maar nu volle bak kiten {#emotions_dlg.coool.gif}

Kitesurfing, Because golf and football only require one ball

kiteruithoorn 25 April / 2019 / 20:11

helemaal eens met haringhai , ik kite al sinds 2001 maar zodra het hard gaat waaien moet alles wijken voor het kiten

, zou niet zonder die drive kunnen leven. En doe al 10 jaar de zelfde trucs

kiteruithoorn

Franz 25 April / 2019 / 21:27

"En doe al 10 jaar de zelfde trucs" 

{#emotions_dlg.worshippy.gif} Dat zei iemand hier in huis net ook over me. 

Eens met de haring! Die WOO is een toffe extra toevoeging om je techniek aan te scherpen en je op een geinige manier te meten aan jezelf (en anderen). Of je nou 16, 30, of 50 bent: Wind aan = gaan!   

Last edit by: FRANZ

richardkiter 25 April / 2019 / 23:29

helemaal eens met haringhai , ik kite al sinds 2001 maar zodra het hard gaat waaien moet alles wijken voor het kiten

En zo is dat, al mijn afspraken probeer ik zo te plannen dat ik altijd kan kiten, nooit een afspraak midden op de dag want stel dat het gaat waaien en je kan niet weg wat dan ?? {#emotions_dlg.clown.gif}

 

En doe al 10 jaar de zelfde trucs

Mijn eerst en allerlaatste truuk die ik moest leren omdat dat zon gemakkelijke truuk was zei iedereen was de Bak rol. Na 4 kapotte kites ben ik gestopt met die truuk en doe allleen maar aan lekker springen en ouwe takke bosse op de kant als het niet waait {#emotions_dlg.clown.gif} 

Vroeger was ik vaste klant van de reparateuse Daphne i.v.m. die makkelijke Bak Rol  maar daar ben ik gelukkig al jaren niet meer geweest, afkloppe !!

 

Eens met de haring! Die WOO is een toffe extra toevoeging om je techniek aan te scherpen en je op een geinige manier te meten aan jezelf (en anderen). Of je nou 16, 30, of 50 bent: Wind aan = gaan!   

Mooiste vind ik ook dat je de mensen onderling lekker kan opjutten als de een een centimeter hoger of lager heeft gesprongen en je veel mensen persoonlijk kan die een woo hebben.

 

 

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Stevie 08 May / 2019 / 12:45

Whaha, wat een interesse ook :)

Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen

Stevie 07 June / 2019 / 20:58

Update van topic.  

Nog aantal top artikelen te koop.

Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen