Dacht dat je bij een Downwinder juist niet hoogte hoeft te lopen
En van waar naar waar is ook wel handig om te vermelden.
Hoe weet je dat er iemand met materiaal pech is? En hoe wordt deze vervoert?
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
75 euro voor een rit van 1.5 uur, een hoop geld of is dit met ??? :
Koffie en gebak vooraf, tussendoor een lunch met een broodje kroket of een uitsmijter en koffie
en na afloop onbeperkt sliptongen of spare ribs eten ?
Plaats idd vergeten: Zeeland.
We varen met 2 begeleiders een voor en een achter. Op deze manier is het bijhouden of iemand pech heeft geen hogere wiskunde.
Derde persoon bevindt zich in een auto met trailer voor de spullen en als back up om dus eventuele pech gevallen op te pikken. Dit meenemend vind ik de prijs gerechtvaardig. Maar ik woon al lang in Zeeland en ben bekend met hoe fijn veel mensen het vinden hun geld uit te geven.
en ben bekend met hoe fijn veel mensen het vinden hun geld uit te geven.
Ben ik het helemaal met je eens, maar je kan een euro maar een keer uitgeven
Ik vind het een hartstikke leuk initiatief, een mooie gelegenheid als je nog werkt aan je vaardigheden. Super!
Geen interrese, dus morgen gaat niet door.
Een downwinder is natuurlijk voor beginners een pracht gelegenheid om heel relaxed beetje bij beetje te leren hoogte te lope, maar hiernaast ook een hele leuke manier om een afstand af te leggen, meerdere spots in een sessie te zien. je mega kite loops te oefenen, etc , etc.
Alleen altijd een logistieke puzzel. Je moet minimaal met 2 personen en twee autos zijn en dan leifst een auto waar je met je wetsuit in kan gaan zitten oid. Ik dacht een downwinder voor een breed publiek aantrekkelijk te kunnen aanbieden. Veilig, met back-up bij pech, vervoer etc etc. Geen onbeperkt spare ribs maar verder heb ik aan alles gedacht (denk ik, vergunning heb ik niet, maar is volgens mij(???) ook niet nodig. Ik ben geen bedrijf maar we zouden met dit grapje met drie mensen en drie auto's met een grote gesloten aanhanger een halve dag op pad mogen. Leuk, maar voor niets gaat de zon op. Enfin je probeert eens wat, en wie weet een volgende keer meer animo??
"Wij gaan ongeveer 6-8 km, afhankelijk van waar de wind waait. Het is €27,50 per persoon, om te aaanmelden aub een email sturen naar info@northseakitesurfschool.nl Inclusief eten aan het eind.". Mss kan je bij hun informeren hoe zie voor dit geld zo'n downwinder kan organiseren.
In principe heb ik interesse tegen een redelijke prijs.
Registreerde: 31 May 2017
Morgen zijn de voorspellingen relaxed voor mijn favoriete downwinder. Een rit van ongeveer anderhalf tot tweeënhalf uur afhankelijk van wat je wilt. We gaan met maximaal 6 riders tegelijk het tochtje aan. Ervaring nivo van de riders: wanneer je hoogte kunt lopen kun je mee. Vanaf de finish, waar je droge kleren liggen, wordt iedereen , met zn uitrusting, weer naar de startplek gebracht, en kan ieder weer z'n eigen gang gaan. Eerste start 09:30. Bij grote animo eventueel later op de dag nog een start. Bij weinig animo kan de start ook later gepland worden. Kosten 75 euro pp. Bij materiaal pech halen we jou en je spullen op. Voor meer info of boeken nederwind@gmail.com