error woo 3.0

Door: manofglass Reacties: 29 Hits: 3660
manofglass 19 August / 2019 / 21:56

m'n zoon lucas is de laatste paar dagen aardig aan t knallen bij de zandmotor.

sprongen worden natuurlijk gemeten gepost. Gister nog z'n p.r. verbeterd en vandaag leek 't er op dat het record van gister er alweer aan ging (hoogte gister 13,9).

gister leek 't downloaden langer te duren dan normaal en vandaag bij 't downloaden een download error.....geen gegevensoverdracht dus. melding elke keer opnieuw, ook op andere telefoon.

bij 't aanzetten van de woo knippert hij groen als normaal, na een seconde of 10 wordt 't lampje rood voor een seconde of 5 en gaat daarna weer groen knipperen etc.

iemand al een keer meegemaakt c.q. oplossing?

laatste firmware en app worden gebruikt.

 

gr.

hans

 

 

manofglass 21 August / 2019 / 10:17

We hebben natuurlijk ook een mailtje gestuurd naar woo support maar daar blijft t ook angstvallig stil.

een woo is natuurlijk leuk maar 170 euro en dan misschien zonder service is wat minder leuk.

weet dan ook niet of er nog een nieuwe komt.

 

harryNaish 21 August / 2019 / 11:57

Heb ik vorige week gehad,  voor de 2e keer inmiddels (begin dit jaar uit garantie een nieuwe ontvangen) Advies is eerst een nachtje in de vriezer zodat de accu helemaal leeg is. Dan opladen en kijken of het probleem is verholpen. Zo niet, net als bij mij, nogmaals Woo contacten. Ik had vrijdag een mail gestuurd en het probleem aangegeven en ontving maandag een code zodat ik gratis een nieuwe kon bestellen. Jammer van de sessies maar prima service wat mij betreft. Good luck!

Last edit by: HARRYNAISH

manofglass 21 August / 2019 / 14:42

Gaan we proberen

tnx

ESComputers 21 August / 2019 / 15:42

Mijn mailtje hebben ze wel pasgeleden bijna binnen 24 uur beantwoord.

verstuurd:

zo 18 aug. 12:07 (3 dagen geleden)
 

antwoord ontvangen: 

19 aug. 2019 13:57 (2 dagen geleden)
 

Is dat wel zo goed om je woo in de vriezer te leggen, verteld WOO dat dan ook zelf ? Lijkt me toch meer een broodje aap verhaal en als dat niet zo is kan het bijdragen om het probleem te verhelpen lijkt me toch niet.

Ik krijg ook vaak meldingen maar vooralsnog lukt het altijd wel om sessies te downloaden, gewoon nog 1 keer proberen. En als je op het strand staat gebruik je natuurlijk een mobiele verbinding. Het kan geen kwaad om je snelheid van je inet eens te testen gaat wel van je data verbruik af als je geen unlimited inet hebt op je mobiel. Een goede app die ik laatst ontdekt heb is nperf https://www.nperf.com/en/ je kan ook eerst thuis testen volgens mij test de app hetzelfde of je nu thuis bent of op het strand. Maar de fout ligt natuurlijk bij de servers van WOO! Ze hebben toen servers bijgezet maar vermoedelijk kunnen ze die net zo snel weer uitzetten of ze dat moeten doen uit kostenbesparing dat weet alleen woo natuurlijk.

 

En het is ook wel handig om te vermelden of je een iOS of Android apparaat gebruikt!

 

IK heb deze screenshot laatst gemaakt

https://i.imgur.com/Na58y1f.png PFF hoe upload je hier nou nog tegenwoordig een plaatje/fotootje/screenshot dan ?

Last edit by: ESCOMPUTERS

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

ESComputers 21 August / 2019 / 15:50

Leg een uitgeputte accu een nachtje in de diepvries en hij doet het weer
Dit is een prototype van een broodje aap verhaal. Een accu koel opslaan is inderdaad zinvoller dan 'm ergens in de hitte laten slingeren. Maar als je een accu invriest zal ie het misschien nog heel even een klein beetje doen, maar vervolgens weer in zijn vegetatieve staat terugvallen. In het geval van lithium accu's moet je trouwens zelfs oppassen om die in het vriesvak te leggen; bij ontdooiing kan condens ontstaan, wat uiteindelijk kan leiden tot een explosie van de accu. Als je dan toch koppig wilt zijn en een lithium accu in de vriezer wilt leggen, doe er dan een plastic zakje omheen. Misschien komt binnenkort ook nog wel het verhaal in omloop dat je de hele laptop in de diepvries moet leggen! Een versleten, 'dode' accu kun je eenvoudigweg niet meer tot leven wekken. De enige remedie is om een nieuwe accu te kopen. Ook de koelkast is geen optimale omgeving voor een accu, hoewel koel bewaren van een accu een goed idee is, omdat dat slijtage vertraagt. Een koelkast is echter een zeer vochtige omgeving en dus niet geschikt voor een accu, omdat deze droog dient te worden opgeslagen. Als je 'm toch in de koelkast wilt bewaren, doe er dan een afgesloten plastic zakje omheen, zodat er geen vocht bijkomt.
(Bron:replacedirect)

Ik heb het zelf nog niet eens helemaal gelezen heb het nu een beetje druk.

Maar pas dus op met je mobiel en power banks als je dat dan ook gaat proberen, DIE DINGEN KUNNEN EXPLODEREN.

Nu zal dat misschien niet zo heel gevaarlijk zijn of juist wel. Als je koelkast deur gewoon dicht zit zal het waarschijnlijk niet voelbaar zijn buiten de koelkast, maar waarschijnlijk krijg je wel brand en merk je dat dan weer te laat op enzo. DUS

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

manofglass 21 August / 2019 / 21:51

Inmiddels ook de mail ontvangen van woo met t vriezer verhaal. vriezer is bedoeld om de accu helemaal leeg te krijgen.  gaan we morgen zien of dat geholpen heeft

probleem zit in de woo zelf en niet in de verbinding....continue rood lampje voor 5 seconden ..wanneer je m aanzet is niet goed

gebruiken ios trouwens.....wordt vervolgd

richardkiter 22 August / 2019 / 06:20

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=51850.msg744539#new

Staan hier ook een hoop problemen met de Woo, misschien heb je er wat aan ?

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

manofglass 22 August / 2019 / 11:41

De vriezersessie heeft in elk geval niet geholpen.

andere artikelen ga ik ff lezen

 

manofglass 23 August / 2019 / 11:03

Alles gelezen maar geen overeenkomsten.

ding is gewoon overleden....helaas met de beste sessie van t jaar in t geheugen.

gistermorgen weer mail naar woo dus weer wachten tot er een reactie komt. Zijn voor zover ik kan zien momenteel niet direct leverbaar dussss...

manofglass 24 August / 2019 / 14:59

Weer mail ontvangen van woo

er zit beweging in dus. De vraag was of er nog een sessie kon worden gestart.....antwoord ja.... voor een seconde of 10 en dan weer rood...etc

vanmorgen de vraag ontvangen wanneer de woo is gekocht dus er zal binnenkort wel een uitspraak volgen.

ter info... eind maart 2018 aangeschaft en ca 25 sessies op de teller (gebruikt af en toe de 2.0).

wordt vervolgd dus

manofglass 30 August / 2019 / 12:56

Maar weer ff een update....

tis stil......aan de overkant ...afgelopen week geen reacties meer mogen ontvangen van woo ondanks meerdere mailtjes van ons. Tja...de marketing en service is in elk geval niet verbeterd sinds het overslaan van de winkels in de verkoop. Voor zover zichtbaar op de website van woo zijn ze ook al een tijdje niet op voorraad en weet niet of het daar nog wel goed gaat.

wel jammer

Leon van Bergen 30 August / 2019 / 14:38

Er gaan al een erg lange tijd geruchten dat Woo niet lang meer heeft, ik heb zelf dat gevoel ook al een tijd. Ik kan mij ook niet voorstellen dat hun nieuwe concept Woo Premium goed loopt. het zou echter zeer zonde zijn van zo'n leuke gadget om te zien verdwijnen maar met alleen de lossen verkoop en zonder constante cash flow lijkt het mij zeer moeilijk een bedrijf boven water te houden.

Mocht Woo ooit nog een ''perfecte'' 4.0 versie met bijvoorbeeld een goed leesbaar real live display, GPS tracking inclusief een vind-mijn-board-terug functie en een nog betere en vooral stabielere app uitbrengen dan ben ik best bereid daar maandelijks of jaarlijks voor te betalen maar dat Premium account van hun van een tientje geloof ik slaat in mijn ogen helemaal de plank mis.

Last edit by: LEON VAN BERGEN

manofglass 30 August / 2019 / 15:31

ben t helemaal met je eens

net op de valreep van t weekend nog wel een reactie ontvangen. Helaas dezelfde reactie die we eerder van een ander persoon bij woo hadden gekregen en ook hadden beantwoord. Zo kan t nog ff duren voor we verder komen.

Rob Koopman 31 August / 2019 / 11:08

Heb je mail gestuurd Hans

 

manofglass 31 August / 2019 / 23:36

{#emotions_dlg.wink.gif}

harryNaish 04 September / 2019 / 11:56

Mijn replacement staat ook nog steeds in backorder. Ze hebben een kleine voorraad ontvangen en heb het idee dat 'kopers' voor de garantiegevallen gaan. Is mijn 2e Woo die dit jaar al stuk gaat. Tijdens een trip in Kaapstad en nu weer vlak voor Brasil....ben er een beetje klaar mee. De helft van de tijd heb ik geen Woo.....

Kitemen 04 September / 2019 / 14:56

Het hele verdien model van WOO is gewoon K*T. Het is duidelijk dat hoe het nu werkt niet rendabel is en ze daardoor geen service meer kunnen willen bieden.

Laten we eerlijk zijn we verwachten een perfect werkend apparaat inclusief software die up to date gehouden word en ook nog is nieuwe features levert. Voor een eenmalige aankoop (en zeker met al die "dumpprijzen" sinds 3.0)

Ook ik heb een woo 3.0 en had ook meer verwacht maar nu ik zie hoeveel problemen er zijn en hoeveel ze moeten vervangen begrijp ik ook wel dat ze hun hoofd niet boven water kunnen houden.

We leven in een tijdperk van abonnementen (Netflix/Spotify etc) dit zorgt voor een constante cashflow en zorgt er voor dat je kan blijven ontwikkelen (sterker nog doe je dit niet verlies je mensen).

Wat WOO in mijn ogen zou moeten doen is t apparaat goedkoop aanbieden en een relatief goedkoop abbo erbij doen en de functionaliteit verhogen (wat filters aanpassen en zeggen dat je nu gaat kiten doen het voor mij niet) maar functies als welke kant je opvaart met springen of detecteren of je een kiteloop maakt etc zijn dingen die ik wel interessant vind. Ook snelheid met varen, tijdes loops of landen is informatie waar je wat mee kan.

Ik heb WOO al eerder dood verklaart en toen kwamen ze met t abbo nieuws, ben bang dat het hun niet heel veel goeds gedaan heeft en dat ze ondertussen in vegetatieve staat verkeren...geen nieuws is niet altijd goed nieuws

Leon van Bergen 04 September / 2019 / 16:13

Eens, ik kon die Woo 3.0 toen kopen voor €110 maar ik had de oorspronkelijke prijs van €250 ook nog wel neergelegd en als ze nu de Woo app betaald zouden maken maandelijks/jaarlijks voor een respectabel bedrag dan leggen vele dat er gewoon voor neer, eerlijk is eerlijk, vele van ons zijn verslaafd aan de Woo en hebben daar best wat voor over.

manofglass 04 September / 2019 / 16:51

@harrynaish

wat is t probleem met jouw woo

harryNaish 04 September / 2019 / 17:16

@Manofglass: rood lampje brand voor 5sec, dan knippert het groene lampje weer, rood voor 5sec etc... Laaste sessie kan ik ivm error niet meer uitlezen. De 2e al dit jaar...deze was 5 maanden jong. 

manofglass 04 September / 2019 / 18:07

Zelfde als Lucas 

 

manofglass 04 September / 2019 / 18:14

Heb je pb gestuurd 

markymarc 04 September / 2019 / 20:05

Zelfde probleem als Harry Naish...

Heb een vervangende besteld al 3 weken terug..

If you don't try it, you'll never make it

markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)

manofglass 04 September / 2019 / 20:43

Ook  mail gestuurd