Lieuwe Shotgun het antwoord op jouw vraag...veel lichter ga je het niet krijgen, ook vergevingsgezind voor de knieen en mega pop! Good luck
Naast board kun je ook eens verschillende pads&straps of andere demping proberen. Dat kan ook al heel wat uitmaken.
Wat Afwas zegt is ook zeker een goed punt. Ik gebruik sinds kort de Duotone Entity pads welke komen met 3 verschillende hiel pads (soft/medium/hard). zo kan je spelen met de demping van je voet en met Soft voelt je board aan als een Rolls Royce, wel lever je daarbij iets in kwa boardgevoel, Medium vind ik zelf het prettigst maar nog steeds mega comfortabel. Echt een aanrader dus!
@Leon heb je nou de passende kleur van je straps verruilt op je board schande...
ik heb met mijn straps soms bij harde landing dat mijn voet zo vast zit als een huis,dan moet ik hem echt los wrikken. Das best irritant.
@Kitemen, Hahaha dat blauw van Duotone komt ook weer heel mooi uit hoor
allright, thx voor de tips!!! Lieuwe is nogal aan de prijzige kant, maar die shinn monk ga ik eens proberen
Shinn monk
repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)
Ik kan ook de Shinn Monk aanraden. Veel flex en gaat super door de chop. Overigens erg benieuwd naar de Lieuwe Shotgun.
Registreerde: 10 September 2019
hoi community,
hebben jullie tips voor een licht boardje met veel flex voor mijn arme knieen? 138 lang
Blijkbaar geeft er zo goed als niemand van de fabrikanten gewichten en flex scores mee - zodat vergelijken wel heel moeilijk wordt.
Thx!!