4 dagen wind pffff

Door: Langbeest Reacties: 5 Hits: 1420
Langbeest 16 December / 2019 / 09:53

Geen wind....neem een thermoskan mee

Leon van Bergen 16 December / 2019 / 11:52

Ja en dat valt dus nog reuze mee, wel eens in de zomermaanden op dit forum gezeten? Mensen raken met bosjes hun board kwijt dus een grote groep heeft dus blijkbaar geen idee hoe ze die terug krijgen door middel van juist bodydraggen. met 40kts snap ik opzich nog wel dat je er niet meer bij komt icm verkeerde stroming maar je leest die berichten ook bij 20kts.

kajeka 16 December / 2019 / 15:43

Prima bijverdienste om na een dagje wind te strandjutten. Verder vooral niet te druk over maken.

JaapS 03 January / 2020 / 00:16

Gewoon gaan foilen, als je dan je board kwijt bent moet je downwind zoeken {#emotions_dlg.schater.gif}.

www.mysticboarding.com

isomis 04 January / 2020 / 10:19

Kite al vanaf 2002 en nog nooit mijn board kwijtgeraakt. Tot een paar weken geleden met die 50 knopen vlagen, pfffffffff. Boardje kwijt en ik was al niet helemaal 100% fit. Ik kreeg ook nog een regenbui erbij met extreme vlagen. Liep te vloeken als een gek, kwam maar niet bij mijn boardje. Uiteindelijk dacht ik daaaaaaaaag lekker naar de kant. Gelukkig hielp een andere kiter en had ik mijn boardje weer terug!

zucht...

FeRNandeZ 04 January / 2020 / 19:27

Ai Ai, ook shame voor mij in 20jaar, dus toch vandaag een boardje verloren, beetje door luiigheid/puur pech.  4jan 11.30 Wijk aan zee, 60m bij de pier vandaan net wat boven de golfsurfers. Niks bijzonders eigenlijk, kwam een grote bak aanrollen, hij nam mijn boordje mee en er was veel schuim zag hem zo gauw niet.  

Wind was pal west, klein tikkie zuid.  Veel schuim/golven, dus dacht hij zal wel richting strand zijn met de golf, maar daar was ie niet, terugdraggen is kut met west (en koud luiigheid) denk wacht wel even, (waren heeel veel kiters golfsurfers etc op het water daar),  maar helaas boardje is dus niet meer aangespoeld.

 

Denk dat ie toch naar de blokken van de pier is gegaan ipv het strand. Pier was afgesloten, dus heb verder niet meer gezocht.  Anyway redelijk gaar board (twintippie), maar mocht iemand hem nog vinden hoor het graag. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Last edit by: FERNANDEZ
kantje board !