Waarom zoveel Spam op Hanglos?

Door: Leon van Bergen Reacties: 11 Hits: 1151
Leon van Bergen 09 March / 2020 / 08:45

Wat ik mij afvraag is waarom er zoveel spam berichten op dit forum geplaatst worden.

Dit lijkt mij een relatief klein forum waar niet veel te halen valt in vergelijking met mega grote forums over bekendere onderwerpen. Ze zullen hier nog nooit wat bereikt hebben lijkt mij?

Djee 09 March / 2020 / 09:04

Geen idee, maar ik doe mijn best om het zo schoon mogelijk te houden. 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

isomis 09 March / 2020 / 14:22

Dit is gewoon een spambot die heeft geen mening. 

zucht...

Djee 09 March / 2020 / 18:32

Heb het vermoeden dat er echt iemand handmatig de berichten plaatst, gezien de intervallen tussen de berichten en waarom zou een spambot stoppen?

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

wazzaah 09 March / 2020 / 18:59

Zijn periodes lijkt t, nu is t wel heel erg. Merk t ook aan mij eigen mail box, spam folder zit elke dag vol.

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

isomis 09 March / 2020 / 21:50

@djee spambot kunnen tijd intervallen hebben. Er zijn ook spambot waarom de spammer even het commando uitvoert en dan pakt hij alle websites. 

zucht...

richardkiter 10 March / 2020 / 11:21

Wel vreemd dat alleen Hang Los er altijd last van schijn te hebben en bij Kite High nooit ?

 

Kite High betere moderators ? betere virisscanners ?  

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Kitemen 10 March / 2020 / 13:30

Bij Kitehigh moet je als nieuwe user eerst goedgekeurd worden door een moderator, hanglos niet volgens mij...zitten voor en nadelen aan.

Dappie 10 March / 2020 / 15:20

Wellicht helpt het om een captcha op de new user request te zetten?

En anders voor een post.

RobbyNitroz 10 March / 2020 / 15:29

captcha voor nieuwe gebruikers is er al. Per post hebben we niet; vervelende optie vind ik dat maar misschien wel nodig :-(

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Djee 10 March / 2020 / 16:03

Of nieuwe gebruikers max 3 posts per uur/dag?

Bepaalde landen/ip ranges blokkeren? 

Of nieuwe gebruikers/nieuwe berichten van nieuwe gebruikers goedkeuren? 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Kitemen 17 March / 2020 / 08:13

Nou iig per gebruiker een max van 2/3 nieuwe topics zou al erg helpen en wie (behalve de mods) post er 3 nieuwe topics per dag. Btw buiten het forum gedeelte moeten jullie eerst de post goedkeuren misschien voor nieuwe gebruikers (korter dan half jaar) dat jullie dat ook kunnen doen voor nieuwe forum posts