Woosport en smartwatch

Door: hiledor Reacties: 14 Hits: 3851
hiledor 15 March / 2020 / 21:02

Heb een iphone en was even benieuwd wat de goedkoopste smartwatch is om te kopen waarvan ik gelijk na een sprong kan zien hoe hoog

Kitemen 16 March / 2020 / 08:24

Er is een gast die WOO screenapp heeft gemaakt en het daardoor voor veel smartwatches nu mogelijk maakt. Goedkoopste is volgens mij Fossil Sport...beste nog via duitsland of engeland bestellen dan 99 euro in nederland 150 euro volgens mij

hiledor 16 March / 2020 / 08:47

@kitemen thanks, weet je ook waar ik die die screenapp daarvoor kan vinden?

 

Leon van Bergen 16 March / 2020 / 10:55

Hoi Hiledor,

De app heet ''Woo Screen'' en is alleen beschikbaar voor android (Wear OS) horloges en niet voor een Apple watch dus je kan niet linken met je Iphone. Je het dus goed werkend krijgen op elk horloge die Wear OS heeft of je kan de originele app van Woo gebruiken op de apple watch, werkt ook erg goed weet ik uit eigen ervaring maar een Apple watch is niet de goedkoopste smartwatch. Dat horloge wat Kitemen voorsteld is dan inderdaad de goedkoopste optie.

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Kitemen 16 March / 2020 / 11:37

Op amazon.nl ook 100 eurie...alleen de blauwe versie! Die Woo Screen app is idd voor Wear OS smart watches en is juist niet de bedoeling om op je iphone te zien, daar heb je de normale Woo app voor na je sessie. Ojah app kost ook 2,50 maja das peanuts en de developer is erg betrokken en staat open voor extra functionaliteit etc. 

hiledor 16 March / 2020 / 13:00

Dus op MP zoeken naar een goedkope apple watch... @leon van bergen welke apple watch gebruik jij?

Leon van Bergen 16 March / 2020 / 15:23

Ja dat is zeker een optie, ik heb de Apple Watch 3 en deze werkt perfect voor het kiten.

Robbert014 16 March / 2020 / 17:23

Eigenlijk is de waterdichtheid nog wel een probleem. In principe heb je voor oppervlakte watersporten een horloge met een minimale waterdichtheid van 200 meter nodig. De apple watch 3 en 5 hebben allebei 50m dus zijn eigenlijk niet voldoende waterdicht voor oppervlaktesporten.

Wil dat zeggen dat je niet kan kitesurfen met een apple watch? Dit uiteraard niet, maar je loopt wel het risico op waterschade. Dat valt dan ook niet onder de garantie. 

ippert 17 March / 2020 / 21:18

Heb de Ticwatch pro (Android Wear) en die is ook waterdicht. Heb 'm afgelopen Black Friday (toen €150) aangeschaft en de hele winter mee gevaren. Tot op heden geen problemen.

Wel duurder dan die Fossil Sport wanneer je 'm nu koopt... Maar ook mooier {#emotions_dlg.wink.gif}

Last edit by: IPPERT

hiledor 18 March / 2020 / 09:49

mooi , maakt mij niet zoveel uit. wil eigenlijk alleen mn sprongen gelijk kunnen zien. dus denk dat een 2e hands apple watch dan de beste optie is (heb namelijk iphone)

 

DeanB 01 April / 2020 / 17:11

Ik begreep dat het in het water lastig is om je sprong direct te zien op je scherm (van de Apple Watch3). Omdat ie uit gaat en je met je natte vingers m niet altijd aan krijgt. Verhaal van een verkoper die mij de 5 wilde verkopen. Is dat ook jullie ervaring?

Kitemen 15 April / 2020 / 17:37

Yes die ja. En die app WOO screen is echt wel vet gemaakt (en hij voegt nog steeds dingen toe) zo heeft ie pairen nog beter en sneller gemaakt en reconnect ie gelijk mocht ie bijv verbinding verliezen (nog wel is probleem met apple watch) ook interface gekoppeld met gps data dus zie je snelheid voor je jump en kan je filteren om alleen sprongen boven een bepaalde hoogte te laten zien (zodat je niet je sprong gelijk kwijt bent door een klein golfje).

Ik vraag me alleen af hoe het horloge verder bevalt en hoe die er in t echt uit ziet...

hiledor 15 April / 2020 / 18:40

@kitemen die woo screen app is allen beschikbaar voor android toch?

 

Kitemen 17 April / 2020 / 08:30

yes alleen Wear OS